Spring naar bijdragen

dinsdag 24 Februari

Rudy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Trees, mijn plan is:
De wekker eerder zetten
Slaapzak oprollen
En samen met hoofdkussen
in het mandje naast de bank deponeren.
Dan zitten en rustig ademhalen
Niets doen of denken
Dus geen gejakker maar vanuit de rust
Dan ontbijt maken
Koffie, thee
Als iedereen weg is
Nog 5 min rust
Dan naar buiten
Daarna
eventueel
hier, als ik wat kwijt wil wat de moeite waard is...

Per dag één belangrijk ding doen.
In het kader van zelfstandig wonen en werken
Plus de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik nu leer van mijn psygologe is dat probleemoplossende gevoelens en depressieve gevoelens nooit samen kunnen gaan. Als ik lekker werk, dan ben ik zeker probleemoplossend bezig. Ben ik nooit depressief. Dat klopt.

Vandaag was ik dat op mijn werk, morgen wil ik - zodra dochter naar school gaat - gelijk probleemoplossend naar mijn moestuin. Daar ben ik ook al lang niet meer geweest.

Vandaag scheen het zonnetje in Noord-Holland. En door het raam heen viel het op mij. :heart:

Ik krijg gewoon zin in de zomer! :rose::rose::rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verhip !!!!!!!!!

Er is een Belgische Tactus !!!!! Ik zat die site te bestuderen van Alcoholhulp.be en daar kun je ook online, gratis en anoniem hulp krijgen, en ze hebben een erg vergelijkbare structuur met de Tactus intake. Ze zijn daar net gestart, dus goed nieuws als we hier Belgische deelnemers krijgen. EN een forum!!! Kijken of onze Blacky daar niet zit??!?!?!? En nog meer van onze Belgkes?

t Is maar dat jullie het weten!

Sorry voor het inbreken in de huiskamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just simplify my life
Vooral tha head!
Tsa!

Wing, ik vind dat je goed bezig bent!
In veel dingen ben je al verder dan niet-drinkenden.
Je zoekt het uit, niet als een dolleman zomaar wat doen.
Ik weet zeker dat het goed komt. Houdt je aan je eigen plan!
Eerlijk naar jezelf kijken. Ik zou het niet beter weten :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
FloortjeII

Wat gaan jullie snel!

Albertremmo: ik voelde me niet lekker die dag. Ik was ziek. En had wel de hele dag gewerkt. Dus heel blij dat ik 's-avonds voor een keertje niet hoefde.

ja dat snapte ik wel zoiets maar dan leer jij toch niks? of moet het een bepaald aantal mensen zijn? of geeft hij door wat er die dag geleerd is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas,
Hartelijk gefeliciteerd! En ik weet wel zeker dat de hele zaal het met je eens was.
Je kan nu eenmaal niets opbouwen terwijl je alles afbreekt. En dat is wat die man dus deed.
Mijn zakken zijn ooit gerold door een blanke en Nederlandse man. Zeg ik nu dat alle Nederlandse criminelen zijn die ze op moeten sluiten of het land uitzetten? Nee.

Wingchun,
Rudy is al zes jaar of meer droog, mag hij wel tegen jou zeggen dat prioriteit nummer 1 stoppen met drinken is. Pas als je dat goed onder de knie hebt, lukt de rest.
En ik moet zeggen dat zolang ik maar blijf proberen om mij aan de gangbare structuur te houden, het mij niet zal lukken om gestructureerd te leven. Zodra ik met pensioen ben, zal me dat lukken, dan hoef ik niet meer zo vroeg op en kan ik op een voor mij goede tijd naar bed.
Tja, daar kon ik echt niet op wachten om te stoppen met drinken.

Trees,
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor hem was het een extra les. Een les die wel door ons betaald is. Hij laat zich ook altijd vervangen als hij niet kan en dat gebeurd door zijn drie-ploegendienst.

Niet dat ik dat altijd ben; als ik het wil wel, maar anders is het een andere bekende die wel een tennisles wil hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...