Spring naar bijdragen

zaterdag 31 januari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Middag alweer, de tijd gaat hard.
Corinne, ik zal inderdaad rustig aan doen, afgelopen week was veel te vol, vandaag ben ik erg moe en wil van alles maar doe weinig, nou ja, er hangt een was, de 2e draait en de afwasmachine is ook aan het werk voor mij en ik ga maar wat eerder naar het bos want het is inderdaad koud terwijl de zon buiten het vermoeden van lente geeft.

Ik ga zo eerst boven maar eens stofzuigen want daar kan ik echt niet meer om heen, het zand knarst en de (dieren)haren maken vlokken!! Als dat eenmaal gedaan is lukt de rest ook wel weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar jongelui, ik mag naar huis dus doe ik ook maar dan hè.
Lekker effe rommelen met mezelf haartjes doen en zo en even leuke kleren aan trekken voor vanavond

want we gaan uit eten bij de chinees later op de avond vertel ik wel even hoe het geweest is en ik ga aan de thee qua drank en een karaf water dus maken jullie je daar maar geen zorgen om hè

Tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AR, ik vind dat een heel nuchtere constatering: ik moet gewoon zoveel werken voor het geld. Daar word ik nou blij van, dat soort puur nuchtere gevolgtrekkingen. Geen geleuter, gewoon gaan.
Dat is geen veroordeling van anderen die aarzelen, maar wel een aansporing voor mezelf om niet te blijven hangen in "ja maar". Gewoon doen en niet teveel nadenken.
No if's or but's.

Hier alles ok, druk geweest, nu even een uur niks, of tenminste even pc'en.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou jongens, het viel dus reuze mee op het strand!
Met thermo-broek, fleece-trui onder m'n jas, sjaal, capouchon op, handschoenen aan....
Van top tot teen helemaal ingepakt.
Oh ja, en een watje in mijn rechter oor....hahaha
maar het idee is dat ik nu niet ziek ga worden....
De honden zijn ook best weer moe volgens mij, ik in ieder geval wel...
En hongerig.....de broodjes zitten al in de oven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas: je schreef: "Ik ga zo eerst boven maar eens stofzuigen want daar kan ik echt niet meer om heen, het zand knarst en de (dieren)haren maken vlokken!! "

Herkenbaar!! Gisteravond heb ik nog gestofzuigd, maar vaak moet het hier ook zó erg zijn voor ik er aan ga beginnen.....Nou duurt dat ook niet lang hoor hier, kleine gang, dus er komt altijd wel zand mee naar binnen, hoe goed ik ze ook buiten droog en schoonmaak met handdoek + stoffer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pip, het gaat goed hier, weliswaar is dit een moeilijk tijdstip voor mij, maar ik kom er door!
FF, jeeh joh ook al weer bijna 3 maanden, geweldig van je! Heb je naast het forum nog meer hulp? Lekker zo uitwaaien op het strand, het is inderdaad snoeikoud vandaag. Heb de kinderen beloofd vanavond patat te halen, dus moet er straks nog wel even uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...