Spring naar bijdragen

donderdag 26 febr

Gast Hannah1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 341
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tasseke ik vind het mooi om te lezen dat iemand die een hoop shit heeft meegemaakt en uitgehaald zo knokt om terug te komen en zo positief en nuchter de dingen bekijkt :present: Daar word ik stil van.

Mieke volgens mij had Safi het gisteren over haar man je oordeelt wel snel. Verbaast me dat de moderator niet ingrijpt je bent niet altijd even ondersteunend zal ik maar zeggen.

Morgen ben ik lekker vrij, zaaaalig.
Nu eten voorbereiden, wat uitgebreider met zelf nasi en kipsate's met saus maken en zo.

Eet smakelijk voor wie nog gaat eten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeieavond allemaal!
Ben net thuis, een tijd in het bos geweest na werk, was wel lekker.
Nu aan het koken.

Daarnet ook nog even mijn ex aan de telefoon gehad, hij klonk niet erg enthousiast op z'n zachtst gezegd. Ik zei al vanaf vorig weekend dat ik graag weer langs kom voor Lucky, de kat, en toen deed hij al een beetje ontwijkend. Nu probeert hij er ook weer onderuit te komen geloof ik.
Maar ik wil 'm graag zien, en natuurlijk ook in de gaten houden dat hij goed verzorgd wordt, en graag bloed afnemen om te onderzoeken omdat hij alle aanwijzingen vertoont van een schildklierprobleem.
Dus......ik liet me niet afschepen! Hij laat nog weten wanneer ik kan komen, ik heb wel beloofd dat ik niet lang zal blijven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...