orleando Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 niks meer bijgelezen, maar heb vriendjes cq vriendinnetetjes op visite..op zich geen probleem,maar ben mijn trouwring kwijt...Ik maakte ouderwets gehaktballen, dus met eierdooiers, panneermeel enz, en daar moe je geen sieraden op/om hebben....daar ga ik dus....(ring af want anders wordt íe vies)..ben ik 'm kwijt...shoot...betekent zoveel voor me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 AR, veel sterkte met W. Gelukkig heeft ze jou en je drinkt niet.Tapas, ik word altijd bang van die schreeuwerds, terwijl dat meestal mensen zijn die vreselijk onzeker over zichzelf zijn.Net nog in een winkel, grote vent, kale kop, luidruchtig trainingspak aan, en maar op volume 9 "praten" en om zijn eigen grappen lachen. En dan probeer ik me onzichtbaar te maken, dat 'ie in hemelsnaam niet met zijn witzen tegen mij begint.Overigens, heb ik gemerkt toen ik in Rotterdam woonde en daar nog wel eens naar buurtvergaderingen ging, heb je van die beroeps-protesteerders. Gewoon overal tegen. En heel opvallend, dat ze niet zelf een idee aandragen.Enfin, wie zei er dat het wel lente leek, vanmorgen? Brrrr, wat een koude, akelige wind staat er! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Nou en ..... ???Lekker koken Marjo. Ik ben bezig met de hutspot met worst.Kirky: je bent echt niet alleen hier hoor, dat lijkt maar zo. Alles goed met je verder.Niet te moe geworden vandaag? Het schiet wel op he, bijna je papieren weer terug.Ga ja dan weer werken als taxi chauffeur? Of heb je dat al ergens geschreven,sorry dan, 10 x sorry, sorry, hihi. Ik kan niet meer stoppen nu, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ja Orleando: die zit dus in EEN VAN DIE BALLEN.Kan je onder het eten doen 'wie heeft de ring'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ja Tapas: daar was ik dus ook over aan het nadenken.Dat je er nog tussen blijft zitten?Ik praat niet meer met brallende, schreeuwende mensen.Ben ik gewoon mee gestopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Orleando, wat erg. Het is toch niet zoals van dat vissersvrouwtje dat haar ring in een vis verloor met het schoonmaken? Misschien eet er straks iemand een bal....Ik hoop dat je de ring terugvindt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Orleando gewoon even goed nadenken waar je hem hebt neer gelegd voor je met het gehakt begon.Hij moet thuis zijn, dus kwijt ben je hem niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 gegroet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Sorry hoor, ik zeg bijna nooit sorry, want zeg je sorry, krijg je m`n grootmoe op een lorry.of sorry, mijn naam is Corrie. Dus sorry ook dat ik sorry zei, `t zal niet weer gebeuren sorry;);););););););););););););););););););););););) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Hoi Bako, ik rij even naar huis ik zie je zoTot straks allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Hoi Bako: je slaat je er aardig doorheen, volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ja goed kauwen anders kan je die ring straks ergens anders uit peuteren , he bahhhhh... smakelijk eten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 sorry zeg ik niet meer ,er is zoveel waarvoor ik mij schaamkan het via deze manier moeilijk onder woorden brengenals je het probeert om te zeggen hoe of wat er speelt,is het net of je altijd op een verkeerd moment binnenkomtik vertik het om mijn verhaal zo te brengen dat het blijft hangen en je respons krijgt,een ander is wel de kunst meester om de aandacht te krijgenwens jullie veel succes en een drankvrije toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Okee! Beetje boos!Boos? let's go crazy!Ja prince op de radio.Boos...Geraakt zeg maarBlijkt Klaas tegen mijn moeder te hebben gezegdhet is wel goed voor Marjo, nu moet ze alles zelf regelen.....Daar ga ik dus een beetje van stuiterenEn Prince kan beter gitaar spelen!!!!Of zijn gitarist whatever. PUH!!Ik MAG het eindelijk ZELF regelen!Zo! Kwijt. Weg! Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Beetje boosNiet zo erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Trouwens boos kan ik het niet noemenHet is gewoon iets wat iemand denkt te moeten zeggenAan MIJN moeder!Hands off mum!Ze vond het trouwens ook belachelijk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Marjo,ja gaat toch niet in herhaling vallen?Of heb je iets te hard op enter gedrukt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Bako ik begrijp je niet helemaal? Ik heb niet de hele draad teruggelezen maar je laatste berichtje gaat over zwemmen en dat je alleen nog maar dingen doet die je leuk vindt.Als je iets anders had willen zeggen, dat kunnen wij toch niet raden?Ik sneeuw ook wel eens onder, en dan een andere keer weer niet.Gewoon zeggen wat je bedoelt.Ik geloof toch niet dat iemand hier een bericht anders maakt dan het is om extra aandacht te krijgen. Of vind jij van wel? Kom op, medestrijdster, we hebben elkaar hier toch allemaal een beetje nodig? Dus jij bent ook nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Nou Bako, dat is onzin.Er wordt genoeg op je gereageerd hoor.Tenminste om voor mezelf te spreken dan.Ik schrijf ook weleens iets waar niet op gereageerd wordt.Dat neemt niet weg dat men niet geinteresseerd is.Kom op meid, niet zo kort door de bocht.Zeg gewoon wat je op je hart hebt.@tiepvoud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Bako. Gewoon zeggen als je iets kwijt wilt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Ik heb al gegeten, erg vroeg dat wel.Maar het was lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Mmmmm!!! Pasta Carbonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Broccoli, gestoofd met nootmuscaat en boter.Aardappels en een biefstukje.jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2009 Mét ChampignonsMooi op tijd. Kan ik na het rennen nog wat nemen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden