Spring naar bijdragen

Woensdag 28 januari

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lieve tas

super #%&$ voor je meissie, ook dat nog. Blijf maar hier en praat, geen gekke dingen doen. en je ouders houden van jou, praat met ze. Ik zit er ook doorheen. Gaat allemaal niet lekker hier bahh.

Het gaat wel lekker maar ik voel mij niet lekker, zo depri. Ik kom zo nog even terug moet eerst mijn beesten verzorgen voordat ik die ook nog laat verhongeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedzo Wing!

Neem op tijd je rust.
Plan dingen voor na het werken.
Bedenk wat je lekker vind om te relaxen
zonder drank.

Vogezen... mooi!
Geen prikkels, dat zou fijn zijn.
Maar eenmaal terug.
Fix het hier, dan ben je sterker.

Tas: Vecht voor jezelf. Je bent het waard!
Geef niet op meissie!

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas, sorry, ik had jouw verhaal niet gelezen. Uitstellen is in dit geval erger dan de koe bij de horens vatten en gaan praten. Zoek oplossingen met je ouders en indien noodzakelijk met derden. Heel veel sterkte.

Wing, vandaag ben ik tot 15.00 uur alleen thuis. Dat is juist gevaarlijk voor mij. Daarom heb ik de Refusal ingenomen. Geen wijn voor mij vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Tasseke, jij krijgt te veel voor je kiezen en kan me voorstellen, dat je je zwaar k*t voelt. Doe geen gekke dingen, meiske en blijf hier. Lucht je hart, stuur me desnoods een pb waarin je mag alles mag schrijven wat je kwijt wil. Ik schrok van je bericht en maak me oprecht zorgen. Gaat het lichamelijk wel, je bent immers vers uit de operatiekamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke je valt helemaal niemand lastig daar zijn wij hiervoor weet je nog.

Godzijdank dat ik geen rijbewijs heb anders had ik zondag ook de auto in de prak gereden.

Ik heb andere dingen gemolesteerd Tas, dus je bent niet de enige met fouten.

Je hebt een rot tijd momenteel, niet gek dat je erin zakt maar je komt er weer uit, ik ook. Daar gaan we voor. Je ouders zullen verdrietig zijn Tas, bezorgd om jou. Is nog erger dan boos zijn, weet ik uit ervaring maar zoek liefde bij ze, laat je knuffelen. Praat met je kind. Mijn dochter heeft mij ook erg geholpen zondag. Ze houden van ons en zijn bezorgd. Je kan je bijna niet voorstellen dat iemand van ons houd, losers, maar we zijn niet altijd losers Tas, we hebben een probleem en daar moeten we hard aan werken en dat is niet zomaar onder controle meis.
Ik zit hier om jou te huilen omdat ik je verhaal en je radeloosheid zo herken. Ik wilde zondag ook niet meer, vluchten, weg, ja en dan??????? We gooien die klote zooi gewoon weer weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk ook wel eens naar weglopen, verhuizen naar een andere stad. Opnieuw beginnen.

Het enige wat ik dan zou doen is weglopen voor mezelf.

Ik kan mezelf ook de kans geven om te blijven en te groeien. Mijn fouten te herstellen en proberen - iedere dag krijg ik de kans weer - om die niet meer te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik voel me een wandelende fout!

wie kan er nu houden van zo een product?

ik probeer nu te relativeren en de zaken te overdenken hoe op te lossen.
ik ben zo moe, hoe vaak moet ik mezelf hieruit krabbelen? ik heb de kracht en moed hier niet meer voor waar is gvd het knopje om je leven tot succes te maken?
en dan is alles opgelost maar wat brengt het me?? een nuchter leven en vervolgens ben ik contactgestoord en dan, zit ik nuchter te zijn, in mijn eentje.. met alle problemen die niet in een dag weggaan.

is dit het nu? weet je ik weet niet eens meer waar ik vroeger van droomde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Antonia, ik ben Zondag ook heel erg de fout in gegaan. Voelde me Maandag enorm ziek. Ben wel netjes naar mijn werk gegaan. "Eigen schuld :angry: ".

Ik zit weer aan de Refusal en neem het per dag. Vandaag ben ik tot 15.00 uur alleen dat is voor mij de moeilijke tijd. Valt nu trouwens mee maar ben ook weer wijzer geworden. Ik ben blij dat het "zieke-gevoel" weer over is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marjo mooi gezegd en ik sluit mij bij je aan.

We zijn helemaal geen nare mensen, zeker niet dat is nu juist het probleem. We zijn veel te gevoelig, onzeker, emotioneel etc etc , watjes gewoon en daarom zoeken wij steun bij het grootste gif op aarde.

Als we vluchten nemen ze ons zelf mee en dat is nu juist wat ik achter wil laten. Maar weg naar het onbekende, waar niemand mij kent en niemand mijn misstappen weet is wel aantrekkelijk. Maar ja van je luizen kan je niet weg dus we doen het er maar mee en gaan weer voort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal,

Ik heb me vanochtend maar ziek gemeld. Niks functioneert en alles doet zeer, vooral mijn gezicht en mijn nek en verder lijkt alles heel zwaar. Aangezien ik nog steeds de thermometer niet kan vinden, ga ik zo maar naar de apotheek die om de hoek zit. Kom ik iig wel buiten vandaag. Ja, ja, ik zal me warm inpakken, 't is koud.

Tasseke,
Als jij denkt dat een opname je zou kunnen helpen, doe het dan. Zoals je nu gaat, heb je toch echt meer kans dat de Raad voor de Kinderbescherming zwaardere maatregelen gaat nemen dan een melding in ontvangst nemen. Misschien kun je regelen dat je kind(eren) tijdelijk bij je ouders kunnen logeren. Je zult hier toch moeten kiezen: verder gaan met drinken en ongelukken krijgen en het risico dat je kinderen uit huis worden geplaats of in behandeling gaan en een melding bij de Kinderbescherming dat je vrijwillig in behandeling gaat. 't Is hard, maar wel de realiteit. Als je veel van je kind(eren) houdt, zul je nu toch eerst jezelf boven de drank moeten liefhebben.

Ik ga maar even onder de wol. Koud koud koud terwijl ik al aangekleed ben om naar de noordpool te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...