AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Spud doe de zonen en dochters van Miss Piggy de groeten;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Sterkte Fish kom maar even bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: wingchunDe analogie met drank is wat mij aangaat opzienbarend BamBam. Hier alles okee. Eerlijk is eerlijk: de breuk is nog niet definitief, maar de uitkomst staat al vast. Het is als het doorzagen van een balk. Zolang je maar niet stopt met zagen komt er een moment dat je erdoor bent. Ik zaag rustig verder. Een goede dag allemaal. Welke breuk i s nog niet definitief, die met de drank of met je vriendin?Of is de drank je vriendin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Niet gelezenToch weer geslapen vanmiddag. Zoals het er nu uitziet komt volgend jaar mn neefje bij mij wonen.Wie had dat ooit gedacht dat ik nog eens met familie in een huis zou wonen.Hij komt naar Nederland om hier naar school te gaan. Is 13 jaar.Gaat beneden in het souterain, daar heeft ie een eigen stekkie met keukenblokje en eigen ingang en tuin. Spanningspunt, zijn vader, mijn broer, is hier niet welkom. Ik wil niet dat hij 1 stap over de drempel van de voordeur zet. Hij heeft zn eigen ruiten ingegooit bij mij, door mn hele leven lang afwijzen, negeren en afstootgedrag. Owja en wel aan me zitten toen ik 11 jaar was. Dus dat heb ik even heel erg duidelijk gemaakt. Mijn huis is mijn huis, dat is mijn veilige haven en kl**tzakken en smeerpijpen komen er niet in.Maar mn neefje dus, een schatje, lekker eigenwijs ventje, haha. Leuk hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Dank je AR, denk dat het van al het reizen komt, tram, trein, bus, terugweg weer bus, trein en tram....pffff....nu dus duizelig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Woman, heftig verhaal!Broer blijft in buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Woman, is die kamer dit jaar nog vrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 ik heb gelukkig mega-kauwstaven voor de honden, zijn ze ff bezig en kan ik nog ff bijkomen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Ja, Fisch, hoezo ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 quote: Originally posted by: womanJa, Fisch, hoezo ? Lijkt me wel gezellig, én met een eigen tuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Inderdaad, maar zal wel af en toe overkomen om van alles te regelen...Heb hier nog een pleegbroer, die de toestand snapt, dus maak me geen zorgen. Wel gek dat ik vanmiddag meteen weer ging slapen. hmmmmmmm quote: Originally posted by: FishermansFriendWoman, heftig verhaal! Broer blijft in buitenland? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Haha ja is het ook, tis wel donker beneden, weinig daglicht. Maar ja, met een tuin en een schuur is dat in de zomer niet zo erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Maar ja, beter een dutje dan zuipen, nietwaar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 En dan nu, goed eten en relaxen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Ben geloof ik net op tijd terug. Mensen hou a.j.b mijn hand vast, druppeltje zit er finaal doorheen. Niet de drank maar lamme poten zonder drank das pas erg haha maar ik lach niet ik gil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Zeker, Woman!Ik ga ff tv kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Sorry, viel op mijn snuit en kreeg terplekke een aanval van zelfmedelijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 hou je hand even vast om te zorgen dat je een steuntje hebt en je kan herpakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Druppeltje: ik pak je ook even vast..... geen paniek nu.Ik zelf zit er ook een beetje door, laat ik het maar toegeven aan mezelf door het jullie te schrijven.De moeheid toelaten.Na dit soort werkdagen ben ik compleet leeg en futloos.En heb een opkikker nodig.Geen verslavende middelen dus moet of wil ik dit ergens anders vandaan halen.Zo blijven zitten is haast niet uit te houden.Is dit zucht of trek? Misschien is het het beste om gewoon maar te gaan slapen,maar dat voelt niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Woman,Dat vind ik wel heel lief van je en knap dat je die zaken zo kunt scheiden en ondanks je weerzin tegen je broer toch een band met je neefje hebt en hem zelfs onderdak biedt.Soothe, ik vind moppen meestal flauw maar die fiets vond ik echt sterk. Verteld aan manlief, die kwam niet meer bij. Viel bijna van zijn stoel. Joy, goed dat je hulp zoekt. Sterkte ermee.Ja Kirky dat deed de deur dicht hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 An gewoon maar toelaten. Je hebt toch de hele dag gewerkt begrijp ik.Met een boekje of tijdschrift op de bank? Of tv? Beetje afleiding en als je in slaap valt is het toch ook ok.Een mens mag toch in slaap vallen als het lijf dat wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 an dan sla ik jou een arm om de schouder om je vast te houden tot je velletje weer lekkerder om je heen zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Dank An, ben niet in paniek maar heb er de pe in dat mijn lichaam me zo in de steek laat.Dank Bako voor je pb-s, ze betekenen heel veel voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 En sla ik mijn arm weer om An heen. Kunnen we zo een kring maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2009 Thanx Kate !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden