ferry Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Goede morgen,Het is nog vroeg, maar de hond is aan de race en dat gaat ook 's nachts door;) Dus om de haverklap naar buiten. En dan is de slaap over. Dus maar even de pc aan en hier kijken. Maar een ieder slaapt. En dat is maar goed ook. Een goed teken.Mensen doe als ik en laat vandaag ook die eerste staan. Het heeft mij, heel veel opgeleverd.Het is nog steeds de beste beslissing, die ik ooit in mijn leven heb genomen.Een fijne dag allemaal,Ferry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Helemaal mee eens, Ferry! (behalve met die racehond dan he...)Kwestie van volhouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 goeden morgen don ferry en don water en uiteraard andere adb'ers, ik ben het volledig met jullie eens , het leven is zoveel mooier als men den eerste laat staan dus ...........laat ik ook vandaag die eerste staan .wens jullie allemaal een fijne nuchtere dag toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hier vanuit een bewolkt maar nuchter Friesland,een blije, liefdevolle goedemorgen! Hahahahahhahahhahaha...... lachen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Gaat het goed met je Wing? Zo op de fiets om te gaan werken.Nu eerst lekker koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Tijdens het schilderen maar eens tot je laten komen.Je hebt ook niet de makkelijkste weg gekozen, het lijktme ingewikkeld. Maar goed. Je komt er wel. Hang on!Wees eerlijk naar jezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Hier samen met zoon al een lachsessie gehad!Lekker en bevrijdend!Straks door de polder op de fiets nog een keerKijken of de schapen ook lol kunnen maken..Volgens mij wel. Die dikke buizerd wordt moeilijkerben ik bang. maar wie weet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Yep! Ik moet ook rennen!Almost forgotten. Have a nice day! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ik hou van jou!Zeg ik altijd tegen mijn kinderen voor ze de deur uitgaan.Vandaag zeg ik het ook tegen mezelf. Gewoon om alvast tewennen. Ik hou ook van jullie!Ga voor het goede, voorbij de verslaving.De firma list & bedrog met al hun bekende smoezen.De hond en dan spring ik op de fiets.Ik maak het leuk voor mezelf vandaag. Hush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Goodmorning, rise and shine!ik lag gisteren 10 voor 12 in mijn bed, eindelijk dus weer eens gelukt om er voor 12 uur in te liggen en dat na nogal een intensieve vergadering gisteravond.Zometeen naar de psychiater, ben erg benieuwd wat we in gang kunnen zetten. Gisteren op mijn werk moest ik iemand wegwijs maken daar, zij had ADHD en dan merk ik dus dat dat een probleem is en dat de chaos dan groter wordt. Was achteraf niet zo'n goeie combi maar wel leerzaam!Okee, met de hond naar buiten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Tapas, wish you luck!Sterkte vrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Goede morgen Ferry, Blacky, Water, Tapas, Marjo, Wingchun, en alle anderen.Fijne droge dag allemaal.weet je waar ik over na zat te denken? ik zou het best leuk vinden om te lezen hoe iedereen aan de nep naam is gekomen.Douchen aankleden en werken. doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Ow Marjo, ik weet het weerclaw boys claw!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Goede moorgen allemaal,Albert bedoel je de nickname? Die van mij heeft te maken met het feit dat ik gek ben op vlinders en ook in een land woon waar in de zomer erg veel vlinders zijn.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Goedemorgen,wat een :heart:jes regen hier op de vroege morgen.Nou wat mij betreft mag je dat wel weten Albert,ik ken een man die ook Albert heet en daar heb ikIna aan vast geplakt.Vandaar Albertina.Pip,ik lees dat je weer ziek bent,beterschap hoor!Alle stoppers met roken,gaat stille voort, petje af.Tapas,sterkte vandaag.Verder weinig tot geen bijzonderheden,toch heb ik wel een beetje de p@st in over de parkeerbon van gister.Gewoon te weinig geld in de meter gedaan en niet goed op de tijd gelet.Tja ik had er iets anders leuks van kunnen kopen.Maar ach, het zij zo.Voor diegenen die gaan werken, werk zemaak er een mooie dag van allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 G'morgen iedereen succes vandaag. Ik ben een beetje raar boek aan het lezen, geschreven door een alcoholiste. Ik ben als alcoholist misschien geen fraai portret maar deze gaat wel erg ver in haar drankgebruik.Dag 11 van nuchter; het gaat wel traag zeg, dag 11 pas, nou ja het worden er wel meer.Mijn nickname; dhendro is een boom, lekker stevig geworteld maar zelfs dat is een kwetsbare positie want die boom kan nergens heen.Papillon; mooi boek, weg uit die gevangenis op zoek naar vrijheid, sterke persoonlijkheid die Papillon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Mooi ! Een witte lelie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Tjee, ik lees net wat een aantal hebben geschreven over de posting van Haddock,ben ik nu zo naief of lees ik niet goed?De stelling van Adam vind ik ook wel weer terecht.Het zou mensen zomaar op ideen kunnen brengen.Ik heb er wel over nagedacht of ik mezelf nu krampachtig droog vind staan.Eigenlijk niet, er komen dingen op mijn pad die ik verander of probeer te veranderen.Eerlijk gezegd vind ik het niet altijd een feestje, ik zou liegen als ik zou zeggen van wel.Dus krampachtig droogstaan is voor mij niet van toepassing.Ik denk voor een heleboel mensen hier niet.Als ik zo lees wat een aantal mensen hier voor ontwikkelingen doormaken vind ik dat toch prachtig.Eigenlijk is het heel simpel, de wil om te veranderen.Daarmee worden vanzelf zaken in gang gezet die door te blijven drinkenzouden blijven liggen.Soms is daar moed voor nodig.De één is qua instelling en persoonlijkheid wat flegmatischer dan de ander.Dus, kalmte moed en wijsheid.Een belangrijk onderdeel in het stopproces. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Goodmorning, val een beetje ongelezen binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Lelie staat voor zuiverheid, meen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Pippi: ben je ziek???? Ik zal eens bij gisteren kijken.Dendro: dag 11 dat is netjes. Ja het lijkt traag te gaan, maar dat komt omdat je er zo mee bezig bent.Daarna gaat het steeds sneller. Dan vliegt de tijd ineens. Volhouden nu.De ergste afkick heb je gehad en de verleidingen komen straks. Je voelt je beter... niet doen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Wel leuk dit, ik vind het echt gaaf ik dacht dat niemand er antwoord op zou geven, maar toch, TOP.Albert is mijn echte naam Remmo is mijn 2de naam een friese naam.dank jullie wel ik vind het toch interessant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Iedere morgen als mijn vrouw de deur uit gaat zeg ik tegen haar ik hou van jou.Deze woorden over mijn lippen krijgen ging in het begin net zo krampachtig als stoppen met drinken.Maar de aanhouder wint.Toen voor het eerst tegen iemand tegen mij zij: "Ik hou van jou", schrok ik me rot.Wat wil deze vrouw van mij dacht ik.Wat moet er tegen over houden van staan.Niets hoeft er tegenover liefde te staan.Ik wist wel dat iemand van me hield, maar voelde het niet.Daarvoor moest ik eerst mijn angstige gedachten die beletten van mij te houden en mij blokkeerden van anderen te houden, los laten.Stoppen met drinken hoorde daar ook bij.Weten is iets anders dan voelen.Langzaam drong het tot me door dat mensen van mij hielden om wie ik was.Dat voelde goed, ontroerde me.Ik besefte ineens wat ik allemaal had gemist, niet alleen vroeger, maar ook in mijn later leven door te blijven drinken.Dat zijn voor mij de cadeaus gekregen door de drank te laten staan.Circel doorbroken.Goedemorgen en een fijne dag.Ik ga eraan beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Mijn naam is een gedeelte van mijn roepnaam, die niet uitgesproken wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2009 Adam,werk ze!Rudy,An,Ik ga ook aan mijn dag beginnen, alleen nog geen echt plan,behalve dat ik niet drink.Dat is het enige plan dat ik heb voor vandaag.Ik heb 2 nieuwe boeken misschien eens een pogingwagen of dit hoofd wat te lezen tot zich kan nemen.Vroeger kon ik boek na boek uitlezen.Nu lukt mij dat helemaal niet meer.Jammer vind ik dat.Toch blijf ik hopen dat de concentratie terugkomt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden