Spring naar bijdragen

donderdag 26 febr


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 341
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo allemaal,
Raakte even in de knoop, was wat aan het typen en tegelijk msn-en. Moet ik nog leren...
Was een moeilijke start vanmorgen, maar ik voel me nu al weer veel beter. Ik zie dat het met Tapas ook weer beter gaat vandaag...we komen er wel, met zijn allen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verplicht rust vanmiddag
Ohwohwohwohw...
Vanavond rennen
Heb nog ergens een maskertje liggen
Voeten in een teil
Kan ik geen kant uit :D

Tina, kan het me voorstellen
Maar zak niet weg om iets wat niet
de moeite waard is. Laat!
Een zonnetje voor jou :rose:
En als ik kon, zou ik een liedje voor je zingen
Ben alleen zo verkouden...

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee en weet je wat ik ook wel door heb, zo langzamerhand. Als je je uiterste best doet tegenwoordig, laten ze jou net even wat meer dan, doen iemand die er sowieso al met zijn pet naar gooit. Goed zo meis, duidelijk je grenzen aangeven hoor, wat niet kan, dat kan niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoidieboi weer allemaal,

zo het ging toch sneller allemaal dan dat ik had gedacht!

ik weet nog niet of ik echt blij moet zijn maar eeeuuuuhhhhh, ik mag niet zeuren.

ik moest voorkomen voor het rijden op een snorfiets met alcohol en zonder rijbewijs in oktober 2007, nu heb ik tijdens de zitting toch maar aangegeven dat ik afgelopen januari weer in de fout ben gegaan.

nu heeft de rechter besloten dat deze twee zaken bij elkaar gevoegd gaan worden en dat ik mij eerst moet melden bij de reclassering. deze gaan dan kijken of er eventueel hulp nodig is of hoe het verder met je gaat.
het maximum wat de rechter nu kon eisen was 1800,- en drie weken gevangenisstraf, maar dat vond hij niet relevant. eerst maar eens zorgen dat ik er pyschisch goed aan toe ben dan wordt er bekeken wat hij gaat doen.

in ieder geval..... het zal wel weer 1,5 jaar duren voordat ik weer wordt opgeroepen maar ondertussen zie ik het maar als een extra stok achter de deur om vooral aan mijzelf te werken, ten goede dan dit keer!

raar he? ik heb echt het gevoel dat de bodem is bereikt en dat ik alleen maar ophoog kan, het geeft in ieder geval een eerlijk, open en bevrijdend gevoel.
laat ik er maar van genieten zolang het duurt!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het toch wel de moeite waard.
Natuurlijk krijg ik gewoon mijn salaris nu.
Het is gewoon zo dat ik wel weer wil werken.
Alleen gaat het nog niet.
Ook wil ik wel wat duidelijkheid over wat ik nu ga doen.
Zelf heb ik daar wel ideeen over.
Maar daar kan pas over gesproken worden als ik weer werk.
En helaas groeit het geld niet aan de bomen.
Dus ook daar denk ik wel over na.
Gewoon een beetje vooruit denekn.
Al loopt alles meestal toch weer anders dan je denkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, ik stond niet zo lekker op vanochtend, want ja, het is toch een hele beslissing, komt de buurvrouw binnen, even kijken hoe of het met je gaat, kind. Ze zegt, je ziet er veeel beter uit dan je in weken gedaan hebt! Nou, dan voel je je toch meteen een stuk beter?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee Tas,

ik wist niet dat je voor een snorfiets een rijbewijs moet hebben.
Wel goed dat je de tijd krijgt.
Een collega van mij heeft ook zoiets aan de hand gehad.
Vette boete en taakstraf en zo'n cursus als Kirky heeft gedaan.
En ik denk ook dat je alles nu wel gehad hebt.
Als je er zelf maar voor zorgt dit soort situaties te vermijden
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, ik mag zelfs niet meer op een fiets met motortje rijden!

maar dat dondert niet echt, eerst maar eens de troep van de afgelopen jaren opruimen en oplossen!
het is wel een fijne uitspraak "drank maakt meer kapot dan je lief is" maar het is echt waar, je kan het bijna niet voorstellen.

dames,
ook ik begin met hele monologen en donder zomaar overal in, ik ga eerst even bijlezen zodat ik socialer kan communiceren ipv het over mijzelf te blijven hebben.

tina,

heb je in dat laatste gesprek er dan niet over gehad wat je gaat doen? of is er uiteindelijk alleen besloten dat je geen nachtdiensten meer doet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ha kirky,

ik denk dat ik de tijd van cursussen al voorbij ben, schaam, schaam, schaam maar dit was voor mij de vijfde keer.
met de auto pas de tweede en drie keer met een snorfiets die niet harder gaat dan 20 km.
na de laatste keer in januari is mijn rijbewijs weer voor 15 maanden ingevorderd, persoonlijk denk ik dat ik pas weer over vijf jaar in aanmerking kom voor het rijbewijs.

maar goed dat is niet erg want zolang ik niets aan mijzelf doe ben ik toch een potentieel gevaar, moet eerlijk toegeven dat ik erg angstig ben om te rijden, niet het rijden op zich maar nu was het een lantaarnpaal, de volgende keer misschien een kind!

ik blijf wel fietsen, veel veiliger voor mijzelf en de omgeving

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal al het goede nu wel nodig hebben...
De zon die buiten schijnt, jullie goede woorden en weet ik veel wat nog meer...
Waarom? Omdat dat #$%^#$% (noem haar maar kreng en dan zeg ik het echt beleefd) dat mijn vaders vriendin was ineens besloten heeft ons kaal te plukken.
- er valt niks te halen
- ze kende hem amper 5 jaar
- had mijn vader dit (dit!!) geweten..
Ben dus echt in alle staten. Kan er ook nog wel bij.....BOOS!!!!
Bewust vanmiddag de kinderen op de fiets naar school gebracht en me direct hier weer gemeld...oh verd....sorry...ik ben echt in staat ik weet niet wat te halen...ik wil weg, wil dit niet voelen, meemaken...kreng...grmmmmbbbkbkbkbklll...

Ben echt, nee, niet boos meer...voelt meer als pijn? Denk ik...warom doet ze dit???
Ik snap het niet, maar wil niet gaan drinken...dus ben ik hier...sorry...val jullie weer lastig met mijn eigen sores....sorry nogmaals...maar liever hier dan dat ik ga drinken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kirky,

inderdaad voor jou ook spannend, alhoewel.. als je niet gedronken hebt is het een kwestie van papieren afhandelen.
je krijgt dan als eerste je rijbewijs voor een jaar en daarna voor vijf jaar.

het zou wel mooi zijn als je inderdaad weer terug kan naar je oude werkgever, dat zou weer een hoop oplossen.

tina,

dat is vervelend zeg, als je nog geen zekerheid hebt over wat je gaat doen. maar verder heb je wel gelijk, eerst alles goed op orde en gezond zijn voordat je aan de gang gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...