Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Doe het ook niet!1. Het lukt nu niet2. Kan ik vannacht niet slapen3. Loop ik morgen weer te mopperenVerveel jullie nog wel even!
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Fish, het is heel jammer dat je Lucky niet zelf in huis kan nemen. Overigens wilde mijn kat nooit harde brokjes, behalve van die peperdure. En gisteren nam ik van Lidl Adult indoor/outdoor voor hem mee, nou hij is er haast niet meer bij weg te slaan. Ik stuur je straks even een pb, want je schijnt veel van katten te weten, dus als je het niet erg vindt om te antwoorden?Albertientje wordt vandaag niet vergeten. Je had vanmorgen weinig te melden schreef je. Nog steeds? Gaat het? Pootje wat beter?En voornamelijk: goede moed?
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Marjo: schrijf jij maar heel het forum vol, dat is beter dan NU op bed te gaan liggen.Je raakt dan totaal uit je ritme.
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Yep An! Straks gewoon een hete doucheen hóp op de bank. Slapen!Niks niet hoofd en andere gekkigheden!
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Goede moed Vie.Daar moet ik het van hebben.En met goede moed gaat het best.Dus ik houd de moed erin.
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Hee dank je Adam, zat me eigenlijk suf te piekeren hoe dat ook weer ging maar kwam niet verder dan Vrouw Holle. Vind jij het terecht dat het Vrouwtje van Stavoren haar ring toch weer terugvond, of had ze eigenlijk haar hele leven moeten boeten?Alles goed?
CPAS Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: orleandoMaar wat ik wil???? geen flauw idee. Rust, dat zeg ik ook steeds, ik wil rust. Ja, daar had ik ook behoefte aan en zo is mijn alcoholafhankelijkheid begonnen. Ik kon het niet meer aan en zat er compleet doorheen. Diep depressief en ook wel een burnout. Ontzettend perfectionistisch en een heel laag zelfbeeld. Ik ben weer nuchter en nu al een jaar bezig om van een zware depressie te herstellen en te werken aan de onderliggende oorzaken. Voor ik hier terecht kwam, zat ik bij de ambulante verslavingszorg van de Bouman. De verslavingsarts daar boorde mij iedere keer de grond in. Na ieder bezoek aan die man was ik zo boos en gefrustreerd en voelde ik me zo ontzettend waardeloos dat ik gelijk drank ging kopen. Ik gooide dus gelijk mij kont tegen de krib. Ik heb toen besloten niet meer te gaan en weer op mijzelf te gaan aanmodderen. Dat ging goed tot ik na een heerlijke vakantie in een heel diep zwart gat terecht kwam. Na maanden zoeken kwam ik bij alcolholdebaas terecht. Een wereld ging voor me open. Een hulpverlener met inlevingsvermogen die je laatste restje zelfvertrouwen opkrikt i.p.v. de grond in te boren. Een luisterend oor dat je handvatten aanreikt waar je daadwerkelijk wat aan hebt. Een forum waar men respect heeft voor elkaar, waar je erachter komt dat je niet alleen staat; dat er anderen zijn die het ook moeilijk vinden; die je door een moeilijk moment heen kunnen trekken enz... En nu ben ik sinds een jaar in behandeling bij de ggz voor mijn depressies en hou inmiddels meer van het leven dan toen ik een jaar of 8 was (toen begon mijn grote verlangen naar de ultieme rust). Ik ben 49. Dus ik raad je aan om te gaan zoeken naar gedegen psychiatrische, psychologische, psycho-sociale hulp. En je zoekt gewoon tot je iemand of een team vindt waar je je veilig bij voelt, zodat je ook durft te praten. Het is zo belangrijk voor je herstel dat er een goeie vertrouwensband is met je hulpverlener.
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Adam, mooi verhaal!! Dank je!
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Zo! Corinne, dat noem ik nog eens een gedegen berichtHeel goed geschreven aan Orleando! Fijn dat je er bent.Kort, krachtig. spijker op de kop! Wat heb jij al veel bereikt in relatief korte tijd!
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Wat een overheerlijke past heb ik toch weer gemaakt! (al zeg ik het zelf...)
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 pffff net wakkerHelemaal uit mn elementhad wel door willen slapen toto morgenochtend zo voel ik meeen kop koffieen ik hijs mezelf in belletjes en glittereven de knop aanzetten hoor, owja, buikdansen vind ik leukmaar nu, het regent en de buurman heeft irritante muziek opstaan.bléhstraks danst ik alles er weer uitmoet echt bedenken owja buikdansen is leuk ! maar voel me potje sjaggipms ???dénk het wel, bahdus hop oksles scheren, belletjes aan, beetje make upen op de fiets huphupals ik daar eenmaal ben ben ik superblij
CPAS Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Alberto,Hals over kop naar het ziekenhuis overgebracht worden. Alleen al de schrik die je daardoor om het hart slaat is genoeg om een hartverzakking te krijgen. Brrr.Ben erg blij dat het allemaal nog enigszins meevalt.Bako,Ben blij voor je dat de koorts gezakt is. Dan gaat het toch de goeie kant op.Ik snap echter je berichtje van 17.23 helemaal niet. Je klinkt boos naar het forum toe, maar ik snap niet goed waarom. Tasseke,Je weert je goed. Het komt wel goed. Eenmaal met de drank afgerekend zijn de problemen niet de wereld uit, maar kun je wel beginnen met het opruimen ervan.Pippi,Hoest met de longen?Kate,Ik ga eten.Smakelijk allemaal.Albertina,Laat de poortwachter maar wachten. Arbeidsongeschikt is arbeidsongeschikt.
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Ik heb een KNALROZE fleece-kleed gekocht voor mijn teefje!!
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Ik zie net op de tv een dame, zij is al 31 uur op zoek naar haar man.Hij zat ik het vliegtuig van TA gister.Niemand kan haar vertellen hoe of wat.Ongelofelijk toch?
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Corinne, wat ik mede zo prachtig vind aan jouw berichten is je vrijwel perfecte Nederlands. Handvatten! Mijn exman, die toch veel meer educatie had dan ik, had het altijd over handsvaten. Daarvan kon ik nou aan de drank gaan Onzin natuurlijk, het enige waarvan je aan de drank gaat ben jezelf. En ik ben een taalfreak en dat is mijn probleem.Fijn te lezen dat je zo min of meer stabiel verder gaat. Je zingt en je werkt, je doet je dingen, je bent zelfs wel eens een keer boos en dat laat je weten. Weet je wat ik voor jou hoop? Dat je eens een keer echt helemaal ontspannen blij bent. Dat lijkt me afwezig bij jou, echt blij zijn. Of heb ik het erg mis?Heb je dat ooit wel ervaren?
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Hoi An,Las ik nu dat een van je kinderen "daar" zit? Dan kan ik mij heel goed voorstellen dat een gevoel dat het niet goed zit je kan verontrusten. Hopelijk voel je na het eten van de bruine hutspot weer wat beter.Bako??
FishermansFriend Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Iemand anders dan Vie nog tips over hoe me te gedragen t.o.v. ex in verband met de kat??
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 AR, vergat ik jou. Dat jij op je werk kon blijven. Wel goed van de huisarts dat hij Willi gelijk doorstuurde naar het ziekenhuis. Wens jullie veel sterkte want het blijft natuurlijk wel even schrikken.
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 FF, standvastig lijkt mij. Het is toch ook jouw kat? Je komt voor de kat niet voor hem.
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Fish,ik kan je helaas niet adviseren.Ten 1e heb ik geen dieren en ten 2e zou ik het echt niet weten.
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Fish, wees jezelf.Ik hijs me in het pakHoofdlamp op. Grrr!!!
Hoekie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 quote: Originally posted by: FishermansFriendIemand anders dan Vie nog tips over hoe me te gedragen t.o.v. ex in verband met de kat?? Richt je op de kat, niet op de ex? Dus hoe ga je je gedragen tov de kat? Die is toch je prio?***Goedenavond allemaal
anjo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Albertina,Het lijkt mij dat die mevrouw hoe dan ook akelig nieuws krijgt of hij kan niet bellen of hij zat niet in het vliegtuig. Ik hoorde dat er 15 mensen waren van wie ze de nationaliteit niet wisten dus weten ze ook hun identiteit niet, lijkt mij. Hoe dat kan daar snap ik dus niets van.Ik kruip even mijn bed in, zit letterlijk de hele dag al te rillen.Hoop dat de schrijsters die elkaar morgen weer zien een leuke dag hebben.
Otje Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Geplaatst 26 februari 2009 Ik heb maar even flink een tong naar mezelf uitgestoken in de spiegel en een hele gekke bek getrokken......ben weg tot later vanavond, sterkte lieve mensen, het leven valt niet mee. Flik het maar eens op deze aardkloot, pfoeh.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden