Spring naar bijdragen

donderdag 26 febr


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

Tasseke,
Wat fijn voor je. Je had een sociaal denkende rechter. En de reclassering doen echt hun best om je te helpen. Zoonlief heeft er veel aan gehad en ze hebben mij ook gesteund als het met zoonlief beter ging.
Doe goed je best en misschien krijg je wel helemaal geen boete. Ik heb nl geen boete gehad, wel geloof ik een voorwaardelijke straf. Maar ik had wel een hele grote rekening van de autoverzekering en ik denk dat ze daar rekening mee hebben gehouden.
Maar een goede uitspraak heb je ook vaak een beetje aan jezelf te danken en ik heb het gevoel dat jij je daar heel zuiver en puur hebt opgesteld. Goed gedaan!

Albertina en Kirky, ik zit met hetzelfde gevoel. Wil ook zo gauw mogelijk weer aan het werk.
Maar net als bij jullie kan het gewoon even niet, iets dat echt moeilijk vind om te accepteren.

Joy,

Rustig aan, joh. Er bestaat zoiets belachelijks als de 3 dagen regel dus dat "ze" zeker 3 dagen moeten wachten voordat ze mogen reageren of dat ook zo werkt na de date dat weet ik niet. Dat weten onze mannen hier wel, verwacht ik.

Ik geloof dat het verder goed met je gaat, je klinkt sterk. Ook al gaat het soms niet gemakkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 341
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nogmaals sorry...jullie hebben jullie eigen problemen en daar hou ik nu geen rekening mee..
Het spijt me..
Ik ga hier in huis wat doen en een ingewikkelde maaltijd met zeer veel voorbereiding klaarmaken..misschien raar,maar alles beter dan naar de supermarkt of jullie weer lastigvallen..
Ik ben nu gewoon thuis..voel me alleen zo...weet ik het? Klein, eenzaam enz...Maar die gremlins zijn echt miezerige muggen en welliswaar zeer vervelend, maar wel weg te meppen...weg, weg,weg,:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

raar hoor, na zoveel jaar liegen en bedriegen, de laatste jaren voornamelijk mijzelf omdat niemand mij meer geloofde, gebeurt er toch heel veel!

sinds vorig jaar heb ik eindelijk toegegeven aan mijzelf dat ik een héél serieus probleem heb en sindsdien gebeuren er nog veel vervelende dingen en grove fouten van mijzelf, maar toch...
ik heb ook het gevoel dat alles op zijn pootjes gaat komen. wel met heel hard werken maar het gaat lukken!
ik denk dat ik dat ook heb overgebracht.


Kirky,
je raakt toch niet je rijbewijs kwijt door huiselijk geweld? dat snap ik niet helemaal, wel je chauffeurspas misschien maar je gehele rijbewijs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orlando,

Ik mag gisteren dan wel uitgevallen zijn tegen je, ik zou het toch op prijs stellen dat je hier van je af bleef praten. Alles is beter dan te gaan drinken.
Probeer wat rustiger te worden, de soep wordt nooit zo heet gegeten.

Mijn uitval gisteren heeft ook te maken dat ik je lees en dan ontzettend pissig wordt dat je zulke risico's neemt. Meid, volgens mij ben je nog jong en heb je nog kleine kinderen. Je hebt nog alles om er echt voor te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

Ik kom maar even melden dat hier nog steeds alles zijn gangetje gaat.
Ik ben moe en morgen heb ik toch een zware reis voor de boeg en een toch altijd vrij emotioneel weerzien met een aantal, mij dierbare, mensen.
Nu ga ik dus mijn tanden poetsen en een uur of wat onderduiken.

Wat er ook gebeurt, ga niet drinken, dan blijft het hanteerbaar en hou je maximale controle over jezelf en de situatie.

Voor iedereen KMW en een bosje :present: :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo, ik ben nooit getest, want ik heb welliswaar opnames achter de rug (3), maar dan weten ze al waarvoor je komt en ik mag er niet uit, dus hoef ik niet te blazen. Diazepam is om de afkick tegen te gaan (zeggen ze daar) en voor de rest kreeg ik vitamines (b1?) en magnesium. Ik slik nu alleen refusal, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat je druk bezig bent is niet relevant kirky,

ik had exact hetzelfde in september, je vult een formulier in, je bloedwaarde wordt nagekeken en de pyschiater kijkt je alleen aan om het geld te incasseren.
aan mij werdt verder helemaal niets gevraagd van "hoe is het" of "bent u in therapie"

piece of spacecake kirk!!! :)

het zou inderdaad wel lekker zijn als je van te voren al zeker weet dat je terug kan naar je werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hadden tijdens de laatste opname een motto. We zeiden te veel sorry, dus als iemand het zei, deden we dit
1, 2,3...sorry!!! (en dan met z'n allen in koor)
Ben er wel achter gekomen, dat een verslaafde te veel sorry zegt. Ik doe het nu nog, zeg haast sorry dat ik besta...is toch ook niet goed?
Kirky, wat houd me bezig..die stomme verslaving momenteel houd me te veel bezig. Daarvoor? Gewoon, de dagelijkse dingen, Ik werk niet, ben huisvrouw. Dus de dingen als hoe breng ik ze naar school (fiets, lopend) en wat eten we vanvond..
Tass, ja ik loop bij een verslavingsarts en dat klikt al niet vanf het begin. Het is een heel team, maar alleen bij 2 personen voelt het goed en ik heb v.d. week m'n kont in de kribbe gegooid, zeg maar. Ga nu alleen nog door met 1. En dat voelt wel goed..Hahahaha, veel te lang een jaknikker geweest daar..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...