albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Geen lekker bakkie sla erbij water.Voor de broodnodige pitamientjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Watertje, Watertje...Lekker mien jong!Enneh.. Goed gedaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 'k ben toch geen knijn, Tina... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ik dacht opeens zo...Water is volgens mij ook heeeeel sterk! Goed met (jammer)hout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Zo. Burp. Even terugzoeken wat Marjo bedoelt hoor... ik had een beetje slordig bijgelezen dus deze ben ik effe kwijt.Trouwens: hiep hiep hoera voor je PR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 sorry dames en heren,ik ga weer afhaken, ik ben al 1,5 uur aan het lezen en niets maar dan ook niets komt binnen bij me.knuffels voor ieder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ze doet er wel lang over zeg. Water : aan de hoeveelste peuk zit je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Burp! Water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tasseke: hoe komt dat zo? Ligt het aan ons? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 An, toen ik om kwart voor zes thuiskwam van 't werk heb ik de vijfde opgerookt. Op 't werk valt het trouwens zat mee, kan me nu lekker diep concentreren.Dus: 't gaat hier wel goed. Bij jou ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tas meid. Ga maar lekker slapen!Je moet je rust nemen zegt mamarjo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Water: bij mij viel het juist tegen op mijn werk, zodoende zit ik nu (eigenlijk) aan mijn laatste.Al met al wel een goed resultaat. Ga toch vroeg naar bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 ohhh An nee totaal niet hoor,ik ben gewoon bekaf en leeg, uigeput! ik wil zoveel positief en krijg en doe negatief, ik weet niet of het aan de operatie, medicijnen of zenuwen ligt.vrijdag moeten de hechtingen eruit en dan krijg ik ook uitslag van de operatie en het te volgen plan hierna.ik ben gewoon down, laat me maar even, ik probeer mee te lezen maar het komt gewoon even niet binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 wat zou dat lekker zijn, slapen!!!!V. wordt al pissig als ik om 22.00 uur naar bed ga, ik moet het helaas nog even een uur afwachten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tasseke, ga je toch ff lekker op de bank hangen.Als je die hebt. Sterkte meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Lieve mensen, goedenavondik ben weer een beetje tot rust:huh:veel gehuild, eigenlijk de hele dag. Nu even jullie verhalen lezen onder het genot van een bakkie koffie en dan op tijd naar bed want ik ben moe. Morgen vroeg werken, lekker. Even wat nuttigs doen en weer zo snel mogelijk op de juiste rails.Dank jullie wel voor de steun vandaag. groetjes Antonia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Antonia zet 'm op hoor!lekker slapen alvast!Wat zal ik eens gaan doen?Zit nog vol energie. Vriendin niet thuis.Heb de riedel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Ha! Maar andere had wel zin in een koffiedrinker... Nou, hehe!later dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Hallo beste mensen,Ik val zomaar binnen.Ik wil even jullie laten weten dat deze dame 10 weken geen druppel jww heeft gedronken!!!!!!!!!!!!!!!!!Haha voor mezelf!Ik hobbel weer verder!!!!!!!!!!!Lieve groetjes Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Haha Tine, wat dacht je, als een ander het niet doet dan doe ik het zelf wel. Goed gedaan hoor.:present::present::present: 10 WEKEN JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tine,geweldig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Deze dame gaat naar bed.De koek is op voor vandaag.Tasseke, ook jij lekker vroeg je mandje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tine knap gedaan, bijna 3 maanden, dat moet lukken. U toont karakter!***Aanpassing, het zag er vreemd uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Tina, slaap lekker!Tine (hihi, nieuw duo: Tine en Tina!!), goed van je!An, ik lig eindelijk weer op koers!Mensen, tot later! Ga even buurten bij een vriendin!Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 26 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2009 Zo ik heb al jullie lekkere recepten gelezen. Ik hoef van de week niets meer te verzinnen loop gewoon nog even dit draadje langs. Ik had weinig puffff maar een pizza gaat er altijd wel in. Duik lekker mijn mandje in, trusten allemaal en voor de late opblijvers nog een hele fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden