Vie Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Marjo, citotest is toch pas in juni, of ben ik nou helemaal wazig. Gaat het met je?Moe zijn of ongeconcentreerd is geen schande hoor. Gewoon flink van je af vertellen ook niet, dat kan helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Heej Winchi ! Blij om goed nieuws van je te lezen, het is je gegund, Je bent een lieverd x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Mooi Wing!Vie, het gaat wel hoor!Gewoon moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Vie, ik wil niet beweren dat je gek bent.De cito is dinsdag. 1 april moet ze aangemeld zijn voor de nieuwe school...Leuke karweitje van zus Wing?Of bedoel je het oppassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 quote: Originally posted by: kirkyff , ik log toevallig in . en lees iet,s over een muis . Het was niet rot bedoeld Kirky, was een beetje een grapje, een plagertje...omdat jij zo graag met computers bezig bent... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Wing! Ik vroeg me al af hoe het met je was.Ja, kan je meteen oppassen als je er bent! Handig!Dus je hebt niet veel tijd voor forum vanavond?Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Ja, laten repareren is niet te doen hè Kirky!Misschien kan je nog wat bijklussen voor forummers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hè Marjo, beweer nou effe wel dat ik gek ben. Ik geloof je meteen, maar las vanmorgen iets in de krant over citotest in juni. Mijn echtgenoot zit niet in die leeftijdscategorie kwa schoolkinderen en de kleinkinderen zijn nog te klein.Moe zijn mag ook, dat kan je zomaar van alles zijn.Ik zit even te wachten op mijn huis-it'er en als die geweest is zeg ik doewie, lekker slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Wing,Ja, die boekhouding kost heel wat tijd he, kan ervan meepraten.Ben ook aan het oppassen, maar dan gewoon thuis, op 2 kleinkids van 10 mns. en 2 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Wingchun, op zaterdagavond je aangifte doen? Dat hebben ze toch niet voor maandag?Kirky, je hebt gelijk, ik had het bericht in de krant niet zorgvuldig gelezen. En nu sluit ik af, want mijn pc krijgt een pimp. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Kirky: maakt niet uit joh. Maar mijn muis heeft wel een draad.Ik lag er net uit terwijl ik WEL verbinding heb.Oorzaak: ik heb een 'vals' programma dus. Ik moet een of ander programma kopen.Ja die jongens zijn handig, maar ze hebben op een of andere manier een stom programma op mijn computer gezet. Maar goed ik ben er weer, d.m.v. een paar listige trucs, voor een paar dagen denk ik.Rosan: reken maar dat je man dat ziet.Elke dag jezelf flink oppoetsen.Je garderobe ordenen.Flink aandacht aan je uiterlijk.De innerlijk mens krijgt al tijd genoeg.En.... het kost flink wat tijd hoor.Al dat harsen, epileren, stomen, baden, verven, tenen, nagels... wat hebben we nog meer Een heel gedoe, maar je bent dan zo met iets anders bezig en het resultaat mag er altijd zijn.Kijk naar AlbertRemmo: onherkenbaar knap geworden Wing: blijf nog maar even onder de vleugels van je zus. Je klint ook veel rustiger nu.Goede keuze heb je gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rapilos: ik vroeg me al af waar je was, gaat het verder wel goed?Zo ik ga eens een zak chips opzoeken.Had ik vanavond van die karbonades gemaakt, lusten mannen normaal toch?Jemig, uiteindelijk heb ik frikandellen staan bakken, wat een kerels zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Even naar buiten met de honden...eerst 5 min. mezelf inpakken...brrrr.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Oeps! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hai An,Ja, gaat goed hoor,Druk,druk.Heb donderdag en vrijdag van 9.00tot21.30 gewerktVandaag tot 13.00 morgen ookMaandag weer van 9.00 tot 21.30En dan dinsdag en woensdag lekker vrij.Eigen zaak he, dan werk je toch gemiddeld vaak meer dan in loondienst.Maar toch wel leuk hoor, ik ben het gewend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Trouwens, wat raar, mannen die geen karbonades lusten.Smaken je chips lekker?Ik ben tegenwoordig in een vreselijke chocoladebui, nou ja, beter dan drtank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Oeps ivm karbo'sHad het kunnen weten..Geintjuh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rapilos: dat zijn lange dagen zeg, maarja, als het fijn werk is dan is dat toch geweldig.JA ik wissel af, chips of choco kuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 En slank dat we worden maar niet heus.Na aanvankelijk 3 kg. te zijn afgevallen omdat ik niet meer dronk zitten er nu helaas weer 2 kilo bij.Maar gek is dat niet als er af en toe een halve rol chocobiscuit doorheengaat.Dat deed ik vroeger echt nooit.Had ik genoeg aan m,n drankje, het lijkt wel of een mens altijd wat zoekt om te compenseren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rapilos: ja toch proberen met mate te doen. Ik eet niet veel, maar wel heel goed.S; avonds sta ik mezelf wat toe. Beter als wat anders.Ik blijf echter afvallen. Niet erg snel, maar dit wil ik ook helemaal niet en is ook niet zo erg nodig.Een beetje dikkig vind ik niet erg. Al dat perfecte heb ik aan de kant gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo,ik kijk maar naar een toetje, en ik kom al een kilo bij :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Joske: dat kan niet hoor, er alleen naar kijken, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo,dat is nu juist het probleem, het blijft niet bij het kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 JA mannen hebben meer spieren he, en dan kan je gewoon meer eten. En als je dat dus niet doet dan wordt je mager. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Ha Joske: daar komt de aap uit de mouw. En hoe zien die toetjes van jou eruit, waar je EEN kilo van aankomt?? Flinke toetjes. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden