Spring naar bijdragen

zaterdag 31 januari


albertina

Aanbevolen berichten

leuk dat je dat vraagt albertina ,het mooie van het forum is dat je terug kan lezen wat andere hebben meegemaakt,en dat is meestal wel dezelfde elende als dat ik heb meegemaakt.dus zo heb ik er een soort van rustig gevoel bij als ik het forum lees ,zo van: ik ben niet de enige en ik wil niet meer in die oude sleur terecht komen van slapen ,werken,drinken,slapen,werken,drinken, enz. want voor mij zijn de gevolgen gewoon niet te overzien dus aan het forum heb ik veel steun.voor de rest heb ik een vriend ingeschakeld die ik kan bellen als het te moeilijk wordt,dat ik ergens mn ei kwijt kan als het moet.ook hoop ik ,dat ik dmv het forum mensen kan inschakelen die mij ervan weerhouden om troep in huis te gaan halen als ik trek ga krijgen.misschien dat ik ook nog naar de AA ga of bij de dokter antabus ga halen maar daar ben ik nog niet helemaal uit. ik hoop dat je er wat hebt.;)


voor de rest bedankt allemaal voor jullie adviezen ,nou moet ik er nog wat mee gaan doen :)
als jij er 10 jaar jonger uitziet albertremmo dmv gezond eten en een knipbeurtje ,dan moet ik dat ook maar eens proberen B)

nou ik ga ff douchen en wat eten (geen uitsmijter lol) , en dan maak ik er weer een lekker droog daggie van en wens jullie allemaal het zelfde . gr. break

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou, dat zal ik je vertellen,omdat ik nogal een betweterig,egeoistisch? en moeilijk mannetje ben.(ik denk dat ook door lang drinken zo is geworden)
het is voor mij errug moeilijk om mij bloot te geven aan een groep vreemden ,ik ben 2 jaar geleden ook al eens bij de AA geweest en dat was ik na 2 avonden helemaal zat,nu ligt dat niet aan die mensen die daar komen of aan het systeem wat ze daar gebruiken ,maar helemaal aan mij.misschien is het niks voor mij ,of moet ik het gewoon weer eens proberen en mn ego thuis laten ,ik weet het niet,maar ik ga er hard over na denken.
ik ben in ieder geval blij dat ik het forum weer gevonden heb,en dat er mensen in mn buurt zijn waar ik op kan bouwen. groetjes break

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enfin ik dacht dus dat ik naar de markt ging, maar ben niet verder gekomen dan de super. Wat een ijskoude, harde wind staat er.

Marjo, wees blij dat het leven doorgaat ook al staat het voor jou even helemaal op tilt. Hartepijn, kiespijn, totale ontwrichting: moeder natuur gaat lekker d'r gangetje en trekt zich nergens iets van aan. Over een paar maanden denk je hier ook weer heel anders over en zit je weer in een andere, spannende fase, toch? Stel je voor dat je zou blijven steken. Go Marjo!

Albertientje, ik had gevraagd om een recept van pannenkoeken dus het is mijn schuld. Maar AR, als je iets ontdekt kwa recepten, dan heel graag op de receptendraad. Heb ik het nou zo mis, jij was toch diegene die af en toe in een pannenkoekenrestaurant werkt?
Maar anders, kaaspannenkoeken zijn inderdaad heel lekker. Zal mijn recept op de draad zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even: An ik denk dat het er mee heeft te maken in wat voor groep je terecht komt, of die je aanspreekt of niet. Ik heb het in 2007 eerst in Rotterdam geprobeerd, daarna in Hellevoetsluis, maar het is me niet bevallen. Heeft denk ik niets met ego te maken Break. Gewoon met of je je toevallig ergens goed thuisvoelt of niet. Ik vind op zich hun 12 stappen wel nuttig en die gebruik ik elke dag. Die zijn op internet op te zoeken, of anders via de AA te bestellen.
Maar je ziet, ook zonder lijfelijk naar de AA te gaan, kan je nuchter blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem er trouwens nog 'gewone' Vitamine B-complex 200% ADH bij voor de zekerheid, andere B-vitamines kan je ook goed gebruiken als je gedronken hebt, en ik ben nog eens vegetarier en ik gebruik de pil....vond ik genoeg redenen voor een extra complexje.....
(200% ADH betekent: 200% van de aanbevolegn dagelijkse hoeveelheid)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...