An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Mieke ik lees je nu pas. Ja ik sluit me bij je aan, zoiets als jij omschrijft. Ja bij mij zouden het ook de hormonen kunnen zijn. Het zou nu moeten komen, ook al zoiets. Ja de hormonen, laat ik het daar maar op houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Marieke,Vervelend dat je je zo voelt, maar ik herken het gevoel, daarom zit ik ook zo te snoepen.Heb jij daar dan ook last van dat je dan zo gaat snaaien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Rapilos: wat hier vanavond wordt geschreven, niet te volgen.Jou wel, heel helder van die bisquits. Ik heb dat ook heel de tijd.Gewoon legaa ff lekker snoepen zonder te denken 'moet ik dus ook niet doen'.Wat is een halve rol bisquits in verhouding tot het starten aan fles nummer twee.Het valt in het niets. Ben je te zwaar dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 An,Onder de douche word ik nat. En dat moet ik allemaal afdrogen! Dat is zoveel werk!En douchen heeft op mij een gek effect. Als ik dat 's morgens doe, val ik onderhand onder de douche terug in slaap en heb ik wel bijna een uur nodig. Als ik 's avonds onder de douche ga, wordt ik klaarwakker en in totaal ben ik dan hooguit een half uur bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Misschien ga ik Guus maar weer opzetten, word ik meestal wel vrolijk van.Doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Corinne: ja het is altijd wel een klus. Maar heb je na het douchen niet een totaal vrij, nieuw gevoel.Heerlijk fris en schoon. Alles in de plooi. Lekker schuren en boenen met een grote handdoek.Cremetjes, fohnen en dan lekker een schone pyama aan. Zalig. Meestal douche of badder ik s'morgens en sávonds, zeker als ik moet werken. Ik zweet me altijd een ongeluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 An,Nou te zwaar??Als ik zo door ga wordt ik het welBen wel ongeveer 3 kg. lichter als in de tijd dat ik nog dronk.Toch, moet ik uitkijken, maar onbeperkt snoepen wordt toch wel afgestraft met een kilootje extra.Dus morgen maar even een balansdag inlassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 :camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light::D:camera::light:Voor al die het even met zichzelf niet kunnen vinden.En even een groeps{{{{{{{knuffel}}}}}}} Ã la Safidepafi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Kirky: ik vind het niet erg hoor, alleen kon ik het niet volgen en dat zeg ik dan maar, geen oordeel of veroordeling. Als ik er lijn in wil begin ik gewoon zelf te kwekken. En iedereen mag zelf ook doorbabbelen. En trouwens , wat heet onzin, jullie waren er maar mooi zoet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Even mijn aandacht aan anderen schenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Onbestemde gevoelensDie ken ik ookBen niet meer in mijn tentDaar had ik ze nietHier een beetje weer welMaar dat doe ik zelf hoorEven terug naar de basis gaanIk ben ikEn fok de rest!Morgen eerst maar weer eens rennenDenk aan positieve dingenNiet dat je iets wordt ontzegdWant dat is niet zo!Dochter zocht ruzieNiet op in gegaanIk zeg, we praten morgen verderEerst weer aan elkaar wennenIk steek een wierookje aanLekker muziekje erbijKruidentheetjeprima!ook een nieuwe tentpyamaRoze. Van flanel (jahaa!)Die heb ik aandaar laat ik zo de hond in uitDat betekent vast dat ik al heel ver ben! ;)Het is een aanwijzing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 quote: Originally posted by: CPAS:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: :D:camera: :light: Voor al die het even met zichzelf niet kunnen vinden. En even een groeps{{{{{{{knuffel}}}}}}} Ã la Safidepafi. Oh heeeeeeeeeerlijk !!!!!!!!:sun::sun::sun::sun:Jemig Corinne........... dat had ik gewoon even nodig. Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Marieke: dat denk ik nu ook. Eerst dacht ik, tja wat moet ik zeggen.En dan al die reacties alweer.Ik heb Guusie maar aangezet, die rot tv met al die ellende, moord en doodslag, bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Douchen, heerlijk, maar dan wel s,morgensLekker wakker worden, haren wassen, gezicht met cleansingmilkHet hele ritueel, bodylotion, enz, enz.Heb s,morgens 1.5 uur nodig om me op te tutten ontbijten eneten klaar te maken om naar werk te gaan.Of s,avonds heel soms lekker in bad, met een maskertje.Maar Kirky, je hebt gelijk, vanavond kan zo in het onzinhoekje.Allemaal geschreven door mensen die zich ballorig voelen.Ik denk dat we allemaal heel erg het voorjaar nodig hebben!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Cpas,Nou, dat is toch wel heel lief van je hoor die slinger.Doet een mens weer goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ja Kirky,Dat valt niet mee he, ha,ha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ik vond het altijd zo zweverig klinken. Die tips om je te kunnen ontspannen.Ik dacht dan altijd 'ja hoor het zal wel'.Maar nu heb ik het toch wel ontdekt.Zet fijne muziek aan die je kalmeert, of gewoon fijn vind.Het werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Hoi Allemaal, ik heb de draad doorgelezen en heb nog niks te melden.Corinne dank je wel voor de slinger, en wat een end hij past 2 X door de hele kamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Wat wel zo leuk was, was dat er twee jonge meiden uit het midden van Limburg bij waren.Die hadden geen zin in carnaval. Dus scheer niet alle Limburgers over een carnavalskam.Verder zaten er weer heel veel carnavalgangers voor het zuiden des lands in de trein terug.Vorig jaar had ik ook een trein terug rond die tijd en die was toen ook gevuld met verkleedde menschen.Van de week las ik in een van onze plaatselijke krantjes over een carnavalsclubje dat zich bekloeg over te weinig belangstelling voor carnaval vanuit de gemeente. Is om te beginnen geen taak van de gemeente. Verder is het wel heel opmerkelijk dat de figuren die wel trek hebben in carnaval onze stad verlaten om in Brabant of Limburg te gaan hossen en hijsen.'t Zou me niet verbazen als over enige jaren de Limburgers en Brabantenaren al die carnavalsvierders uit het noorden beu worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Je kan je ook niet altijd vrolijk voelen hoor meisjes!Onbestemde gevoelens horen er ook bij! Zelfs daar kun je een muziekje voor opzetten...Good to be back! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 quote: Originally posted by: kirkyhad ik laatst , ik zei tegen mijn vrouw dat ik me kl*ten voelde , gaf zei als antwoord dat ik mijn hand uit de broek moest halen . Tja, dat is toch logisch!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Lieve mensen,Ik ga naar bed, lekker slapen ,kan ik me ook niet meer onbestemd voelen(is trouwens al weer een beetje over)Kirky, Ha,ha die kon ik nog nietWelterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 truste Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ik zou me niet welkom kunnen voelen hier thuis.Alles opgeruimd en steriel. Mijn dingetjes aan de kant.Mijn nwe snijplank bijv. die ik vol rotzooi had staan...Mijn wierookbrander, die geen echte is maar juist een geboetseerdpotje door dochter die de as NIET opvangt.. Terug gezet.. PUH!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2009 Ach. Ik heb al een plan.Daar hecht ik aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden