Spring naar bijdragen

Zaterdag 24 januari 2009


Mai

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Het belooft een mooie dag te worden.
Minder regen. Wel wind. Maar das lekker.
Lekker geslapen.
Kopje koffie, helemaal alleen in huis ssst!
Zo ff lekker douchen, en de laatste spulletjes inpakken.
Toch nog maar even de poncho's opzoeken...
Ik ga een dagje wandelen met een goede vriend.
Eindje rijden, dus muziekjes mee! Yehaaaaa!!!

Blij dat ik geen kater heb!
Wel hoofdpijn, but hee! Asperientje.

Have a nice day en
keep it bloody dry! B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blijf jij maar lekker binnen zitten An!
Ik vroeg me af of het als opening bedoeld was..
De mededeling van Bohemia. Er was wat weerstand.
Dus ja. De vrouw die alles glad wil strijken... :D
Ach nee joh! Zo is het ook goed toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en ja Wing
het gaat lekker van mij mag het zo blijven op het slapen na

eerder ging ik naar bed en viel direct in slaap om vervolgens niet eerder wakker te worden dan dat de wekker ging

en dat was ook al voor de alcohol periode, dus wil ik graag terug naar die periode van voor de alcohol

En ik heb er vertrouwen in dat dat ook weer gaat lukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel goede heldere morgen!
Zeker elke dag weer fijn om helder op te staan, nog steeds. Met alle (nuchtere) gevoelens die erbij horen.

Van mijn spaarpunten die ik gratis bij mijn mobiele telefoon krijg, heb ik een balance-board besteld. kennen jullie dat? Het is een bal met een rand er omheen, en op die rand ga je staan, en dan maar in evenwicht blijven. Ik ben gisteren al drie keer op mijn snufferd gevallen, maar ben van plan om er grootse dingen mee te gaan doen, hihi.

Overigens, wat het draadje van Bohemian betreft, worden wij in Nederland toch wel verwend met allerlei opvang en zorg. Ja, je moet het zelf doen, maar er is tenminste aandacht voor het probleem.

Ik ga er weer voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal
De clown uithangen kon ik goed.
Niets serieus nemen.
Vannacht op de pc een film zitten kijken,
Ik kan Niet wakker worden.
Snel aan de slag want over een uur wil ik rijden.
Terug naar Belgie.
Eerst koffie.
Tot later op de dag.

En laat de eerste staan dan komt het op den duur goed.
Tijd en geduld, een belangrijke factor

Daddag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goedemurrge allemaal!

Was er om 8 uur uit en dacht OOOOOOOOOOOOO te laat voor school, en dan duurt het even voor ik besef dat het zaterdag is.

Kreeg vandaag een prachtige gedachte in mijn mailbox: Het leven houdt in kwetsbaar te zijn.

Is erg toepasselijk voor mij.

Ik ga zometeen douchen, en de boodschappen doen. Vanmiddag moet ik een eind rijden, dochter naar een feestje dat vér weg is, en ik moet haar ook weer ophalen, maar de optie van daar in de buurt blijven rondhangen is er ook géén, want Zoon is nog steeds ziek.

Maar goed, eerst maar eens een bakkie koffie en dan verders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen, wakker, en me in mijn hardloopkleren gehesen .. tijd voor 'actie'
niet meer misselijk, het eten is gezakt en gisteren was een rare avond, zo zit je met 10 vreemden aan tafel en zo zit je snachts bij de dierenarts.

vandaag dus maar weer 'normaal' doen.

Kwetsbaar zijn, hoe lastig het ook is, eerst maar eens hardlopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij lijkt het ook raar dat de AA geld zou vragen, zelfs in Brazil.
Nee ik ben geen AA-gangster. Heb het een paar maal geprobeerd, maar niet mijn ding.

Kreeg van mijn vroegere buurvrouw een weeklang brandende kaars in een glas, gewijd aan Juan el Conquistador, benedicion al hogar. Dat betekent, beschermer van huis en haard. Die heb ik aangestoken voor jullie en mezelf, opdat we allemaal goed op onszelf passen, geen domme dingen doen en goed zijn voor ons en onze omgeving.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Heerlijk geslapen na wederom een droge avond, het was welliswaar de tweede nog maar, maar goed ik moet zeggen dat ik voorals nog heerlijk inslaap en DOORslaap.

vandaag een "familie-dag" klinkt leuk misschien maar ik begin me een beetje terealiseren dat ik de enige vrijgezel ben tussen allemaal neefjes en broertje en zusjes met gelukkige gezinnentjes.

Gisteren heb ik dat voor het eerst zo uitgesproken, en ik heb er meer moeite mee dan dat ik tot noch toe had gedacht. Sterker nog het doet me verdriet.

Later daar maar eens mee aan de slag nu hier aan de slag want ik wil vannavond in een opgeruimd huis thuis komen.

Groet aan allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,
't Is een stuk droger dan gisteren. Vanochtend te vroeg wakker, want had mijn wekker gezet. Even omgedraaid, maar de slaap kwam niet weder. Dat maakt dat mijn eerste was al ruim een uur draait.
Maar het lijkt erop dat alle lijfelijke energie van gisteren weg is, mijn kop echter draait alweer op volle toeren. Ik hou het er maar op dat het met die lage luchtdruk van gisteren te maken heeft. Ik had het net ook poepie heet en nu heb ik het weer koud.
Ik ga toch maar dingetjes proberen te doen. Misschien komt al doende ook de zin weer opzetten.
Tot later!
O, vergeet ik bijna te zeggen dat ik niet drink vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...