nico Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Laten we er allemaal wat van maken. Ik kan ondanks een slaapil niet slapen, dus ik heb een hele lange dag om er wat moois van te maken. Om me ergens druk over te maken ben ik te duf voor. Dus ik ga vanaag gewoon lekker genieten van alles wat komen gaat. De lente komt weer een beetje in de tuin. Ik sta al bijna twee maanden droog en voel me hier goed bij. dus redenen genoeg om er vandaag wat moois van te maken.Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Yeah vandaag iets leuks, naar een concert van Simply Red hier in Sao Paulo. Ben en grote fan van hem en eindelijk geeft hij een concert in Brazilie.Gaat helemaal goed komen en dat na de carnaval LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Môgguh...Tien minuten geleden opgestaan en nu al bekaf. Of nog steeds? Whatever, het is zoals het is.Ik laat me de dag er niet door vernallen.Wil iedereen een relaxte en fijne dag toewensen.Volhouden hoor! Eeeeeh Carolien, ik zie 't nu pas, van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ga terug naar bed dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Jaja, Bohemia, er is ook nog zoiets als werk he...Veel plezier bij Simply Red hoor, prima feestje lijkt me dat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Ah ok... werk gaat voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunOp jou kun je de wekker zetten Als-ie niet te groot is, ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Goedemorgen..Voorjaarsmoeheid Water.Tijd voor een portie zon.Goed geslapen vannacht.Werd wakker van de wekker.Gisteren vergeten uit te zetten.Vandaag terug naar Belgie.Maar eerst nog even op 1oor.n Uurtje.Zonnebank, afspraak arts, koffie drinken bijmijn broer.Huis opruimen en vanmiddag proberen de spits voor te zijn.Carolien gefeliciteerd met je verjaardag.Laat vandaag de eerste staan.Doe ik al heel lang.Alles is goed gekomen.Het leven heeft weer zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 quote: Originally posted by: DarjeelingHee Bohemia, veel plezier bij Simply Red, leuk!!! Zekers... meer dan 300.000 personen in een stadium, vandaag eerste optreden (voor jullie gisteren). Als ik ga volledig uitverkocht mar heb een hele goede plek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Gesproken over zon, we hebben hier te kampen met een warmtegolf. Niet te harden gaat in de middag over de 40 graden. In het Noorden worden temperaturen bereikt van bijna 50 graden.Zit nu ook te zweten en slapen is er niet bij, te warm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunDe spits voor zijn Het spits afbijten Zespits kookfornuis Ik snap het niet meer. Carolien: van harte! Zoals jij het schrijft ik ook niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Goodmorning!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Zit ik net naar te luisteren, prachtnummer voor een alkie die verder wil kijken dan z'n glas diep is:ARTIST: Alan ParsonsTITLE: BreakdownI break down in the middle and lose my threadNo one can understand a word that I sayWhen I break down just a little and lose my headNothing I try to do can work the same wayAny time it happens, I get over itWith a little help from all my friendsAnybody else could see what's wrong with meBut they walk away and just pretendWhen I break downI break down in the middle and lose my threadNo one can understand a word that I sayWhen I break down just a little and lose my headNothing I try to do can work the same wayWhere are all the friends who used to talk to meAll they ever told me was good newsPeople that I've never seen are kind to meIs it any wonder I'm confusedWhen I break down, when I break downFreedom, freedom, we will not obeyFreedom, freedom, take the wall away Take the wall awayFreedom, freedom, we will not obeyFreedom, freedom, take the wall away Where are all my friends I'm so confused Take the wall away Take the wall away Won't somebody help me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Brutale kinderenGrijpen alles aanNu het hoofdMaar het hoofd is buiten spel gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Je kan ook luisteren naar Amy whinehouse: Rehab Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bohemia Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 quote: Originally posted by: marjoBrutale kinderen Grijpen alles aan Nu het hoofd Maar het hoofd is buiten spel gezet En hiermee wil je zeggen? Dat het hoofd van de school ontslagen is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Goedemorgen,Carolien,Proficiat met je verjaardag.Een fijne dag!..Hier verder weinig bijzonderheden.Alles gaat zijn gangetje.Straks naar Schiphol om mijn pa te halen.Maak er allemaal een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Hee BoNee, dat bedoel ik nietJe hoeft ook niet te raden hoorNiet belangrijk genoeg!SfeerbepalendGrimmigEn nu dusde AKTIE!Dat is belangrijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Goedemorgen allemaal!!Carolien PROFICIAT!! Stond trouwens weer een mooi artikel van jou in de boei, de tekening is natuurlijk geweldig. Bedankt.Albertina voor je pa, heerlijk dat hij er weer is voor je. Fijne dag.Corinne: vandaag dag 2 zonder peuken, ik volg je op de voet. De knop is om bij jou volgens mij.Wil weten hoeveel dagen het echt zwaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nico Geplaatst 4 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 buiten is het somberbinnen schijnt de zonIk moet toch naar buitenIk wou dat ik anders konVandaag een eerste afspraak bij een sociaal psygologisch verpleegkundige.Ben doorverwezen door de huisarts. Weet niet wat ik ervan verwachten kan. Ik voel me door een nachtje niet slapen en toch een slaappil in mijn lijf nu al behoorlijk gevloerd. Maar ik heb me voorgenomen er vandaag een posie dag van te maken en ik za er alles voor doen om dat te laten lukken.fijne dag allemaal Nico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Nico: sterkte ermee vandaag. Gewoon op je af laten komen, niet teveel nadenken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nico Geplaatst 4 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Hoi An,Dank je, nadenken doe ik vandaag niet , daar word ik alleen maar somber van. Ik zoek vandaag naar zonnestraaltjesNico Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 G'morgen, dag 9 van nuchter vandaag. Gisteren ook de schaar in m'n haar van ruim schouderlang naar vrij kort, meer dan de helft er van af. Nee nog geen GI denk niet dat mij dat staat. Maar dit voelt wel lekker. Succes vandaag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Nico, welkom hier en je hebt gelijk: zoek naar de zonnestraaltjes en doe anders de lamp aan en een kaarsje. Allemaal nog een goede morgen by the way.Caro: gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 4 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2009 Goedemorgen,Schilders van koffie voorzien, die mogen weer op het balcon aan de slag, vroeg hoor!zometeen maar eens douchen en aankleden en bedenken wat ik vandaag ga doen.Ik ga iig even langs mijn werk om te kijken hoe dat voelt, niet werken maar een bakkie doen.tot later weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden