Spring naar bijdragen

woensdag 4 maart


nico

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hoi Haddock

Ool wilde jullie even laten meeglimlachen met een verhaaltje wat ik net las

Druk, druk, druk.....
Papa en mama waren televisie aan het kijken toen mama zei: 'Ik ben moe en het is laat. Ik denk dat ik maar eens naar bed ga.' Ze ging naar de keuken om brood te smeren voor de volgende dag. Ze waste de chipsschaaltjes af, ze haalde het vlees uit de vriezer voor het avondmaal van de dag erna, ze controleerde het broodbeleg, ze vulde de suikerpot, ze dekte de tafel voor het ontbijt en zette de koffie vast klaar. Daarna stopte ze natte was in de droger, vulde ze de wasmachine, streek een overhemd en zette een knoop aan. Ze raapte de krant van de vloer op, ruimde het speelgoed van de tafel op en zette het telefoonboek terug. Ze gaf de planten water, maakte de prullenbak leeg en hing een handdoek op het rek. Ze gaapte, rekte zich uit en liep naar boven. Ze stopte bij haar bureau en schreef een briefje voor de juf, ze stopte geld in een envelop voor het schoolreisje en trok een leerboek onder een stoel vandaan.
Ze schreef een verjaardagskaart voor haar vriendin, plakte er een postzegel op en schreef een krabbeltje voor de kruidenier. Ze legde de briefjes naast haar tasje.
Daarna smeerde mama haar gezicht in, ze poetste haar tanden, ze floste en knipte haar nagels. Manlief riep: "Ik dacht dat je naar bed ging?".
"Ja, bijna," zei ze. Ze zette wat water neer voor de hond en liet de kat naar buiten, daarna controleerde ze de deuren. Ze keek even bij alle kinderen, deed een lampje uit, hing schone kleren op, gooide een paar vuile sokken in de wasmand en praatte nog even met de oudste over zijn huiswerk. In de slaapkamer zette ze de wekker, ze legde kleren neer voor de volgende dag en ruimde het schoenenrek op. Ze voegde nog drie dingen toe aan haar 'doe-lijstje' voor de volgende dag.
Ongeveer op dat tijdstip deed manlief de tv uit en zei tegen niemand in het bijzonder: "Ik ga naar bed." En hij ging!


Moet nu naar de dokter en ben al laat dus dat wordt racen op mijn fiets!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...