Rudy Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Safi...........Het is het overwegen waard bepaalde persoonlijke zaken niet op het forum te vertellen.Je stelt jezelf wel erg kwetsbaar op dan en geeft daardoor voeding aan mensen die iedereen over 1 kam scheren als het om uitkeringen en misbruik maken van sociale instanties gaat.Ik heb bv een broer die mij een schaamteloze bandiet vind omdat ik niet werk en geld ontvang van de WAO.Ik ben gestopt hem te vertellen dat ik daar recht op heb na 35jaar hard werken.Ik zit er onvrijwillig in en het was een pijnlijk proces op deze manier afscheid te moeten nemen van werk waar ik van hield.Stop met oordelen en veroordelen is het enige antwoord van mij als mijn werksituatie ter sprake komt.Leef en laat leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Rudy, wat er de laatste dagen naar me is geschreven,maakt het voor mijn gevoel hier te zijn, wel onveiliger.Het is ook erg rustig op het forum dus er zullen wel meer mensen zo voelen.Oordelen en veroordelen komt uit angst en woede voor het leven.Afgunst en jaloezieVingertjes wijzen.Hun moeten er mee leven, ik heb het aanvaard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Lymfeklieren, ik weet niet waar ze overal zitten.Wel weet ik dat mijn vrouw een ontstoken klier in haar hals hadwat na onderzoek een gezwel aan de schildklier bleek te zijn.Schuldig of onschuldig het moest eruit.Erg vond ik de uitspraak van de arts die vertelde dat hij uit ervaring wist dat het bewuste gezwel kwaadaardig was, wat achteraf niet zo bleek te zijn.Overigens is schildklierkanker goed te behandelen.De helft van haar schildklier is operatief verwijderd en daarvoor in de plaats krijgt ze een medicijn wat ze per dag moet nemen anders de andere helft van de schildklier zich uit de voegen werkt.Ze voelt zich prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Klopt Safi er zit veel kwaadheid in mijn broer waar hij geen weg mee weet.Ik herken dat, niet vreemd uiteindelijk hebben we dezelfde opvoeding gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hallo allremaal,ik kom zo maar even binnenvallen.....Ik wil niet al te egoistisch overkomen ( grote verwijt van mijn vriendin) maar ik heb echt hulp nodig....iemand om me te kunnen praten....Maar waar vind ik iemand die nu nog met mij wil praten????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Nou dat hangt er van af Papillon, waar je over wil praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Wil je mijn telefoonnummer, Papillon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Er zijn veel nieuwe mensen bijgekomen SAfi.Het is een beetje kat uit de boom kijken.Wat me verheugd is te lezen dat velen een dagbesteding hebben.Aktie is nog steeds het sleutelwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ik hoop dat dit geen grapje is , trees als niet dan graag!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 waar hangt het dan vanaf, vie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Papillon, je hebt het in een PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Trees, ik bel vanaf het buiteland, voor nederland is het de 031 en wat is het voor begie???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ben je al geholpen, Papillon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Trees woont in Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Het hangt er vanaf Papilon of ik je ergens mee kan helpen, maar je hebt inmiddlels al een belmaatje, dus is het ok.Mijn avondeten is redelijk mislukt dus ik ga voor het eerst sinds tijden iets bestellen. Grrrmppfff, nare associaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Ik woon inderdaad in Nederland Papillon! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Papillon Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 nee, tot nu toe heb ik nog niets of niemand ik vroeg er alleen om maar de telefonise verbinding klopt niet wie weet doe ik iets fout... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Papillon 0031 is voor nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JoyHope Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Dag allemaal,ik zeg even hallo en ben weer weg. Vroege dienst gehad en ik ben moe.Keep it dry. Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hallo JoyDag Joy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Vie wat ga je bestellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hoi allemaal,Ik val even binnen want ik zit vol met schuldgevoelens. Het niet drinken ging een maand heel goed en opeens alsof de duivel mee speelt. Begon ik netjes met 2 glazen wijn terwijl ik het niet eens luste en belandde weer 7 dagen in een bingebui. Vandaag heb ik niet gedronken en wil weer nuchter zijn. Vraag me af waarom bij mij het kwartje niet wil vallen. Terwijl ik beslis weet dat ik niet met de eerste glas moet beginnen.Ik word een beetje moedeloos van mezelf.Groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Hoi Joy, niks te vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 Sandra: ja heel vervelend voor je. Raar he? alsof je dat maar niet kan snappen.Gewoon twee wijntjes en dan de inhaal slag.Sandra dat heet dus verslaving. Die eerste laten staan voorkomt dus alle ellende.Zet je schuldgevoelens opzij en maak vandaag een nieuwe start. Ik heb dit maanden achter elkaar gehad en nu gaat het heel goed. Moed houden ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst 16 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2009 An, Thanks, weet je nog dat we vorig jaar samen waren begonnen en jij en ik hadden inderdaad een paar valpartijen.Goed van je dat jij het volhoud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden