Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 februari

AlbertRemmo

Aanbevolen berichten

Ik ging nog vertellen wat we vanmiddag hebben gedaan.
Man en ik hebben deelgenomen aan een workshop improvisatietheater.
Een hele goede oefening in loslaten. Je kunt namelijk echt niks onder controle houden.
Echt heel leuk. We moesten dingen doen zoals een verhaal vertellen en dan gooide iemand daar een totaal willekeurig woord tussen dat je dan zo snel mogelijk in het verhaal moet zien op te nemen. Jullie begrijpen wel dat dit tot de grootste onzin leidde. Naast ontzettend leuk vond ik het ook best leerzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 254
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jij onthoudt ook echt alles CPAS!
was dus een leuke middag!?

An, blijf maar lekker bij ons, gezellig!

Wing, zwerfkat die gered moet worden?

hoi Water, zit je lekker in je vel?

Kirky, ik zou je echt graag eens irl willen zien, ik heb een zo leuk beeld van je, in mijn fantasie......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Water, ja, tuurlijk heb je dat er zelf van gemaakt, lekker druk kan lekker zijn, toch?
watvoor ontspannend filmpje ga je kijken?

met mij gaat het goed, zoon is jarig vandaag, 14 jaar geworden, vandaag aan het vieren bij vader, morgen bij mij, hij had er helemaal geen zin in, toen ik zei, toch wel leuk zoveel aandacht, 2 dagen jarig, zei hij, mam, ik zit nu op een leeftijd dat ik echt geen aandacht wil......pukkeltje, mee-eter, rechts boven lip......lief he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
slofje

Water, ja, tuurlijk heb je dat er zelf van gemaakt, lekker druk kan lekker zijn, toch?

watvoor ontspannend filmpje ga je kijken?

met mij gaat het goed, zoon is jarig vandaag, 14 jaar geworden, vandaag aan het vieren bij vader, morgen bij mij, hij had er helemaal geen zin in, toen ik zei, toch wel leuk zoveel aandacht, 2 dagen jarig, zei hij, mam, ik zit nu op een leeftijd dat ik echt geen aandacht wil......pukkeltje, mee-eter, rechts boven lip......lief he!

Toch is hij wel blij met die aandacht, als het er maar niet te dik op ligt. Die leeftijd waarop je zweeft tussen nog kind willen zijn en al als volwassen behandeld willen worden. Eigenlijk is het een rotfase voor het kind en daardoor ook wel voor de ouders. Ik vond het geen leuke leeftijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slofje gefeliciteerd!

Er valt eigenlijk niet zoveel te vertellen.
De tent beviel erg goed. Vorm van vrijheid.
Veel met mijn vriendin gepraat. Gewandeld met de honden.
Het schuren van gips daarvan word je wit en krijg je stijf haar als touw :D
Stenen sjouwen en trampoline springen. Lekker gegeten en het hoofd redelijk leeg.
Gewoon genoten van even "eruit". Was wel even goed. Resetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...