Otje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Komt ie dan:http://img515.imageshack.us/my.php?image=dsc00617.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: FloortjeIITwee weken geleden moest vriend voor me inspringen! Vond ie best leuk! ja dat snap ik Floor, maar hoezo moest hij inspringen? dan leer jij het toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ja gaaf Woman, en zet hem op zaterdag hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Pippi, goed recht om er over te vallen, maar ik trek mijn eerdere bericthten niet terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Ik wil ook zo`n vlaggetje Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Trees, mijn plan is:De wekker eerder zettenSlaapzak oprollenEn samen met hoofdkussenin het mandje naast de bank deponeren.Dan zitten en rustig ademhalenNiets doen of denkenDus geen gejakker maar vanuit de rustDan ontbijt makenKoffie, theeAls iedereen weg isNog 5 min rustDan naar buitenDaarnaeventueelhier, als ik wat kwijt wil wat de moeite waard is...Per dag één belangrijk ding doen.In het kader van zelfstandig wonen en werkenPlus de rest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 klinkt als het kastje met 100 laadjes Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wat ik nu leer van mijn psygologe is dat probleemoplossende gevoelens en depressieve gevoelens nooit samen kunnen gaan. Als ik lekker werk, dan ben ik zeker probleemoplossend bezig. Ben ik nooit depressief. Dat klopt.Vandaag was ik dat op mijn werk, morgen wil ik - zodra dochter naar school gaat - gelijk probleemoplossend naar mijn moestuin. Daar ben ik ook al lang niet meer geweest.Vandaag scheen het zonnetje in Noord-Holland. En door het raam heen viel het op mij. Ik krijg gewoon zin in de zomer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 ps. Wing, ik wens je OPRECHT on-ge-LOOFLLIJK wel sterkte/succes in je STRIJD!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Verhip !!!!!!!!!Er is een Belgische Tactus !!!!! Ik zat die site te bestuderen van Alcoholhulp.be en daar kun je ook online, gratis en anoniem hulp krijgen, en ze hebben een erg vergelijkbare structuur met de Tactus intake. Ze zijn daar net gestart, dus goed nieuws als we hier Belgische deelnemers krijgen. EN een forum!!! Kijken of onze Blacky daar niet zit??!?!?!? En nog meer van onze Belgkes?t Is maar dat jullie het weten! Sorry voor het inbreken in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wat gaan jullie snel!Albertremmo: ik voelde me niet lekker die dag. Ik was ziek. En had wel de hele dag gewerkt. Dus heel blij dat ik 's-avonds voor een keertje niet hoefde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: FloortjeIIIk krijg gewoon zin in de zomer! Eerst nog even lekker lente Floortje, alles op z`n tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Just simplify my lifeVooral tha head!Tsa!Wing, ik vind dat je goed bezig bent!In veel dingen ben je al verder dan niet-drinkenden.Je zoekt het uit, niet als een dolleman zomaar wat doen.Ik weet zeker dat het goed komt. Houdt je aan je eigen plan!Eerlijk naar jezelf kijken. Ik zou het niet beter weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 quote: Originally posted by: FloortjeIIWat gaan jullie snel! Albertremmo: ik voelde me niet lekker die dag. Ik was ziek. En had wel de hele dag gewerkt. Dus heel blij dat ik 's-avonds voor een keertje niet hoefde. ja dat snapte ik wel zoiets maar dan leer jij toch niks? of moet het een bepaald aantal mensen zijn? of geeft hij door wat er die dag geleerd is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 EN ZO IT UT.....we gaan over tot de orde van de dag....:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Marjo, klinkt gedegen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Er is bij de Belgische site ook een forum voor familie, partners en vrienden. Dit voor de weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Kijk!Gedegen..Ik! Hahaaa ;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Tapas,Hartelijk gefeliciteerd! En ik weet wel zeker dat de hele zaal het met je eens was.Je kan nu eenmaal niets opbouwen terwijl je alles afbreekt. En dat is wat die man dus deed.Mijn zakken zijn ooit gerold door een blanke en Nederlandse man. Zeg ik nu dat alle Nederlandse criminelen zijn die ze op moeten sluiten of het land uitzetten? Nee.Wingchun,Rudy is al zes jaar of meer droog, mag hij wel tegen jou zeggen dat prioriteit nummer 1 stoppen met drinken is. Pas als je dat goed onder de knie hebt, lukt de rest.En ik moet zeggen dat zolang ik maar blijf proberen om mij aan de gangbare structuur te houden, het mij niet zal lukken om gestructureerd te leven. Zodra ik met pensioen ben, zal me dat lukken, dan hoef ik niet meer zo vroeg op en kan ik op een voor mij goede tijd naar bed.Tja, daar kon ik echt niet op wachten om te stoppen met drinken.Trees, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 En wij altijd maar denken dat Belgie achtergebleven gebied wasWat ben je onderzoekend Houtje, of wil je verhuizen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Voor hem was het een extra les. Een les die wel door ons betaald is. Hij laat zich ook altijd vervangen als hij niet kan en dat gebeurd door zijn drie-ploegendienst. Niet dat ik dat altijd ben; als ik het wil wel, maar anders is het een andere bekende die wel een tennisles wil hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Wing, drank maakt mij oprecht depressief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosan Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 ja, Wing, wat je zegt: WILSKRACHT!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 Floortje,Ik dacht dat jij in de bouwvakkerswereld werkte. Maar nu heb je het over het geven van tennisles.Heb ik iets gemist? Ben je van werkgever veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2009 It says: I will kill youBefore you will do Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden