Spring naar bijdragen

Maandag - 16 maart


bohemia

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 277
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kom nog ff binnen sloffen op een manier zoals alleen duppel die kent, op de pantoffeltjes. Oei ik las dat Pappilon het moeilijk heeft, veel sterkte hoor en mij mag je ook bellen, zal je een pb sturen.

Sinds enkele maanden weet ik dat er persmandarijnen bestaan. Nou ik pers me suf want dat is lekker hoor versgeperste mandarijnensap. Echt een aanbeveling, steenkoud en nog gezond ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi druppeltje, ik heb Papillon al pb en m'n mailadres gestuurd en Trees denk ik ook. Maar Papillon krijgt de pb niet open of kan geen pb terugsturen, ze zou mij haar mailadres sturen maar die heb ik ook niet gekregen, beetjes lastig dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Sandra echt waar het is heel lekker en je perst gewoon voor een paar dagen tegelijk. Ik gooi er soms een citroen doorheeen om mijn zure gezicht in de plooi te houden maar die is hier verder hopelijk niet nodig. Ik koop die persmandarijnen bij AH, niet om hier reclame te maken maar weet niet waar ze elders te koop zijn terwijl het heel lekker drinken is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,
Ik log eventjes in om te melden dat ik moe ben en druk bezig ben met bankhangen en Bones kijken. Even verstand op nul. 't Was een heel bewogen dag.
Straks kom ik nog wel even langs. Dat beloof ik.
Nu kan ik melden dat ik nog steeds niet roker ben en natuurlijk ook niet drinker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik er zo tussen kom vallen. Ik heb lang niet alles gelezen, en dat gaat ook niet meer lukken, want ik ben vreselijk moe en wil naar bed. Maar ik wil Mieke even feliciteren met haar gezonde kleinkind.

MIEKE, gefeliciteerd en geniet ervan! Een echte trotse oma, tjonge.

Corinne, goed van je niet-roker en niet-drinker! Hou vol!

Allemaal nog een fijne avond en voor nu of later, welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal het je woensdag vetellen FF maar dan schaam ik me weer. ik kan het allemaal wel betalen en schaaam me dan tegenover iemand die dat niet kan want wil geen ogen uit steken. Zit net te vertellen over de heerlijke mandarijnensap en besef nu pas dat deze voor veel mensen erg duur zijn. Zo blijf ik onbedoeld een kattekop.

Papillon, zie je niet in mijn outlook maar hoop dat je mijn adres hebt want moet deze gaan verwijderen wil ik geen problemen krijgen maar schaam je niet en mail gerust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...