Spring naar bijdragen

vrijdag 27 februari


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiedag!
Vanmorgen het ergste keukenkastje aangepakt, dat met kruiden, sauspakjes, oude placemets, halve pakken rijst en spaghetti, potjes die je eens per half jaar gebruikt, halve pakjes melba etc etc.....
De helft kon weg over datum! Kennen jullie dat.
Wat een geweldig opgeruimd gevoel nu. Overzichtelijk en geordend. Schoon gesopt, citroentjesfris.
Voor zolang als het duurt.

Las vanmorgen een uitspraak die als een mokerslag binnenkwam: zo is het precies!
Wordt mijn nieuwe onderschrift (nee, niet "zo is het precies") haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kom even ongenuanceerd van mij afschrijven.
Doe ik niet zo heel vaak eigenlijk.
Aanleiding is dat ik mijn vriendin tegenkwam toen ik boodschappen ging doen.
Zoals bekend loop ik niet al te best en ik liep eigenlijk een beetje
te hangen op mijn boodschappen karretje.
Ook moet ik erbij zeggen dat ik er niet al te goed uitzie,
moe geen puf voor een make upje dus eigenlijk niet Tina eigen.
Enfin, ik had mijn boodschappen afgerekend en liep de winkel uit.
Loop ik mijn vriendin tegen het lijf.
Nou is het geval dat ik haar in alle weken dat ik thuis ben nog niet heb gezien,
daar ben ik best wel verdrietig over.
Maar ik dacht steeds, zij heeft ook haar leven, dus niet zeuren.
Dus, 1e opmerking, kind wat zie je eruit.
2e opmerking, ik heb zo'n kiespijn, gisteren een wortelkanaal behandeling gehad.
Er knapte opeens iets in mij, ik begon vreselijk te huilen.
Lekker zo midden op straat.
Nu is eigenlijk het feit dat zij ook nog aan mij vroeg of ik boos was op haar..
Nee ik ben niet boos.
Maar eigenlijk ben ik hardstikke boos.
Ik voel mij in de steek gelaten, alleen en verdrietig.
Ach misschien moest dit wel even gebeuren om de ontlading van alles in gang te zetten.
Ik ben nog steeds aan het huilen, terwijl ik geen huilerd ben.
Ik laat het maar even gebeuren allemaal, zometeen ga ik even lekker
douchen, kalmeert een beetje.
Als ik mijn leven het afgelopen jaar relativeer is het erg veel geweest,
4 ziekenhuisopnamens voor niet de kleinste dingen.
Eigenlijk ben ik dood en doodmoe.
Maar ondanks alles ben ik nu wel 4 maanden droog,
heeft veel moeite gekost, ik zoul jokken als ik zou zeggen dat het allemaal makkelijk was.
Het weekend word best wel druk, ik krijg 12 collega's te eten.
Ze gaan alles zelf regelen en koken.
Ik vind het best.
Maar toch neemt het niet weg dat ik mij ondanks alles best verdrietig voel.
Woensdag komt mijn vader incsulief een paar vrienden weer thuis.
Daar kijk ik erg naar uit.
Nou dat was het wel zo'n beetje.
Maak er allemaal een droge dag van,
ondanks wat er allemaal op je pad kan komen is de afgelopen maanden niet
drinken het beste wat mij is overkomen dit jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina, natuurlijk doet het pijn als je eigen vriendin zo ongeinteresseerd lijkt. Hoe reageerde ze toen je begon te huilen?
Huil het maar lekker van je af. Kan ook opluchten, je hoeft niet altijd flink te zijn.
12 collega's, jemig wat een drukte. Nu maar even niet aan denken. Vandaag rust.
Maar he, wel 4 maanden droog, dat heb je toch maar mooi gefikst :present::sun:
Doe rustig aan vandaag.

liefs,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina,

Ik ben blij dat je dat hebt opgeschreven. Ik snap je zo en nee, je hebt niet vreemd gereageerd.
Juist nu heb je je vriendinnen nodig en als een vriendin het dan laat afweten dan doet dat pijn.
Dit is ook niet de eerste dag na je ongeluk of de eerste week dus ik vind het ook geen overtrokken reactie.
En ik vind het ook niet gek dat je eerste reactie dan is dat je niet boos bent. Want dat is het antwoord dat ze van je verwacht. En we willen in eerste instantie aan verwachtingen voldoen.
Misschien moet je haar eens uitnodigen en het dan bespreken of je laat het gewoon gaan.
Mijn vriendin is soms ook behoorlijk onnadenkend en dat steekt soms ook maar zo is ze nu eenmaal.
Dus laat ik het maar gaan niet echt belangrijk want ik weet dat als ik haar zo confronteren met mijn gevoelens zij zou schrikken. Het meest belangrijke is dat als ik haar iets vraag ze dan gelijk klaar voor mij zou staan maar dan moet ik het haar wel vragen.

Twaaf mensen in je huis. Lief van ze maar ik zou er niet blij van worden.
Fijn dat je vader vlug weer thuis komt.
Houd je taai, he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ,jij bent er ook!!
Special place in my :heart:, net als iedereen wat ik al eerder schreef... Hoe het gaat? Ik weet het niet; het wordt weer druk in mijn hoofd, terwijl het juist zo goed ging...Wat ik vorige week al schreef, dat de hulpverlening naar ons toe niet naar behoren liep.Ik heb van me afgebeten en dat luchtte op..op dat moment. Veel te lang een jaknikker geweest. Nu niet meer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tina! Wat erg voor je! Heel onnadenken en asociaal van die 'vriendin'!
Ik hoop dat het een foutje is, anders is ze de term 'vriendin' niet waard!
En ik hoop dat ze inziet dat ZIJ verkeerd zit en degene is die ZIELIG is, omdat ze het allemaal niet snapt.
Maar ondertussen is het wel naar voor jou, omdat haar gedrag zo tegenvalt.
Gelukkig kon je het lekker van je afhuilen!! Dan blijft het tenminste niet in je systeem zitten!
Heel veel sterkte vandaag, zo te lezen heb je genoeg afleiding dit weekend, hopelijks van mensen die WEL inzien wat je allemaal hebt moeten doormaken!
STERKTE!! :present::heart::sun::):rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akelig, Tina. Het gevoel dat je eigenlijk heel boos bent, maar het van jezelf onredelijk vinden dat te laten merken. Het is goed dat je in ieder geval íets hebt laten merken, je vriendin gaat hier nu vast wel over nadenken! Vooral hier van je afpraten, dan ben je het toch een beetje kwijt!
En wat zal jij verlangen naar je vader!

Pippi, hoe gaat het met je elastiekje?
Je klinkt nu op het forum steeds heel positief, en daardoor lijkt het ook of je wat gelukkiger bent!

Hier gaat het met de drank nu al de hele maand goed. Ik drink niet, maar ik zou het van mezelf wel mogen. Ik merk dat ik er geen behoefte aan heb.
Hoewel...ik reed dinsdagmiddag van DEn Haag naar Wijk Bij Duurstede om mijn koffiezetapparaat op te helen, uurtje rijden.
Vlak vóór ik er was, zag ik een klein wegrestaurantje. Ik dacht: zal ik daar straks even een broodje gaan eten? En toen dacht ik er pal achteraan: ik kan ook twee koffie met vieux (twéé ook gelijk, hè?)
nemen, geen haan die ernaar kraait! Te idioot voor woorden, en die gedachte is me best dwars blijven zitten. Dat ik dat in een flits denk, terwijl ik zelfs nog een uur moet rijden!
Ik heb het natuurlijk niet gedaan, daarna ook geen trek meer gehad, maar het blijft een vreemd fenomeen, zo'n plotselinge drankgedachte! Beangstigend ook!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom is het een leuk idee om de mensen die nu in vergadering zijn, te sms'en? Ik zie er de mop niet van in. Zou je het zelf leuk vinden om een flauwe sms te krijgen als je serieus ergens over aan het praten bent? Ik zou die meteen wegdrukken en denken, nou jahaa, lollig hoor.

Tientje, heb je je vriendin wel zelf gebeld of geschreven dat je er nu wat minder aan toe bent?
Ik vind je reaktie niet gek. Aan de andere kant tekent het je wel een beetje. Je wil er op je best uitzien en niet zwak zijn, niemand mag je zien zoals je bent. Zoals je NU bent.

Sh@t, ik moet gaan winkelen voor wat nieuwe spullen en ik heb een hekel aan winkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, DOEN. Ik ben het met Kate eens wedden dat......

Fijn dat jullie zo aan het werk zijn, ik heb ook twee uur gebuffeld met de papieren handel en nu ligt mijn hele huis onder stapels en zit ik hier met een giga hoofdpijn. Het lijkt allemaal niet echt op te schieten.
Er komt zoveel bij kijken. Het was gisteren 6 maanden geleden dat X is overleden. Nog steeds zijn de basisdingen niet geregeld, ik blijf maar dingen aandragen en er gebeurd niets. Er is altijd weer iets anders dat ze willen hebben. Ondertussen blijven de rekeningen maar op de deurmat vallen en krijg ik aanslagen van de belastingdienst waar je misselijk van wordt. Onterecht, dat weet ik. De informatie is sterk verouderd want ze wilde beslag leggen op mijn salaris. Ikke niet weten maar volgens mij heb ik al twee jaar niet meer gewerkt.

Ik kruip zometeen weer even terug in mijn mandje, even time out. Het is allemaal veel te heftig de laatste paar weken. Zag wel een hele leuke vacature bij de vrijwilligers vacaturebank. educatief medewerkster bij een museum. Weet ik in ieder geval een beetje wat ik aan het doen ben.

Ik hoop dat onze schrijsters een leuke dag hebben en wij de thuisblijvers ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...