bako Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 drank in huis is lastigbij jullie is het beroepsmatig[papillon]ook wij hebben genoeg in huiskrijgen we toe gestuurd van leverancierskan er nu al een beetje tegenop zien om in april naar frankrijk te gaan en te gast te zijn in een chateaudeze mensen willen je zo graag hun producten laten proevenben niet van plan om net als begin van dit jaar thuis te blijven om het te ontlopengewoon nee zeggen moet ook een optie zijnben niemand tekst en uitleg schuldignee is nee en dat is genoeg
ferry Geplaatst 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Hallo Marieke,Even een reaktie, je schrijft, of ik er finacieël beter op wordt. Dit klinkt mij een beetje raar in de oren.Je gaat toch scheiden voor je geestelijk welzijn en niet voor het geld. Of ben ik nu zo dom?Groet, Ferry.
An Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Bako: ja dan moet je wel een goed plan hebben. Proeven is wel heel lastig.Wij eten zalm vanavond en aardappelkroketjes, eigenlijk heb ik er nu al zin in.Ik wil eigenlijk weer eens zelf mayo maken. Volgens mij rauwe eieren klutsen en daar langzaam olie bij laten lopen? zoiets toch?
Lianne Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Nog een half uur voor wat pippi?tot de kids komen?
ferry Geplaatst 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Hé Francesca,Toevallig ken ik je echte voornaam. DAAR IS TOCH NIETS MIS MEE? Ik vind hem in ieder geval mooi.liefs, Ferry.
bako Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AnBako: ja dan moet je wel een goed plan hebben. Proeven is wel heel lastig. Wij eten zalm vanavond en aardappelkroketjes, eigenlijk heb ik er nu al zin in. Ik wil eigenlijk weer eens zelf mayo maken. Volgens mij rauwe eieren klutsen en daar langzaam olie bij laten lopen? zoiets toch? een plan is niet nodig nee zeggen moet afdoende zijn
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Ben lekker aan het werk met de deur open naar het terras....http://img10.imageshack.us/my.php?image=dsc00639i.jpgHier istie nog op de pop gespeld, ben erg blij met het ontwerp, nu in elkaar naaien !!
An Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Wauw Woman: super mooi zeg.Bako: ja hoe simpel kan het zijn he? gewoon nee zeggen, nou dan heb je een plan.
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Hoi hoi,Hier alles weer onder controle. Heb inmiddels ook het UWV aan de lijn gekregen. Ze hebben mijn brief over de toepassing van de loonheffingskorting ontvangen en woensdagmiddag word ik teruggebeld (maandag en dinsdag ben ik niet beschikbaar).Nu moet ik nog een belletje doen, maar dan i.v.m. arbeidsongeschiktheid. Ik zou opgeroepen worden voor een gesprek met een arbeidsdeskundige. Dat ga ik maar volgende week doen. Ik wou nog wel even naar buiten.Tot straks.
Francesca Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Haha, Ferry. Nee, er is niks mis met mijn echte naam. Ik zit er ook niet mee, hoor. Schijnt ook nog eens oer-Hollands te zijn. Zal wel de Voorzienigheid geweest zijn. Hihi. ;)Maar ik vind Francesca wel mooier...
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Ok Kirky, ik vind dit al zo gewaagd -oef. Had het er gister met mn instructrice over, geen bescheidenheid met het buikdansen, is wel heel moeilijk om die knop om te zetten. Doe het stap voor stap, steeds een beetje bloter haha.
Otje Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 misschien scheelt het als ik erbij vertel dat de pop zwart is geschilderd
An Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Ja Woman: dat is een goeie... Kirky die pop is zwart he? dus alles wat zwart is IS bloot.Hihi,Ik ga zo eten mensen. De vraag is nu WEER of ik vanavond mee UIT ga.Ben er nog niet aan toe, dus ... Of, heb ik daar wel zin in.Na het eten zal ik besluiten.
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 prachtig woman, die jurk? heet het zo eigenlijk?En Kirky als het af is en ze heeft hem aan weet je niet wat je ziet dus wacht maar even af nieuwsgierigaard;)
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 An eidooier, peper zout mosterd azijn en daar heel voorzichtig beetje bij beetje olie bij doen
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 quote: Originally posted by: AnJa Woman: dat is een goeie... Kirky die pop is zwart he? dus alles wat zwart is IS bloot.Hihi,Ik dacht het niet hoor hahaha
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 je kunt merken dat de baas effe weg is ik ben meteen alleen aan `t woord;)
ferry Geplaatst 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Marieke, natuurlijk begrijp ik je onzekerheid, maar ik bedoelde dus dat geld niet de drijfveer mag zijn.En ik wens je ook heel veel KMW toe. En ga anders eens met een maatschappelijkwerker praten. Dan kun je alles eens op een rijtje zetten.liefs, Ferry.
ferry Geplaatst 6 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst 6 maart 2009 En ja Francesca, het is een echte Nederlandse naam, had ik nog niet aan gedacht.liefs, Ferry.
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Goeiemiddag!Ik ben nu echt ff kapot!Zo maar even op de bank gaan liggen.,...Alleen doet de verwarming het niet goed, het is nu 17,4 graden, beetje fris dus.....
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Fish, goeiemiddag, misschien moet je de verwarming weer bijvullen met water?een koud huis is ook niet fijn bbbbrrrrr
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Hé toppers, ik ga weer naar huis tot straks
CPAS Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Hier ben ik weer. 'k Heb mezelf een zwarte vest/bloes/jurk (wat is het nou?) gescoord voor € 9,-. Met mijn zwarte legging, zwarte laarsjes, zwarte pet, zwart/zilverwitte sierriem en mijn zwart/zilveren sjaal daarbij heb ik best wel een leuke outfit voor kooroptredens. Misschien nog een beetje pimpen met dikke zilverdraad in leuke vormen erop naaien. Alla, een beetje de crea loslaten. HI HI.En nu ga ik even rustig boven zitten lezen tot het eten klaar is.Iedereen alvast: smakelijk eten.Jullie zijn een voor een prachtmensen.
FishermansFriend Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Geplaatst 6 maart 2009 Zwart/zilver! Helemaal chique!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden