FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Thee!Oh zoete, warme thee!Kom tot mij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 wingik word er erg rustig vanverslaving ligt op de loermoet er voorzichtig mee omgaanzit er voor mijn leven aan vastde ene verslaving zoals het zich laat aanzien enigszins onder controleeen volgend heb ik geen behooefte aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ja vie. Ik zou daar heel graag met mijn dochter heen willen maar het schijnt uitverkocht te zijn. En van mijn minimum inkomen kan ik geen dure kaartjes kopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik heb met de honden lang in het Westerpark lopen dwalen, was erg fijn voor ze! Lekker in de sloten, fazant gezien, honden er achteraan......De route was alleen langer dan ik dacht.....En mijn ex wilde me niet op komen halen vanaf het park, dus we konden ook nog eens naar de Randstadrail gaan lopen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ja Kirky, het klinkt inderdaad alsof discussie het alleen maar erger maakt. duidelijkheid en de verantwoordelijkheid weer bij hem leggen klinkt erg goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Kijk dat geeft de burger moed toch Kirky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Maar Kirky, zelfs jij zou een kat die erg is afgevallen toch meer te eten geven ipv altijd maar hetzelfde blijven doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Wing, gelukkig heeft jouw drankgebruik je nog niet in de nesten gebracht, maar werd je je er snel van bewust dat het niet prettig was om te doen. Dat is zeer positief! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Win ik heb je een aantal dagen geleden vergeleken met een fortune cookie en voor mij ben je dat soms ook nog wel eens maar ik denk dat je voor jezelf een route hebt uitgestippeld en ik hoop voor jou dat die werkt. Jij laat je oordel over/van jezelf niet afhangen van reacties van anderen en dat vind ik heel goed van je. Dat doe ik de laatste maanden ook en niet iedereen neemt me dat in dank af maar goed dat had ik ook niet verwacht. Zoals ik al zei er zijn meerdere wegen die.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Beste allemaal, Ik heb mijn eerste lustrum, ik ben een week droog.Wel is waar met de knuppel REFUSAL achter de deur maar toch ik ben er blij mee.De ergste vermoeidheid zakt ook wat af. Vanmiddag bij mijn "peut" geweest die had het liever met een ander middel gezien geloof ik, maar wist geen ander middel. Enfijn morgen maar zien wat mijn huisarts zegt Ik voel me lich. niet echt happy, maardat is al lang zo, wel ben ik redelijk rustig en heb niet eens zo gek veel zin in mijn wijntje.Welterusten, goede nacht zonder "merry's"toegewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 wens je veel succes met je oefeningen en onderzoekhoop dat je snel tot een conclusie kan komenleven is erg waardevoleen leven op een kwalitatief hoog niveau is ongelooflijk waardevolje bent een mens heel waardevol,geef jezelf ook wat een uniek persoon toekomtliefs bakodit is een antwoord op het bericht van 21.13 van winch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 quote: Originally posted by: kirkyquote: Originally posted by: FishermansFriendMaar Kirky, zelfs jij zou een kat die erg is afgevallen toch meer te eten geven ipv altijd maar hetzelfde blijven doen?? hoezo ''zelfs jij '' . ik ben een dierenvriend hoor . Nou ja, omdat jij zijn reactie nog mee vond vallen....en hij vind zichzelf ook dierenvriend geloof ik...hij is bang dat bloedafname stress is voor de kat, maar toen heb ik uitgelegd dat een systeem dat op hol geslagen is en een veel te hoge hartslag door de snelle schildklier dag en nacht, dat dát pas stress is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ja ik zie het Hermie, tweedehands kaartjes voor 78 euro. Daar kan je gotdorie anderhalve week royaal van eten. Is wel een topper hè, die Kravitz. Ik blijf even voor je uitzien.Fish waarom zou je ex je willen komen ophalen? Je moet me niet kwalijk nemen maar krijg toch de indruk dat die ex van jou nog een heel grote rol in je leven speelt. Een voor jou niet zo gunstige rol.Een ex is een ex is een ex.... kan best nog een goeie vriend zijn, maar het is toch niet meer je man.Als ik bijvoorbeeld veel te ver was gelopen in de Roonse Grienden, zou ik eventueel mijn man wel op kunnen bellen, al zou ik het niet doen tenzij ik mijn been had gebroken. En dan nog zou ik waarschijnlijk eerder een ambulance bellen. Maar ik zou nog liever in elkaar storten, mijn tong afbijten en ontploffen dan dat ik mijn ex zou bellen... ook niet toen ik nog niet was getrouwd. Dit ter illustratie. Hij is toch je ex? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ja, hij is mijn ex, maar ik zou dus naar hem toe gaan, hij moest nog met de auto naar huis, en ik was dus in zijn woonplaats, niet gek ver bij zijn huis vandaan. Kleine moeite leek me..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik dacht eigenlijk hetzelfde Vie, ex mij ophalen?? Al zou ik kruipend naar huis moeten alles beter dan mijn ex bellen.En ja Lenny rules, die mag bij mij altijd een beschuitje komen eten haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hoi Adam nog niet eerder gesproken geloof ik). Tuurlijk kan ik de gok nemen, net zoals ik de Stones een aantal jaren geleden zag in het Goffertpart in Nijmegen maar ik wil hem zien en zeker ook voor mijn dochter want die heb ik aangestoken met het Lennyvirus hem hem zelfs als ringtone. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hoi die hoi, hoe ist hier? Long time no see Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Wing wat dacht je van Coldplay: just because I'm hurting doesn't mean I'm hurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Truste Wing! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Kom weer is met de deur binnenvallen Deze keer zonder epistels....zal me bescheiden opstellen foutje....zonder epistels :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Heb eigenlijk veel te vertellen maar kom liever gewoon effe kletsen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hé, nou moeten jullie reageren...zo van hoe is het Har and shit Tis toch niet out of sight out of mind hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hé Har hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Dag Hermie, dank je...goed! Met uitroepteken zelfs...ha, die Kirky, tsja je vrouw gaat voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Jij zegt Leonard Cohen Adam en ik denk meteen: So long, Marianne....Ja die ouwe knakker.Tapas ik denk niet dat het zozeer met jaloezie heeft te maken, maar wel met een gezond gevoel van: doe toch een keer wat je zegt! We kennen inmiddels allemaal de redenen om wel te blijven drinken. Je kan het in een prachtig jasje steken. De smoezen weten we allemaal maar al te goed.Dat ik dan lees: ja maar ik blijf drinken omdat ik wil uitzoeken waarom ik het niet prettig vind, is wel het toppunt. Zoiets had zelfs ik nog niet bedacht.En nee, niemand hoeft van mij niet meer te drinken.Wel vind ik het een zaak dat ik hier omga met mensen die een duidelijk doel voor ogen hebben, hoe vaak ze ook struikelen, omvervallen en doorgaan. Ik bedoel, ik ga graag om met mensen die iets voor ogen hebben en zich daar dan ook voor inzetten.Maar aan de andere kant ben ik niet verplicht om me ergens aan te ergeren of op iemand te reageren. Punt.Hihi, Hermie, ik ga zometeen maar eens beschuitjes smeren..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden