Spring naar bijdragen

Woensdag 28 januari

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tasseke, je hebt nu een kater, bent moe van de vijf uur cel, en ook nog van de operatie.
Alles lijkt dus nog erger dan dat het is.
Neem een warme douche, ga slapen, zodat je straks goed met je moeder kan praten.
Eet fruit en neem een vitaminebom.
Over een paar dagen ziet het er weer anders uit, echt waar hoor !!!!

quote:

Originally posted by:
tasseke

weet ik AR!

maar als ik mijn humor (soms cynisch) ook nog verlies........

dan is er helemaal niets meer van me over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet nog vaak denken aan wat mn begeleider tegen me zei een tijdje terug.
Als je wil drinken drink je
Als je niet wil drinken drink je niet
Maar geen situatie dat je drinkt als je niet wil drinken
En niet drinkt als je wel wil drinken.
Want dan wordt het een obsessie
MAAK JE KEUS !!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne,

wat ik veel drink als ik me niet lekker voel is Multivit van Roosvicee. Dat is een aanmaak-limonade met heel veel vitaminen erin. Een paar glazen, dan vroeg naar bed en de volgende dag voel ik me weer prima.

Werkt ook bij dochter en vriend zo trouwens ;)

Nog een tip voor als iemand last heeft van buikloop: van hetzelfde merk bestaat er een een "stop" variant. Deze is meestal alleen bij de DA te krijgen. Werkt prima! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
wingchun

Tas, als ik het goed begrijp ligt het grootste risico voor jou buiten de deur.

De kroeg in en dan los.

Vermijden die handel!

Ik liep gister op de verkeerde tijd op de verkeerde plek.

Ook vermijden dus!

Vertel eens dan Winchi ?? Wat was voor jou verkeerde tijd en verkeerde plek ?? De avondwinkel ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fisch, ik bedoelde inderdaad de drogist DA. Etos zal het ook hebben, maar onze DA heeft het zeker altijd in de schappen staan. Mocht het noodzakelijk zijn, dan wil ik niet graag gaan lopen zoeken en er nog minder naar vragen. :huh:

Gewoon pakken, afrekenen en profiteren. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit nog helemaal met m'n hoofd bij Tasseke. Hoop, dat ze wat rust vindt en het hele gebeuren wat kan relativeren. Over een paar dagen is ze er in ieder geval fysiek beter aan toe dan nu. Gaat me niet in de koude kleren zitten, brengt veel bij me naar boven. Vreemd genoeg geen trek, wat ik eerlijk gezegd wel had verwacht. Zet me eerder aan het denken aan de laatste opname, hoe ik daar naar binnen kwam. Wat een wrak was ik...

Ik heb hier 6 kinderen over de vloer, onze 3 en 3 speelkamaraadjes. Ze hebben plezier, genieten van een balspel en wat lekkers en ranja tussendoor. Maar vooral van het spelen met elkaar. Dat ze de rest van hun leven van de spontane dingen mogen genieten en ga alsjeblieft niet het verslavingspad op. Sorry, word er een beetje weemoedig van geloof ik...:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, ik denk dat je daar zelf een groot aandeel in hebt.
Ik ben opgevoed met drugs en alcohol = slecht en mag niet.
Er is mij nooit uitgelegd waarom !! Dat is iets wat jij wel kan doen naar je kinderen toe. Als zij begrijpen waarom niet dan zullen ze ook geen interesse hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je wel gelijk in Woman. Ze zien ook wel, dat ik echt niet beter van werd, maar juist ziek en tel daar 3 opnames bij op (2 keer zelfs 4 weken lang). We houden het ook niet geheim voor ze of zo, proberen het op hun eigen niveau uit te leggen zeg maar. Ze zijn immers nog vrij jong om het in "grote mensentaal"te vertellen. Maar ze weten wel degelijk, dat hun mama geen bier meer mag drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels heb ik 5 kinderen binnen, waarvan er 2 kunnen lezen. Dus sluit ik nu maar even af; heb m'n handen vol aan ze! Maar wel gezellig, die jeugd. Is ook wel eens anders geweest, dan werd die drukte me te veel en nam ik snel een biertje om tot rust te komen. En van 1...juist...
Maar nu niet, heerlijk!
Tot later (zal wel vanavond worden).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...