Spring naar bijdragen

donderdag 5 februari 2008

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
Soothe

Corientje,
:heart:

Je katten geloven dat ze negen (zeven) levens hebben, als dat geen geloof is.
;)

Ik denk niet dat die van mij dat geloven. 't Zijn twee rasechte angsthazen. Als er aangebeld wordt, sjezen ze als een speer naar zolder om zich te verstoppen. Ze hebben ooit een poging ondernomen om op de hoge kasten te komen en dat doen ze dus nooit meer! In kleine sprongetjes omhoog en naar omlaag. Vooral die ene kat, want die heeft waarachtig hoogtevrees! Ze struikelen nog wel eens op de trap, vallen ergens vanaf en erger is dat een van de twee de neiging heeft om over haar eigen pootjes te struikelen. (Nou ja, als ik zo mijn voeten zou neerzetten, zou ik ook dikwijls onderuit gaan.) En ze hebben nog veel meer gektes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, iedere kat heeft zijn eigen verhaal.

Ik had er één die was dol op gekookte worteltjes. Als wij toendertijd worteltjes aten dan deden we ook wat door de knoflookpers voor onze twee katten. De ene was zo kieskeurig, die at haar vlees op en liet de worteltjes staan (zo klein als het was). Daarna kwam de ander en vrat de worteltjes van de andere kat op. Dat lustte ze trouwens ook gewoon in een schaaltje. Gek beest. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het heeft te maken met mijn ontwikkeling
Terug naar mijn basis. Die denk ik niet meer
te weten. Daarom moet ik proeven. Om te ontdekken
wat ik ook alweer lekker vind.

Het hele mooie daarin is dat Klaas me steunt
In het me laten gaan

Ik voel een soort kracht
Dat ik beslis wat ik doe

Dat ik daar naartoe rijd
Met mensen spreek die ik niet ken
Blijf overnachten

Allemaal met één verbondenheid
Leven vanuit een verslaving
Ik wil weten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En ik had er één die dol was op chocolade. Als ik een reep chocolade had, dan haalde ik daar één blokje vanaf voor de kat. Die hield ik dan heel erg lang tussen mijn vingers en zo kon ze urenlang aan 1 blokje chocolade likken.

Je kon een boterham met chocolade-hagelslag dan ook niet veilig op tafel laten staan; als je terugkwam dan was het letterlijk een "afgelikte boterham" :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wingchun,
Je bedoelt sfeer proeven? Mensen en dieren laten elektromagnetische sporen achter. Sommige mensen kunnen die oppikken. Per slot van rekening is elektriciteit ook niet zichtbaar en maken we er volop gebruik van. En de ene mens kan meer volt verdragen dan de andere.

Floortje,
Chocolade is heel ongezond voor katten en honden. Hun magen kunnen aangetast raken, omdat ze het spul niet goed kunnen verwerken.
Overigens was pindakaas niet veilig voor mijn vorige kat. De rits van een tas én dichtgeknoopte plastic boterhammenzakje weerhield haar niet om dit brood te jatten, de sneetjes te scheiden en de pindakaas eraf te likken én de boter te laten zitten. Ik noemde dat kunst. Onze katten nu: de een houdt het meest van de gewone kattenbrokjes, maar is wel dol op brie, de andere is een alles(vr)eter. Aardappelen, stamppotten, vlees, groente, pikant vindt ze heerlijk.

Marjo,
Interessant is de zoektocht naar jezelf. Ik ontdek veel.
Ik hoop dat je een leuk en leerzaam weekeinde zult hebben.

Pippi,
:present:

Water,
Er zit vanalles in je, beste Water.

Antonia,
Eet jij maar lekker gezond belegde boterhammen of knabbel wortels weg. Dat is veel beter dan al dat snackgedoe en vult de maag tenminste. En een paar maanden na het stoppen kreeg ik zelfs het advies een paar koekjes per dag te eten. Ik snoep namelijk helemaal niet en dat was ik ook niet gaan doen na het stoppen met drinken.

Adam,
:)

Soothe,
Wat zit er zoal in jou? Als ik zo indiscreet mag zijn. ;)

Trees,
Gaat ie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben gister uitgegleden
Had me helemaal ingedekt, maar een van de gasten had als kadootje een fles wijn meegenomen.
Dus de hele middag graving en ik ben savonds naar de supermarkt gefietst
Ik was er niet tegen bestand
niet sterk genoeg
Maar geen schuldgevoel, wel tegenover de buren want die kwamen klagen over de muziek oei.
Dus vandaag niets gedaan, veel gehuild en geslapen. Nou ja is dat er ook eens een keer uit zullen we maar denken ofzo.
en nu pikken we de draad weer op, want ik vind het veel fijner om nuchter te zijn en te blijven zonder dronkenschap en kater.
Er is een tijd geweest dat ik elke avond dronk wat ik gister heb gedronken, mijn god dat ik dat volgehouden heb......
Dus nu weer vol goede zin en moed verder waar ik gebleven was hoor !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De geest te kennen- die zo dichtbij en toch zo onbekend is.

De geest te vormen-die zo weerbarstig en toch zo plooibaar kan zijn.

De geest te bevrijden-die zo aan alles gebonden is en toch vrijheid kan verwerven. Hier en nu!!

Uit mijn boek van Nyanaponika!!

Het hart van de Boedhistische meditatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo rat. Ik ook niet en dat is soms best moeilijk.
Zit weer thuis en kan me moeilijk tot iets zetten.
Heb vandaag en gisteren wat tekenspulletjes gekocht ( heb dozen vol maar geen zin om het op te zoeken).
Voel me compleet leeg na al de werkjes de afgelopen tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...