Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Wat is het rustig . Kent iemand nog een leuke mop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Kom nog ff binnen sloffen op een manier zoals alleen duppel die kent, op de pantoffeltjes. Oei ik las dat Pappilon het moeilijk heeft, veel sterkte hoor en mij mag je ook bellen, zal je een pb sturen.Sinds enkele maanden weet ik dat er persmandarijnen bestaan. Nou ik pers me suf want dat is lekker hoor versgeperste mandarijnensap. Echt een aanbeveling, steenkoud en nog gezond ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hoi Druppel,Sap klinkt heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hoi druppeltje, ik heb Papillon al pb en m'n mailadres gestuurd en Trees denk ik ook. Maar Papillon krijgt de pb niet open of kan geen pb terugsturen, ze zou mij haar mailadres sturen maar die heb ik ook niet gekregen, beetjes lastig dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ja Sandra echt waar het is heel lekker en je perst gewoon voor een paar dagen tegelijk. Ik gooi er soms een citroen doorheeen om mijn zure gezicht in de plooi te houden maar die is hier verder hopelijk niet nodig. Ik koop die persmandarijnen bij AH, niet om hier reclame te maken maar weet niet waar ze elders te koop zijn terwijl het heel lekker drinken is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Verwijderd door druppeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Druppel,Ik zal het uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 We kunnen weer aan de Merlot!Gespot bij AH in het koelvak bij de verse sapjes: Merlot Druivensap!Met de karakteristieke smaak. Zit in een fles met een mooi etiket van het Franse landschap.Kost 1,99.Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Zo, ik heb mijn eerste 24 uurtjes nuchter zijn weer gehaald. Ben weer blij met mezelf. Momenteel ben ik bezig met het boek van Eckhart Tolle"de kracht van nu". Het is een heel goed boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Mensen,Ik log eventjes in om te melden dat ik moe ben en druk bezig ben met bankhangen en Bones kijken. Even verstand op nul. 't Was een heel bewogen dag.Straks kom ik nog wel even langs. Dat beloof ik.Nu kan ik melden dat ik nog steeds niet roker ben en natuurlijk ook niet drinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 FF is dat niet erg zoet? Naja wil het best proberen, heb net de online bestelling gedaan maar kan het nog er bij zetten hoewel ik de laatste tijd zweer bij de mandarijnensap mag ik ook wel eens flexibel zijn. Dank voor de tip ga meteen naar Appie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Corinne je bent een kanjer, doe rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Sorry dat ik er zo tussen kom vallen. Ik heb lang niet alles gelezen, en dat gaat ook niet meer lukken, want ik ben vreselijk moe en wil naar bed. Maar ik wil Mieke even feliciteren met haar gezonde kleinkind.MIEKE, gefeliciteerd en geniet ervan! Een echte trotse oma, tjonge.Corinne, goed van je niet-roker en niet-drinker! Hou vol!Allemaal nog een fijne avond en voor nu of later, welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Heeerlijk even niks, Corinne! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Wauw Spud dat gaat je lukken, super spannend voor je. Als je het niet meer ziet zitten gewoon over de A2 crossen dan vang ik je hier wel op hahahaGa nu ff met doggy wandelen, dan nog een glas sap en de posting verwijderen. Meer nutteloze informatie heb ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Mijn doggies zijn al uitgelaten en slapen al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Druppeltje, ik weet niet of die Merlot-sap erg zoet is, hij was te duur voor me, heb de goedkope van 0,90 aangeschaft......Misschien bij speciale gelegenheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 En die is iig erg zoet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hyper de hyp hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Weltruste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ik ga ook afsluiten!Fijne avond, slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hallo allemaal, kom me nog even melden.Wat een hoop onrust zeg, als iedereen nou eens gewoon naar zichzelf kijkt.. ik denk dat de meesten van ons daar meer dan genoeg aan hebben.Mieke: joepie het is er toch uitgekomen! Gefeliciteerd granny. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Zal het je woensdag vetellen FF maar dan schaam ik me weer. ik kan het allemaal wel betalen en schaaam me dan tegenover iemand die dat niet kan want wil geen ogen uit steken. Zit net te vertellen over de heerlijke mandarijnensap en besef nu pas dat deze voor veel mensen erg duur zijn. Zo blijf ik onbedoeld een kattekop.Papillon, zie je niet in mijn outlook maar hoop dat je mijn adres hebt want moet deze gaan verwijderen wil ik geen problemen krijgen maar schaam je niet en mail gerust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Allen bedankt voor de felicitaties, benn de namen een beetje kwijt, Hermie, Spud ,Anna ,Bambam en wie ik vergeten ben.Heb vandaag allemaal spulletjes gekocht en ga van de week een campingbedje halen.Ben zo blij dat ik niet meer drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hermie dat valt wel mee hoor, het kan veel erger hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden