Spring naar bijdragen

vrijdag 27 februari


albertina

Aanbevolen berichten

Even ongelezen binnenvallen
Slecht gegeten, slecht geslapen, om het uur wakker
Ik zit helemaal te trillen
Ik heb besloten het aan mn vriendin te vertellen
Hoe moeilijk het ook is
Ik kan daar niet zitten gezellig te zijn alsof mn neus bloed
Heb haar een berichtje gestuurd of ze bij mij wil komen vanmiddag.....

Boos, Moe en Honger, oppassen geblazen

Nu eerst even lezen en nog een kop koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 374
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ineens tig kinderen over de vloer...Ik zal dus eerst mijn best doen (bijlezen en antwoorden) en daarna nog harder mijn best..we hebben zelf 3 kids en die nemen vaak iemand mee. Geen probleem, normaal gezegd, maar dit keer is het me veel te veel..vaders 1 sterfdag...maar dat mag ik hen niet kwalijk nemen en zijn verjaardag, nou ja....ik neem het hen ook absoluut niet kwalijk. Het zijn kinderen en ik mag blij zijn, dat ze onze problemen niet kennen!
Dus tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adam, wijnzuurkool en bierworstjes? Nee, dat hadden we niet op het boodschappenlijstje te hoeven zetten. Belachelijk...ik weet het.. vandaar die borrelnootjes..Ik hoefde niks (dus die borrel) maar ik wilde gewoon wat te knabbelen..nootjes dus. Kan ik het helpen, dat ze die dingen zo noemen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahha, Adam.

Ach Vie, maak je niet zo druk. Het is niet serieus bedoelt. We leven mee met de schrijsters en ons kent ons en wij weten nu eenmaal dat Marjo ietwat ongeorganiseerd is. Het is misschien flauw maar ook een teken dat we aan hen denken.

Lief van je, Pippi. Ik ga nu zelf data door elkaar halen het was inderdaad dinsdag en niet gisteren.
En ja het is belachelijk de hele wereld schijnt te denken dat ik op geld zit. Is ook logisch want hij had een mega goede baan. Maar ik geef ze al inzicht in de bankrekeningen dus wat doen ze moeilijk?
Ik vind dit altijd moeilijk, ik zie zoonlief helemaal verkrampt en uitslaan naar alles in zijn rouw. Zelf loop ik ook nog verdwaast rond en dan moet je bezig houden met dingen die er totaal niet toe doen.
Ik heb het er nog steeds best moeilijk mee dat ik in mijn rouw verre van orgineel was. Had beter van mijzelf verwacht.


Woman, ik heb niet terug gelezen. Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Ik ga snel teruglezen. Probeer je rustig te houden en goed dat je je vriendin hebt gebeld. Vriendinnen a visage helpen toch het beste.


aangepast; stomme actie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, wat ik wilde hebben. Eten kregen we daar wel, 3 x per dag. Maar chips, koek enz,,dat moesten we zelf aanvragen. Dus vandaar mijn moeite...ik mag graag 's avonds een stukje kaas of komkommer eten en dat mocht tijdens de opvang weer niet. Tomaat? Ook niet. Dan ben ik min of meer gebonden aan chips, en die BORRELNOOTJES, die ik standaard dan maar demonstratief op m'n lijstje toevoegde. Ik mag graag 's avonds iets fris eten (komkommer, tomaat)..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
woman

Even ongelezen binnenvallen

Slecht gegeten, slecht geslapen, om het uur wakker

Ik zit helemaal te trillen

Ik heb besloten het aan mn vriendin te vertellen

Hoe moeilijk het ook is

Ik kan daar niet zitten gezellig te zijn alsof mn neus bloed

Heb haar een berichtje gestuurd of ze bij mij wil komen vanmiddag.....

Boos, Moe en Honger, oppassen geblazen

Nu eerst even lezen en nog een kop koffie


Sterkte Woman!! We denken aan je! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een bijzonder goed teken, Adam. Al kan ik mij voorstellen dat jij hier niet al te blij mee bent.
Waar ben je nu aan het werken? Ik benijd je zou wel willen dat ik ook zo creatief kon zijn.
Ik zou trouwens ook best in Amsterdam willen wonen. Alles wat ik leuk vind of intersant, zelf mijn gekozen studierichting, je vind het allemaal daar. Ik mag dan wel het Zeeuwse meisje zijn maar heb een heel groot gedeelte van mijn leven in een grote stad gewoont. Daarbij vergeleken is A'dam bijna een dorp, geen sociale controle meer, niet in drinkgedrag maar in andere zaken. Alle nieuwe films bij de hand en tentoonstellingen, een goede universiteit. Mooie winkelstraten, mooie dingen om te bekijken en zo nu en dan het water over je kin laten lopen in de PC Hoofdstraat. en geen gebrek aan werk.
Ik heb niet zoveel nodig een studio, immers ik heb geen meubelen meer en wat van X was mag dan officieel van mij zijn maar maar mijn spullen die liggen op de vuilnisbelt. Wel hen ik nog steeds een lekker bed en mijn boeken en een stoel. That's it. Ik heb een servies en potten en pannen. Geloof het of niet maar ik was altijd een keukenprinsesje. Las veel en was heel erg bezig met mijn werk en mijn kinderen.
IK geloof dat ik daar bijna gelukkig was, en nu heb ik het over London. ik deed van alles en zat altijd vIP bij concerten en bij restauranten. En dan kwam ik thuis en daar waren dan hele lieve blonde meisjes. En wij deden ook veel leuke dingen. Ik pastte nooit hier. Dat "vriendje" zei dat ik standig had bij de schoolgenoten. Weinig van gemerkt, ik wist te veel en was daardoor gelijk een buitenstander. Op een middag hadden ze het over babies krijgen, die kwamen uit de bloemkool. Daar kan ik dus niets mee.
En ik heb ze recht gezet, mijn moeder zweert dat ze geen klachten heeft ontvangen. Ook een wonder maar het liefst ga ik terug naar London. Of amsterdam. Of naar Parijs of Rome. Maar weg hier, het is een leuke stad maar met een geheugen!
Ik zou graag weglopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou poeh poeh
Er is niets aan de hand
Ze hebben wat je noemt een 'open relatie'
Dat kan
moeten ze zelf weten
Hij had het alleen wel eventjes iets anders aan kunnen pakken
Er voor zorgen dat ik weet dat zij dat ok vind
Dus daar gaat zij met hem over praten
Dus we zijn nog dikke vriendinnen en daar ben ik heeeeeeel blij mee :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha Trees. Tjonge het blijft toch moeilijk allemaal.
Ik vind het niet gek dat je bij dat wegrestaurantje langs wilde gaan.
Het zijn van die gewoontes, herinneringen en die krijg je er niet snel uit.
Ik krijg er sommige dingen helemaal niet uit.
Hoe langer je hebt gedronken hoe meer belevenissen zullen we maar zeggen.
Vandaag heb ik er ook last van trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, An dat blijft ook lastig!
Vooral omdat, zeker in het begin van de alcoholverslaving, het vaak toch hele leuke gebeurtenissen waren waar ik bij dronk! En om dat dan los te koppelen van de drank, lukt me maar moeilijk. Zolang alles zijn gangetje gaat hier in huis lukt het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An, Albertina en Joy een slinger voor jullie
:D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);)D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);)D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);):D:musicnote::moon::rose::present::);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...