Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Hoi Tapas, daar wordt niet op gewacht. niet echt goed voor je broodnodige rust.Even loslaten. Lekker met de hond uit, en dan even terugzitten en over de juiste stappen nadenken.Take care. De sh*t komt als er niet op gewacht wordt.We houden het droog, toch!! Groet en veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 En nu actie!!!Groet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Tapas,Ik snap je dubbel. Je onmacht met het UWV, en het je verdedigen. * heel verhaal, weggehaald, laat maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 ja inderdaad Pip waar bemoei je je meeAlbertina uiteindelijk komt het allemaal wel op zijn pootjes terecht maar ik was juist zo blij dat ik nu gewoon wist waar ik aan toe was en geen achterstallige dingen meer speelden. Dan verwacht je niet dat er opeens een rekening uit begin 2007 opduikt waarvan je echt dacht dat je die betaald had. Ik heb al kontakt gehad met het UWV maar ja, wat hun betreft... als het in de computer staat is het zo..... ik kon het er vandaag gewoon even niet bij hebben, loop al op mijn tenen, ben moe en prikkelbaar en dan is zo'n brief gewoon even een dikke vette druppel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Nee dat kan ik mij voortstellen.En dan nog van 2 jaar geleden.Ik begrijp het niet, ze kunnen wel zoveel zeggen maar ik zou het toch uitzoeken.Betalen kan altijd nog, en als je dat geld niet hebtof niet kan missen moeten ze toch wel accoord gaan met een lager bedrag lijkt mij.Bah wat een zooitje al die uitkeringsinstanties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Goedemiddag.Vier uren gewandeld met de hondDoor de polder gestampt en achter eenboom geplast. Gewoon. Like me.Niet naar ouders. Ik dacht dat moet ik niet doen.Die willen uit goede bedoeling zorgen. En mij vertellenwat ik beter wel en niet kan doen.Dus ga ik naar een vriendin. Werken.Schuren en plamuren. Das beter voor mij.Dan zoek ik een plek in haar weiland onder een boom.Daar slaap ik samen met mijn hond in mijn tent.Er staat een mountainbike tot mijn beschikking.De laptop laat ik thuis. Voor de gemoedsrust.Alleen wat muziek en een boek.Klaas verzamelt muziek voor mij. Alweer wat moois erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Tapas, misschien even een eindje lopen en een frisse neus halen?Ik zit hier te bedenken wat ik ga eten vanavond. Morgen komt de Dochter van A. logeren die ga ik ophalen, dus vandaag de nek een beetje ontzien. Het gaat langzaam beter, maar slechts héél erg langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Tapas balen voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 instanties, breek me de bek asjeblieft niet open. Die zijn puur en alleen uitgevonden om mensen in frustratie te brengen. Zie je ze zitten? Van die onschuldige schoolverlaters worden daar opgeleid tot stomme automaten: ja mevrouw, dat zijn de regels. Menselijkheid? Wat is dat?Overigens ben ik ik nu knalblond, wat ook de bedoeling was, maar zo erg knalblond had ik niet verwacht. Ik denk dat mijn echtgenoot straks steil achterover slaat. Hoewel, die is met zijn leerlingen naar een ski-evenement avec apres-ski, dus ziet hij het bij thuiskomst misschien niet helemaal helder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Albertina, Ik heb ze al gebeld en volgens hun is het een terechte navordering, ze vonden het ook slordig dat dit nu opeens in de bus komt, het is notabene een reactie op een brief uit 2007, begint met .. aangezien de betalingstermijn van 4 weken is overschreden, herinneren wij u aan dat u nog zoveel moet betalen.. ik zei al voor de grap, als ik nou niet betaal krijg ik dan over 2 jaar weer een herinnering?Ik heb voor nu een betalingsregeling afgesproken en ga verder op onderzoek uit, moet dat allemaal schriftelijk aanvragen, jaaropgaven, afbetalingen enzo, want heb die zelf niet meer bewaard over 2006, ik dacht dat alles afgerond was, dus dat heeft allemaal tijd nodig.betalen moet, als ik het niet doe dan gaat er een fiks bedrag bovenop, mijn betalingen kan ik wel weer terugvorderen als ze een fout gemaakt blijken te hebben.normaal kan ik hier wel redelijk nuchter op reageren maar op dit moment heb ik het gevoel dat alles tussen mijn vingers vandaan glipt en kwam het even als een donderslag bij heldere hemel binnen. kedeng! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Tapas: UWV maakt fouten hoor, kijk alles goed na en laat je informeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Overigens, Houtje, zit ik ook te denken aan eten, maar dan voor zondag.Krijg je het wurm op visite? Wurmen lusten toch pizza? Grietje is vast blij dat ze haar zussie ziet.Aangepast: de dochter van A is niet het wurm maar een grote meid. Sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Tapas,Even heel diep inademen en heel rustig en langzaam uitademen.Het UWV maakt om de haverklap administratieve fouten.Ik kon daardoor ook bijna 500 euro gaan terug betalen aan de belastingen (hoewel in dit geval ook de belastingdienst niet vrij-uitgaat). En nu zit ik ook weer met het feit dat ze van de ZW vorig jaar en dit jaar maar steeds de heffingskorting toepassen. Ik kwam uit de WW waar die korting niet werd toegepast. GR GR GR. Dat gaat me dus weer geld en heibel kosten. En wat zeggen ze dan: stuur een brief om het iig voor dit jaar recht te breien en we hopen dat u met de belastingen geen problemen krijgt. HA HA HA.Rust en het lijkt me dat jij het best even langs de sociaal raadslieden kunt gaan om een bezwaarschrift in te dienen of om een verzoek om dat teruggevorderde bedrag over langere termijn in te houden. Pippi,Ik vind het niet terecht dat jij nu zo naar Tapas schopt. Je mag naast je WW-uitkering (als ik het goed heb) zo +/- 75 euro per maand aan vrijwilligersvergoeding krijgen zonder dat je dat hoeft op te geven. Zoek het maar na voor de uitkering die je zelf ontvangt.Wat je toen overkomen is i.v.m. de uitkering hoeft zich nu niet voor te doen. Kwestie is dat je van te voren informeert bij de uitkerende instantie en dat je verder nagaat welke invloed dat heeft op de alimentatie voor jou en de kinderen.Ik duik nu mijn bed in en lees straks wel verder.Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 je mag geloof ik 1750 per jaar bijverdienen naast je uitkering Corinne, dus zelfs nog meer dan 75 euro per maand, Nou, tranen zijn weer droog, dat luchtte eigenlijk ook wel even lekker op! zat al zo'n tijd te wringen en kwam nu even uit mijn tenenIk ga met de hond naar het bos, daarna lees ik wel weer. brrrr, vind het maar koud!wauw Vie, blond!! gaaf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ja en de tomaten zijn ook duur hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik ga ns ff een zootje hamburgers in de pan gooien.Tot straks maar weer enne..... allemaal rustig blijven ademhalen... Adem innnnnnnnn.... Adem uittt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ik neem trouwens ook wel eens zwarte klusjes aan, gemakkelijk voor de klant en voor mij. Maar ik heb nooit vernomen dat Tapas dingen zwart doet, of daar grinnikend mee weg loopt. Ik zou zeggen Pippi, kom eerst maar zelf eens aan het werk voordat je iemand gaat zitten beoordelen. En dat heeft niets te maken met meekletsen, domme muts! Wat doe je toch verongelijkt de hele tijd! Als jij geen gelijk krijgt, ga je meteen pruilen.Tijd voor... weer een ronde met de honden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 ik ga van mijn werk naar huis tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Albert,Van harte, van harte met je 1 maand drankvrij.Ben harstikke blij voor je.Voelt goed he!!!Geniet er maar van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Zoon mag straks een proefles fietscross..Ondanks alle emoties vond ik het een mooie dagEen lentedag. Mooi buiten. Het speenkruid komt ook al boven. Kippenvelmuziek.Zo mijn rugzak inpakken. De tent opscharrelen.Een hele hete douche, want nog steeds ziek.Darmen al dagen van streek. Van die gekke stroomstootjesdoor mijn lichaam en hoofd steeds. Tintelingen. Maar eens goed slapen. En beter eten.Vanavond nog even hier. Dan weg.Heb opeens geen zin meer in een huis.Maar meer een boot. Woonboot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Hallo Majo,Heb je wel een goede slaapzak, met deze koude?Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lianne Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 De hele dag blij geweest met deze 2 dagen zonder wijn en net een enooorme gremlin.heerlijk gekookt, tafel alvast mooi gedekt, kids lief..vriend komt zo thuis..gek he, dat een prettig gevoel ook een trigger kan zijn (bij mij dan)geen zorgen, een prettig gevoel en dan knaagt er nog iets..baal enorm dat ik de halve droppot heb leeggegeten terwijl ik nooit snoep en nu geen zin meer heb in avondeten.maar ja, anders was het een fles wijn geweest,goed gedaan kate, fijn dat het makkelijker gaat nu, er is dus hoop.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Ferry, een mummie staat nog steeds op mijn verlanglijst.Wel extra dekens en een hond. Zet kruiken op de houtkachel.Haal nog een flanellen pyama en bedsokken. Komt wel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Goedzo Lianne,het begin is er en nu doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 18 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2009 Lianne, zowel positieve emoties als negatieve kunnen triggeren!Gezellige avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden