Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Het stoppen met drinken vergt tijd.Die mag je nemen. Het moet prioriteit één zijn.De rest komt later. Mij hielp het.Geen drank in huis. Geen feestjes.Ontgiften. Uitrusten.En blijf hier van je af praten!Voor iederen:Heel veel sterkte!Het kan! Jullie kunnen het allemaal!Vandaag niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Tasseke wat ergals ik dit niet als ikdat niet maar ja als, als, als, het is nou eenmaal weer gebeurd, dus moet je er doorheen ook, de enige juiste beslissing is je ouders bellen, ze zullen kwaad zijn dat snap jezelf ook wel maar ze houden ook van je en niet altijd van je gedrag, maar daar aan probeer je te werken, weten ze ervan trouwens dat je hulp hebt gezocht?Jij moet even je ouders bellen voor ze het van een ander horen want dat is nog veel ergerHeel veel sterkte Tas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Goedemorgen lieve mensen.Koorts vergrijpt zich aan delen van het lichaam die beschadigd zijn.Amaai wat heb ik een averij opgelopen .Ik vertrek richting masseur.Maak er wat moois van vandaag.Ik ga eraan beginnen.Een:present:voor allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Tas, ik ben zo blij dat je hebt gebeld!Niet tever vooruit denken.Vandaag telt!Ga op de grond liggen, luister naar je adem.Blijf hier vandaag.Het komt goed lieverd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Voor jou ook Rudy,Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rudy, ai dat klinkt niet best!Heel veel sterkte lieve paps.Laat je lekker masseren.Beterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rosan we beginnen gewoon opnieuwen voor Wing ookVANDAAG DRINKEN WE NIET, en ik vergeet hier voor jullie die weekmet z`n drieen er tegen aan we kunnen het en gaan ervoor okéLiefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Enneh... Klaas heeft MIJN stereosetje aangesloten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 ik wil weg... ik wil dit rottige leven niet meer.......jaja, klinkt leuk maar ik ben toch echt zelf verantwoordelijk voor dit k####t leven.vroeger.... pakte ik de auto en bleef ik rijden totdat de benzine op was, maar dan moet je hem niet in de prak rijden...vroeger.. toen ik nog geld had kocht ik een vliegticket en ik ging... moet je geen week budget hebben..sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar ik moet erbij blijven!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rudy beterschapCorinne ook beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Nou AR, die week vergeten we mooi niet, want het is voor jou wel mooi een extra dikke streep op de muur!! Wees trots op je zelf!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 niks geen sorry Tas we zijn er voor je en pen alles maar neer hoor we steunen je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Tas probeer te relaxenIk ken dat gevoel, ik snap je welJa, je hebt dit zelf gedaanOnder invloed van die k*t verslaving.Je redt het. Echt!Heb vertrouwen!!!!Blijf hier.We slepen je erdoor.Ik ken niet zoveel praktische wegen.Maar ben bereid je een beetje liefde te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Tasseke, als je jezelf verantwoordelijk voelt voor dit leven dat je momenteel als ellendig ervaart, dan ben je zelf ook degene die de knop om moet zetten om het te veranderen. DOE HET NU en geef je leven een nieuwe wending, nieuwe kans. Maak schoon schip, spreek alles uit met mensen om je heen die je dierbaar zijn. GO FOR IT! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, je doet het gewoon niet!Je gaat in bed liggen. Mag alles.Maar, niet drinken!!!Heb je al gebeld?Ga voor die refusal!Het kan je zoveel rust brengen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Rosan ik ben ook trots op mezelf maar weet ook dat ik zwakke momenten heb, boodschappen briefje maken en dan naar die winkel oh ja en een flesje en dan maakt mijn hart gewoon een sprongetje, de eerste keer werd ik er vrolijk van de andere keren dacht ik waar ben ik mee bezig. Ja ik kijk naar de flessen in de winkel en denk bij mezelf jullie laat ik vandaag staan.Ook als ik zwakke momenten heb ben ik op het forum soms stiekum op het werk, jullie helpen me meer dan dit K werkZet hem op allemaal vandaag niet de eerste nemenik moet effe wat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing, even streng van mijn kant, dat is natuurlijk niet de manier om nu al nerveus te zijn voor vanavond. Kom nou, zo werkt het niet. Er wordt gewoon niet gedronken vandaag, klaar en uit, en verder zijn we er niet mee bezig vandaag, we doen het gewoon niet. Deal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 AR, dat is de kick; trots zijn op jezelf terwijl je iets laat. Super hoor man, ga door zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing,Als ik het goed begrijp ben je ook de hele dag thuis.Zoek wat afleiding en ga nu niet al piekeren over vanavond.Wat mij altijd helpt is dan iets te gaan doen,naar buiten, iets ondernemen.Zoek afleiding.Actie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Ik heb vandaag écht eens het gevoel dat ik niets hoef. Ik heb geld om naar de stad te gaan, maar als ik het te koud vind dan ga ik niet. Ik heb vanochtend Refusal ingenomen, dus moeite te doen om drank in huis te krijgen hoef ik ook al niet Nou, ik blijf trouwens toch wel bezig. Probeer de trial-versie van Nero te downloaden en heb middeltjes opgezocht tegen het snurken van vriend. Kent iemand Snoreeze spray? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Wing?gewoon niks in huis halen en als je al wat in huis hebt NU weggooienHelp je zelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 carolien,pffff dank je wel voor de hamer, ik heb al een bult op mijn kop, dus deze kan er ook wel bij!!rijbewijs?? die ben nu voor mijn leven kwijt.. en de kosten die er bij gaan komen..heb nooit geweten dat zo een kleine dahaitsu een hele lantaarnpaal kan ommaaien.. hij is keurig in de berm gevallen, moet wel zeggen dat ik goed kan mikken..ik ben al wat rustiger.. ik heb mijn moeder gebeld maar ik sch%%% t zeven kleuren stront..ik weet het ik ben zelf verantwoordelijk voor deze ellendemaar hoe kom ik hier uit? drank, botsautootje spelen, geopereerd, geld problemen, schuldsanering wat nog steeds niet loopt, deurwaarders, lichamelijk een puinhoophoeveel kan ik nog hebben??ok ik stop even met klagen, zeiken, zielig zijn..ik heb gebeld en kan nu alleen nog even afwachten.. ik ga even douchen want een nacht op straat zwerven in die kou, daar wordt je niet echt warm, schoon en fris van..even warm worden en dan maar weer bedenken hoe ik hier door heen ga komen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 Morguh, kom jullie alleen maar effe een fijne dag toewensen. Had het qua prioriteit op dat andere draadje voorzien, hier nog niets gelezen. Spring op de fiets voor gedragstherapie en daarna toneel.Doei, laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 TassekeDip, Dip, Dip, is er niet iets van muziek of zo waar je vroeger altijd heel vrolijk van werd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2009 niet echt gepast om swingend door de kamer te gaan!ben op zoek naar het nederlandse nummer van een man die zijn auto had verkocht en later de week zijn eigen overlijdensadvertentie in de krant leest.en vervolgens vertrekt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden