FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Oké Rosan, maar dan kom je wel lekker thuis met hete patat! Dan warm je wel weer op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Zeker weten. Normaal bak ik zelf, maar dat doe ik buiten vanwege het vet/de geur en daar is het me nu echt te koud voor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Ik volg het internetprogramma van ADB, vanaf 13-10-08.Ik dronk dus nog even een paar weken door, al veel minder en alles registreerde ik, maar ik was aan de ene kant bang voor ontwenningsverschijnselen al s ik in 1x zou stoppen, en ik durfde het ook nog niet helemaal te laten staan, bang dat ik het tóch nodig had. Maar dat is erg meegevallen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rosan, ik neem altijd ovenfrites. Ok, ze smaken anders, maar wel weer wat minder vet. Maar als ik op het station van Breda sta en ik ben moe en ik heb honger, en mijn trein komt nog niet direct, ga ik ook ff naar die Smultent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Ik moet voor zessen nog even wat halen bij de Aldi.....Die is gelukkig vlakbij.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rosan, fijn om te lezen dat je jezelf nu niet meer zo op je kop geeft (wel logische 1e reactie) en dat je weer vol goede moet verder gaat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Rosan, Will heeft het nog niet gezien, vanavond voor het eerst.Als je vanavond nog wakker bent laat ik het je weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Bij Zeeman een flanellen dekbed gekocht, lekker truttig met roze bloemetjes haha, en een badstof hoeslaken. owja en een pyama met van die ouderwetse bruine ruitjes hihi. Even mn cashplan bijgewerkt, want ik voel me steeds zo schuldig als ik wat geld uitgeef, nu blijkt het toch makkelijk te kunnen. Tja vroegah ging het op in de kroeg, en nu heb ik een extraatje om op zaterdag wat fijns prettigs en leuks te kopen.... !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Woman, helemaal geweldig!Lekker, nieuw beddengoed!En heel gaaf dat je meteen ziet dat je geld overhoudt voor leuke dingen!Dingen waar je lang wat aan hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hmmm, lekker koesterend flanel. Woman ik vraag het je nu voor de derde en laatste keer jij bent toch een winkeltje begonnen in coco-producten? Is dat via internet, en kan ik dingen bij je bestellen? Of is het nog in de kinderschoenen voorlopig?FF, op elke muis zit toch een scrollknop? In ieder geval is de jas die je laatst hebt gekocht, je wel bevallen.Verder eet ik straks spinaziepannenkoek met kaas en zalm, en ik drink niet. Tenminste geen alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanJoris Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo allemaal,Ik heb net een boterkoek gebakken, lekker met sinaasappelrasp en vanillesuiker, lekker!!!nu staat er een lasagne in de oven, normaal maak ik die zelf maar nu ff makkelijk, bij de aldi hebben ze een heelijke lasagne! moet je wel die grote nemen die is het lekkerst.goede groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo,ik spring ook even binnen.Wij hebben vanavond couscous gegeten, maar er was geen toetje. Morgen, zoals bijna elke zondag, bak ik. Ik maak nog eens worteltaart met amandel, finden wij allemaal lekker :-)groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 AR, dat wordt een romantisch avondje met zo'n metamorfose....FF, reken maar dat ik er voor ga!Woman, van dat soort nieuwe huis-tuin-en-keuken dingen kan ik ook enorm genieten. Je gunt het je zelf vaak niet of je denkt ach, ik heb nog van alles in de kast liggen, lekker warm hoor zo'n flanelletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 @Rosan: blij voor jou dat je er weer zin in hebt...groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 @Vie: op mijn antieke muisje nog géén scroll-wieltje!En die nieuwe jas is inderdaad uitstekend bevallen! Hij heeft echt heel veel handige vakjes met ritsjes en een capouchon, een windstopper en hij bleef waterdicht laatst met regen en windkracht 8 ofzo....Dat was zeker een goeie koop!(en dat je dat nog weet trouwens....) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 @Vie: doe je dan spinazie in de beslag, of gewoon als vulling?groeten,Joske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Joske bedankt, hoe gaat het bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 @ Rosan: ik ben nu al een tijdje nuchter, maar binnen een paar weken is't weer jarig, en dat is een periode waar ik het lastig heb; dus maak ik nu al kennis met het forum....preventief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Ik was net even helemaal ingekakt en een beetje duizelig, weer nieuw glaasje met Bachdruppels gemaakt en een kopje verfrissende thee.Het is biologische thee, Vitality is de smaak, en er zit o.a. groene thee, groene rooibos, sinaasappel, brandnetel en pepermunt in. Erg fris voor in de middag en 's zomers!! (voor wie het echt wil weten, het is biologische thee van het merk: Piramide.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Vie, mijn winkeltje is nog in concept fase !!!Even geduld quote: Originally posted by: VieHmmm, lekker koesterend flanel. Woman ik vraag het je nu voor de derde en laatste keer jij bent toch een winkeltje begonnen in coco-producten? Is dat via internet, en kan ik dingen bij je bestellen? Of is het nog in de kinderschoenen voorlopig? FF, op elke muis zit toch een scrollknop? In ieder geval is de jas die je laatst hebt gekocht, je wel bevallen. Verder eet ik straks spinaziepannenkoek met kaas en zalm, en ik drink niet. Tenminste geen alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Joske, wat goed dat je nu al anticipeerd op je (eigen?) verjaardag! Echt heel knap.Heeft het forum jou vroeger ook geholpen?Ik had mezelf op 06-11-08 voorgenomen om min. 3 maanden niet te drinken, en daar viel dus meteen mijn eigen verjaardag èn kerst in!Ik heb mezelf ook moeten voorbereiden. En het is gelukt, beter en makkelijker dan ik had gedacht!Met zo'n goeie voorbereiding moet het jou ook allemaal lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Woman, al gegeten?Ik had een late lunch, dus avondeten moet nog!De andijviesalade is alvast klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 zo zie je maar, zo heeft ieder zo'n eigen motivatie om op het forum te zijn. Goed van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 FF, ook aan de Bach druppels?? Heb je er baat bij? Het schijnt ook goede ondersteuning te geven na het stoppen met drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joske Geplaatst 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2009 Hallo,wat zijn Bach druppels? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden