Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Sta nog steeds droog, zonder echt last van craving te hebben. Heb het druk....vooral met toneel. Op 5 april moet ik op de planken....jakkie, wel eng hoor. Schijnt dat je daar koorts van kunt krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Pippie, hoe is het met je blaas en AB-klachten? Ik kan ook altijd slecht tegen AB, ging vorige keer finaal aan de race! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hoi Har, je mag van mij best heel wat vertellen hoor, maar dan lees ik het morgen wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Maar vertel Har wat gaat er allemaal zo goed dat wil ik wel weten.Pio heb je mijn berichtje nog gelezen? En? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Pipchen!!!!!!! ....ik was in de niet-forum wereld, daar is ook een hoop te beleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hoi Vie. Nou, PsyQ gaat pas in mei van start...na rijp overleg besloten. Eerst even wat 'dieper' met Novadic...inmiddels heb ik daar naast therapie ook gesprekken met een psycholoog. Goed contact, heb er veel aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ....maar ik weet helemaal niet hoe het met jullie gaat, krijg je als je niet meer leest....maar aangezien onkruid niet vergaat en het hard regent zal het wel goed gaan, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Excuse, soms gaan mijn gedachten sneller dan mijn vingers, jj dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Tsja, Adam...tis geen kouwe drukte al het gedoe waar ik mee bezig ben...geeft veel voldoening...daarnaast is niet onbelangrijk te vermelden dat de liefde tussen A. en mij waarempel op een teer bloempje begint te lijken die in goede aarde staat en ja, daar gaat natuurlijk ook veel tijd inzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Pip? Ben je nog steeds niet goed? Kalote, wordt tijd dat het echt lente wordt niet? Hoor van veel mensen dat ze zich uitgeblust, snotterig en grieperig voelen. Zon!!!!! Potverdomme...waar blijf je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Weer eens een boozzz film aan het kijken.Zoals in vele boeken en films, zuipen, drugs gebruiken, completely waisted en de volgende ochtend vroeg weer fluitend en zingend de nieuwe dag beginnen.Yeah right. Vroeger zou ik er trek van gekregen hebben (ik wil ook zo'n feestje)Nu trek ik mn rechterwenkbrauw omhoog...Een hele enkele keer een film of boek getroffen met de realiteit van de verwoesting en de katers, maar die zijn zeldzaam......We worden gefopt....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Ik hoorde dat het morgen een prachtige dag wordt, Har.....Ik hoop het echt, zonnetje lekker beetje warm...daar knappen we van op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Nu ga ik toch maar eens het draadje van vandaag lezen, kom ik toch wat meer op de hoogte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 quote: Originally posted by: pippiFF Ik ben 4 dagen lang helemaal leeggelopen. Wordt in het begin vaak zieker van de AB dan wat de kwaal is. Voel me sinds zondag weer oké. Hou het eten weer binnen en voel me fitter. Vandaag was de laatste dag om te slikken. Mag ik weer melk drinken. De rest van de onderzoeken komen nog. Nou ja, beter dan een nierbekkenontsteking, toch?Wanneer zijn die verdere onderzoeken, beetje snel mag ik hopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ....als wij maar niet voor de donkere wolken zorgen Kirky want dan maakt die zon hélemaal geen kans Morgen 1 mooi dagje ja, daarna gaat het weer mis...tis dat ik zowiezo veel binnen zit anders zou ik er nog treurig van worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Nou effe op zijn Corinne-aans draadje lezen en reeplaaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Wing nu niet zo tegen Vie hè want haar reactie komt voort uit bezorgdheid. Die scherpe kantjes moet je op een andere manier zien kwijt te raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Wing, je had al in bed moeten liggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Sterkte met aftellen Pip!Ik mag morgen naar de KNO-arts, kijken wat hij van mijn vergrote lymfklier vindt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ik moet me ook al gaan voorbereiden op de slaap....hond snurkt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ok Wing wat jij wilt. Iedereen, ik ga slapen en morgen ook naar de KNO voor een gescheurd trommelvlies. Whis me luck. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 FF hoe gaat het jou eigenlijk het AdB zijn af. Jij kwam hier maanden geleden binnen met de mededeling dat je 3 maanden niet wilde drinken die zijn inmiddels voorbij, weet je al wat je plannen nu zijn. Ik lees nooit iets over het gebruik van alcohol in je schrijven of je het moeilijk vind of dat het makkelijk gaat, ik ben zo maar benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
antonia Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 ik sluit af. trusten allen groet van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 OK Whing je punt is duidelijk. Ik trek geen partij, heb ik nooit gedaan en zal ik ook niet doen. Jij hebt jouw zegje gedaan en ik het mijne, we zijn er klaar mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2009 Hoi, Even melden, dat ik onder de levenden verkeer!Ik zie dat alle oude knakkers en knaksters het goed maken.Dat stemt een mens vrolijk!Houd het allen droog. Consequent de eerste de voordeur wijzen. Allen een droge groet. Zo droog als de Kalahari. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden