Spring naar bijdragen

dinsdag 24 Februari


Rudy

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja Houtje een berichtje, Mét kusje !!
Dat kusje is heel belangerijk !!

quote:


Originally posted by:
houtje

Ik begreep dat je een SMS hebt gehad Woman maar ik kon het niet terug vinden vandaag, wel dat je er één gehad had. Hartstikke leuk voor je!!!!! En alvast succes zaterdag. Moest je vrijdag buikdansen? Kun je alvast in de stemming komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh, dat zou geen slecht idee zijn voor tactus of een andere instantie om ook internethulp aan te bieden voor als je langer gestopt bent, om te dealen met wat er dan op je pad komt. Ik had zelf niet verwacht dat dat zo heftig kon zijn en het was voor mij erg lang geleden dat ik me zo 'ontheemd' heb gevoeld als de laatste maanden... continue onrust en maar zoeken hoe dat te lijf te gaan. Vandaag begin ik weer een beetje in mijn oude model terug te komen. er zal vast nog wel wat tijd overheen gaan maar ik heb in ieder geval weer de hoop en het vertrouwen dat het goed gaat komen en die hoop was ik een tijd kwijt. Vandaag een goed gesprek gehad met mijn trajectbegeleidster, gisteren met mijn huisarts die beiden meeleven en me begrijpen want ik kom ook heel wat mensen tegen die zoiets hebben van, en nou 'gewoon' ophouden met dat piekeren en miepen en doe maar weer leuk.

Eigenlijk ben ik een heel positief mens, het glas is halfvol, de zon gaat vanzelf weer schijnen en alles komt goed.. de afgelopen tijd ben ik behoorlijk bang geweest dat het niet meer goed zou komen.... Ik voel me nog lang niet zoals ik me zou willen voelen, rustiger, tevredener, en weer zin en rust krijgen om dingen op te pakken die me gelukkig maken... maar ik heb het vertrouwen dat het weer gaat komen en daar ben ik voor nu enorm blij mee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, nog even een moeilijk puntje van vandaag:

Scrollen mag! (ik zeg het maar vooraf)...

Heb mijn oude Video8 bandjes op DVD laten zetten en ze vanmiddag bekeken. De kids kwamen in vele leeftijden voorbij, tot ongeveer de scheiding zeg maar. Dochter heeft meegekeken en had er buikpijn van, net als ik. Ik zag me toch een partij flessen wijn voorbij komen en sigaretten, niet te filmen (dus wel). Zelfs op de video dronk ik erg veel en sprak dan errug luid (en daar heb ik al zo'n hekel aan en zo'n last van). Het was pijnlijk. En wat kreeg ik toen? Hoe ongelofelijk, maar waar? Juist, zin in drank om die pijn weg te zuipen. De pijn van....de drank. Een soort kater op DVD. En pijn van mijn huwelijk. Ik zeg niet dat ik het had kunnen redden als ik eerder was gestopt, maar het was absoluut wel beter geweest. Het doet flink zeer. Dus maar een slaappilletje genomen (die ik overigens niet wil promoten) en nu naar bed en even lezen. Werd er vanmiddag helemaal onrustig van. Bah.
Maar wel leuk, al die leuke kinderherinneringen.
Dubbel.

Nou, dat was mijn middag dus.

En nu naar bed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...