Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 359
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Ha die hoi daar ben ik weer, friet sate en viandel met en een kipcorn die ik nu aan smikkelen ben. :D Joepie! Ik heb eens vanouds weer eens vies kunnen eten (schrokken) blijkbaar was ik daar aantoe. ;)

Hé ik zie dat Trees wakker is! Hoi Trees :D

Geplaatst

Hé Spudje!
Meid, puil je niet uit na al die rotzooi!
Ananas eten, dat schijnt je darmen te reinigen! darmplaque, daar moet je toch ook niet te veel bij voorstellen!

Geplaatst

Ik mag 's nachts nog wel eens liggen te zappen, en dan zijn er progamma's waar je dit soort feitjes
kan leren! Ik zal je zeggen, ik heb vandaag op de markt een (schoongemaakte) ananas gekocht,
en ik kijk er toch anders tegenaan!

Geplaatst

Hoi Hermie,

Ja eigenlijk verwoord ik het ook verkeerdt. Maak grappen over een serieuze aandoening. nope heb geen van beide, maar ben verschrikkelijk veel afgevallen door spanningen dat ik had. Ben blij dat ik weer kan eten en ik hoop met dit eet patroon mij weer binnen no time een maatje M te verschaffen. XS was echt wel een shock! En niet te vergeten de praktische kanten, thermostaat die voldoende werkt. ;)

Hé Welkom trouwens Hermie! :D Ik vind je nu al een prachtmens omdat je geen blad voor de mond neemt. :D
Shapo! :present:

Trees, ik heb nog een meloen in de koelkast. ;) Is dat ook goed? :D

(ik was de mond, vergeten ;) )

Geplaatst

Hoezo kijk jij nu anders tegen die schoongemaakte ananas? Ben zeer benieuwd! :D

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Trees

Hé Spudje!

Meid, puil je niet uit na al die rotzooi!

Ananas eten, dat schijnt je darmen te reinigen! darmplaque, daar moet je toch ook niet te veel bij voorstellen!

Geplaatst

Dank spud, ga er bijna van blozen. en gelukkig dat je geen eetstoornis hebt.. dat had er ook nog wel bijgekund haha.

Al het fruit is goed omdat het vezelrijk is en bijkomend voordeel je wordt er niet dik vak. Ik ben een echt zomerfruitmens, meloen (ook de kat vindt dat heerlijk), papaya, ananas you name it I'll eat it. Van fruit kun je echt nooit genoeg eten want de het overtollige vitamine C plas je weer uit.

Geplaatst

Voor Meloen mag iedereen mij wakker maken Hermie. Zit alleen 1 maar aan, ik moet 'm dan wel zo in m'n mond kunnen stoppen. ;) Daar zijn wat misvattingen of geweest jòh!

Maar hé hoelang sta jij nu droog? Of ben jij een minderraar?

Geplaatst

Sta sinds januari 2008 droog, heb wel onlangs nog een terugval gehad maar dat was omdat mijn ex het nodig vond om mij een (onverwachte) kopstoot te geven.. toen zag ik het even niet meer zitten. Maar ik heb de draad weer opgepakt.

Heb 'for the record' wel een foto van mezelf gemaakt en gezegd nog 1 keer en dan schakel ik jeugdzorg in en eens kijken wie aan het langste end trekt. Natuurlijk ga ik dat niet doen, maar hij dreigt er steeds mee dus.. toen trok meneer zijn keutel meteen in en sindsdien gaat het redelijk goed. Haha bluffen kan ik ook..

Geplaatst

Hoi Hermie en alle andere toppers,

ik val hier maar in ik eet nooit fruit en heb sinds 2 dagen iedere dag al een sinaasappel gegeten, nou heel goed voor je gezichtsspieren ook, jee wat kan een mens toch rare bekken trekken;)

Spud:present:

Geplaatst

een letterlijke kopstoot? Of een drankkopstoot?
Nou ja, je hebt jezelf kunnen hervatten en da's echt wel kei goed! :present:

Trees, wat wilde je nou zeggen? ;)

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
AlbertRemmo

Hoi Hermie en alle andere toppers,

ik val hier maar in ik eet nooit fruit en heb sinds 2 dagen iedere dag al een sinaasappel gegeten, nou heel goed voor je gezichtsspieren ook, jee wat kan een mens toch rare bekken trekken;)

Spud:present:

Dat klinkt meer als een citroen ;)

Geplaatst

Albert, jij wil toch ook stoppen met roken? Die sinaasappeltjes zijn echt een weldadige vervanging van het peukje draaien. ;) Ten eerste heb je een andere bezigheid en ten 2de je vingers zijn zo klam dat je het eerste half uur geen shaggie kan draaien. :D De laatste tijd eet ik dus zeer veel appelsientjes. ;)

Geplaatst

Oeps, Hermie dat klinkt niet tof. Ik hoop dat ie er flink wat koppijn aan over gehouden heeft. :devil:

Geplaatst

Jullie moeten (nou ja moeten) kiwi's eten en dan bij voorkeur de zespri's want die zijn zoeter en hebben minder pitjes. Zijn echte vitaminebommetjes en heerlijk.

Geplaatst

quote:

Originally posted by:
Trees

Ik schreef wat berichten eerder dat anans de darmen reinigt...en nu kijk ik heel anders tegen ananas aan! (pff...wat zitten er veel A's in ananas!)
;)

goeie oefening Trees;)

Geplaatst

Ik iig wel spud. Maar ik heb hem teruggepak, we delen de auto nog en hij betaalt de verzekering dus de auto staat op zijn naam alhoewel ik hem betaald heb. Ben de afgelopen weken een aantal keren bewust te hard langs de flitspalen gereden, de rekening ziet hij binnenkort wel haha... sweet revenge.. wie te hard gerden ´moi´ ik weet nergens van.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...