Spring naar bijdragen

zondag 8 februari

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 194
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga niet meer naar mijn werk terug heb ik besloten.
Ik voel me de laatste tijd als een opgefokt konijn en ben alleen maar met mijn werk bezig.
Dit moet ik stoppen.
Ik moet inzien dat ik de concentratie niet meer heb en de targets niet kan halen onder hoge druk.
Dit moet van mezelf ook al houd ik niet van het moeten, maar soms moet iets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mieke, het is niet alleen dat je de concentratie niet meer op kan brengen, je vind de sfeer ook niet leuk en dat speelt denk ik ook een grote rol.
Verder is het erg herkenbaar, hoeveel banen ik al niet gestopt ben omdat ik het tempo niet kon bijbenen onder druk... en hoe ik dan dag en nacht alleen maar met dat werk bezig kon zijn en verder nergens meer toe kwam... tot de hele zaak instortte en ik weer bevestigd zag dat ik toch niks kon en een mislukkeling was.

Achteraf snap ik dat ik banen zocht die niet bij mij pasten, zo graag wilde ik normaal zijn en er bij horen. Nu ik alles op halve kracht doe gaat het een stuk beter allemaal.

Het is een goeie keuze Mieke, jij gaat voor, die targets zijn niet gezond! Daar MOET je inderdaad mee stoppen want dat hou je niet vol.
Hopelijk is een volgende baan eentje die meer bij je past.

Ik ga slapen, want wou er een uur geleden al in liggen
altijd weer lastig dus

weltrustun!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die paar maanden dat ik niet gedronken heb, heb ik 2280 eenheden laten staan. Dat is echt veel.
Dat heeft mij bijna 2600 euro bespaard, wat ik natuurlijk wel heb uitgegeven aan andere zaken, zoals kleding en een volle koelkast haha
Verbazend, als je bij dat soort dingen gaat stil staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...