Spring naar bijdragen

zaterdag 31 januari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik volg het internetprogramma van ADB, vanaf 13-10-08.
Ik dronk dus nog even een paar weken door, al veel minder en alles registreerde ik, maar ik was aan de ene kant bang voor ontwenningsverschijnselen al s ik in 1x zou stoppen, en ik durfde het ook nog niet helemaal te laten staan, bang dat ik het tóch nodig had.
Maar dat is erg meegevallen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij Zeeman een flanellen dekbed gekocht, lekker truttig met roze bloemetjes haha, en een badstof hoeslaken. owja en een pyama met van die ouderwetse bruine ruitjes hihi.
Even mn cashplan bijgewerkt, want ik voel me steeds zo schuldig als ik wat geld uitgeef, nu blijkt het toch makkelijk te kunnen. Tja vroegah ging het op in de kroeg, en nu heb ik een extraatje om op zaterdag wat fijns prettigs en leuks te kopen.... !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, lekker koesterend flanel.
Woman ik vraag het je nu voor de derde en laatste keer :) jij bent toch een winkeltje begonnen in coco-producten? Is dat via internet, en kan ik dingen bij je bestellen? Of is het nog in de kinderschoenen voorlopig?

FF, op elke muis zit toch een scrollknop? In ieder geval is de jas die je laatst hebt gekocht, je wel bevallen.

Verder eet ik straks spinaziepannenkoek met kaas en zalm, en ik drink niet. Tenminste geen alc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ik heb net een boterkoek gebakken, lekker met sinaasappelrasp en vanillesuiker, lekker!!!

nu staat er een lasagne in de oven, normaal maak ik die zelf maar nu ff makkelijk, bij de aldi hebben ze een heelijke lasagne! moet je wel die grote nemen die is het lekkerst.

goede groet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, dat wordt een romantisch avondje met zo'n metamorfose....:D

FF, reken maar dat ik er voor ga!

Woman, van dat soort nieuwe huis-tuin-en-keuken dingen kan ik ook enorm genieten. Je gunt het je zelf vaak niet of je denkt ach, ik heb nog van alles in de kast liggen, lekker warm hoor zo'n flanelletje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Vie: op mijn antieke muisje nog géén scroll-wieltje!
En die nieuwe jas is inderdaad uitstekend bevallen! Hij heeft echt heel veel handige vakjes met ritsjes en een capouchon, een windstopper en hij bleef waterdicht laatst met regen en windkracht 8 ofzo....
Dat was zeker een goeie koop!
(en dat je dat nog weet trouwens....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was net even helemaal ingekakt en een beetje duizelig, weer nieuw glaasje met Bachdruppels gemaakt en een kopje verfrissende thee.
Het is biologische thee, Vitality is de smaak, en er zit o.a. groene thee, groene rooibos, sinaasappel, brandnetel en pepermunt in. Erg fris voor in de middag en 's zomers!!
(voor wie het echt wil weten, het is biologische thee van het merk: Piramide.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vie, mijn winkeltje is nog in concept fase !!!
Even geduld :)

quote:


Originally posted by:
Vie

Hmmm, lekker koesterend flanel.


Woman ik vraag het je nu voor de derde en laatste keer
:)
jij bent toch een winkeltje begonnen in coco-producten? Is dat via internet, en kan ik dingen bij je bestellen? Of is het nog in de kinderschoenen voorlopig?




FF, op elke muis zit toch een scrollknop? In ieder geval is de jas die je laatst hebt gekocht, je wel bevallen.




Verder eet ik straks spinaziepannenkoek met kaas en zalm, en ik drink niet. Tenminste geen alc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joske, wat goed dat je nu al anticipeerd op je (eigen?) verjaardag! Echt heel knap.
Heeft het forum jou vroeger ook geholpen?
Ik had mezelf op 06-11-08 voorgenomen om min. 3 maanden niet te drinken, en daar viel dus meteen mijn eigen verjaardag èn kerst in!
Ik heb mezelf ook moeten voorbereiden. En het is gelukt, beter en makkelijker dan ik had gedacht!
Met zo'n goeie voorbereiding moet het jou ook allemaal lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...