Spring naar bijdragen

donderdag 26 febr


Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 341
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ga alles maar eerst op je gemakje uitzoeken.

er zijn heel veel mogelijkheden, als je maar goed nadenkt en de tijd voor alles neemt.
als je te haastig dingen doet dan loop je de kans dat het verkeerd gaat.

je kan wel tijdelijk op de fabriek zitten, maar als de rekeningen betaald moeten worden wordt het heel moeilijk om iets anders te gaan en voordat je het weet ben je vijf jaar verder met een rotbaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
An

Joy werkse, je gaat goed joh.

Jongens ik trek de stoute schoenen aan en ga morgen naar de huisarts.

Ik durf dus echt niet, maarja. Ik heb maar een briefje gemaakt.

Die artsen hebben altijd zo'n haast he, en wie weet kan ik morgen helemaal niet komen.

Ook bobbels toestanden etc. maarja kan het niet blijven uitstellen.

Voor mij een enorme stap. Ik moet al half stervende zijn om naar een dokter te gaan.

Zit me ineens van alles in mijn hoofd te halen en het huilen staat me nader als het lachen.

Stom gedoe ook met familie die zo ver weg is, kan ik dus niet zo goed tegen.

Loslaten ja. Ik word er compleet neurotisch van.

Morgenochtend ga ik direct bellen.



Goed dat je morgen gaat bellen An!
Zoals Corinne al zei: je hebt er recht op!
En het is niet altijd slecht nieuws, en als er wel wat moet gebeuren kan dan maar beter in een vroeg stadium. Ok, dat is rationeel gezien, emotioneel ligt het anders natuurlijk.
Laat je weten wanneer je de afspraak hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geïnstalleerd. lekker warm.
Kopje thee erbij...

Tot morgen Saf! De wekker gezet.
Straks het laatste wasje nog even in de droger.

Tas, ik zoek het op mijn gemak uit
Anders gaat het spinning around
En dat wil ik niet meer.
Voor nu
good enough!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

eigenlijk sinds ik naar mijzelf heb toegegeven dat ik een vet probleem heb en dat ik niet lager kan zinken, lijkt het wel of iedereen mij een laatste kans toegooit om mijn leven weer op te pakken.




Dat klopt denk ik wel, mensen voelen aan wat jouw intentie is. Als jij oprecht uit de problemen wilt komen, zullen mensen jou daarbij steunen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dames met morgen een belangrijke dag, slaap lekker alvast :lips:
natuurlijk ook de mensen die gewoon gaan slapen

FF,
ik realiseer me pas de laatste tijd dat je oprecht open en eerlijk moet zijn, voornamelijk naar jezelf maar ook de buitenwereld. en ja inderdaad dan vliegen de kansen om je oren

maar nu zie ik het als kansen, waarschijnlijk had ik het twee jaar geleden ervaren als bemoeizucht, dus dacht ik "rot op, ik weet het beter"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, Will is alweer thuis vanaf vanmiddag 17.30 uur en kom net bij d`r vandaan.
(`k zal even vertellen wat er aan de hand was) ze is gisterochtend flauwgevallen na erg haar hartslag horen in de oren en dooie handen. eigenlijk zou ze volgende week pas haar HA bellen maar ik heb haar aangeraden omdat meteen te doen. vanmorgen had ze hetzelfde gevoel weer (wist ik nog niet, vanavond pas) en heeft toen maar meteen gebeld, vervolgens kon ze om 10.50 uur terecht en om 11.30 uur kreeg ik dus het bericht dat ze naar het ziekenhuis ging. Ik ben toen naar haar huis gegaan om de honden te doen en vervolgens hoorde ik niks meer, want sowieso staan alle telefoons uit op cardiologie.
vandaar ook mijn paniekbericht (sorry);)
Ze heeft medicijnen gekregen waaronder een spray voor onder de tong, voor als ze dat gevoel weer krijgt, ascal bloedverdunners en nogwat en over een maand terug naar cardiologie.
Risicofactoren zijn 1. roken
2. stress
3. erfelijk
ze heeft alledrie, ze is 52 maar de cardioloog had gezegd nog even zo doorgaan en de 54 word niet gehaald.
Ben wel blij dat ze weer terug is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeemig de peemig
Ik heb een vriendin hier in de buurt, en haar vriendje wil stiekum sex met mij.
In het weekend
Ik heb natuurlijk geen interesse
maar wel meteen een andere kwestie
Hoe ga ik hier mee om naar mn vriendin toe ?
Als ik het vertel kan het haar relatie kosten als ik het niet vertel vind ik mezelf geen goede vriendin
(en doet ie dat wel vaker dit soort dingen ?)
%@$&

Buikdansen was geweldig
Het ging hartstikke goed !
Ik moet nog extra een rok aan haha je lacht je rot, heb al in geen 25 jaar geen rok meer gedragen, en dan ook nog een lichtroze
:):):):):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albert, dat is niet fijn om te horen.
Gelukkig kon ze snel geholpen.
En kun jij er nuchter voor haar zijn.
Juist op dit soort momenten komt vaak het besef
hoe belangrijk dat is! Sterkte jongen! :present:

Woman, ik zou het niet weten.
Wat een vreemd voorstel.
Fijn dat je zo lekker hebt gedanst zeg!
En ach, een lichtroze rok. Een prinses!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

woman,

ik had vorig jaar met oud en nieuw zoiets..
ik heb hem vriendelijk de deur gewezen en verteld dat ik daar niet van gediend was.

maar nu je vriendin,

ik heb er voor gekozen om niets te zeggen.

ten eerste zijn ze gelukkig samen en hoe zij omgaan met persoonlijke dingen zijn prive
ten tweede was ik bang dat het werd opgevat als gestook, dus ik de pineut

moet wel eerlijk vermelden dat de vriendschap is bekoeld, ik weet ook niet zo goed hoe hier mee om te gaan, het spontane is er in ieder geval vanaf

ok, ik zit terug te lezen en waarschijnlijk heb je geen bal aan mijn advies

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

woman,

ik had vorig jaar met oud en nieuw zoiets..

ik heb hem vriendelijk de deur gewezen en verteld dat ik daar niet van gediend was.

maar nu je vriendin,

ik heb er voor gekozen om niets te zeggen.

ten eerste zijn ze gelukkig samen en hoe zij omgaan met persoonlijke dingen zijn prive

ten tweede was ik bang dat het werd opgevat als gestook, dus ik de pineut

moet wel eerlijk vermelden dat de vriendschap is bekoeld, ik weet ook niet zo goed hoe hier mee om te gaan, het spontane is er in ieder geval vanaf


ok, ik zit terug te lezen en waarschijnlijk heb je geen bal aan mijn advies



Ik vind het wel van toepassing hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, ik heb dat ook wel eens aan de hand gehad, dat ik van de vriend van mijn beste vriendin wist dat toen zij een weekend weg was hij met iemand anders had geslapen.
Uiteindelijk heb ik het wel verteld want ik kan niet liegen, dan zou de vriendschap niet goed zijn, ik kan sowieso niet liegen dus dat is 'makkelijk'. Maar ik vond het vreselijk om het te vertellen, gelukkig wist ze het al. Uiteindelijk zijn ze toen bij elkaar gebleven en nu 14 jaar later pas uit elkaar aan het gaan. Ik vind het heel vervelend als ik in zo'n situatie kom maar liegen kan ik niet, dan ga ik blozen en stuntelen en weet iemand die me kent gelijk dat ik de waarheid niet vertel.

Ik ga zo slapen, hond is niet lekker, hoop dat hij wel voor morgen opgeknapt is dus ga nu met hem een flinke wandeling maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman,

Er stond laatst een heel artikel in een blad over dit onderwerp en de vraag is: als JIJ je vriendin was, zo JIJ dan willen weten dat je man hem ergens anders in laat hangen? (hier is geen moderator woord bij hihi).

Ik wil het artikel nog wel eens opzoeken, maar bottom line is, hoe betrouwbaar is haar partner voor háár.

Twee: is er geen sprake van een misverstand, was hij dronken of zo :$ je weet wel, een mens kan rare dingen doen:o.

Stuur me anders ff een PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...