Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geplaatst

Goeie middag allemaal,

Hier goed gewerkt, geluncht en nu eventjes aan de laptop.

Nog immer droog en rookvrij. Saai? Nee, joh, integendeel er gebeurt zoveel dat het haast niet bij te benen is.

Nu eerst even rusten, want ik ben behoorlijk moe. Heb ook al behoorlijk wat lichamelijke inspanning geleverd.

Geplaatst

Pippi, ik ervaar dit ook niet als negatief...ben nu eenmaal gewend in de aanval te gaan, sorry..

Okee, toen ik me hier op het forum melde, nou ja, dan gaat het volgens mij niemand voor de wind. Mij dus ook niet...Maar schrijf ik nu zelf niet steeds, dat het juist wel goed met me gaat en steeds beter? Ik hervind mijn eigen ritme van voor de drank terug en daar ben ik erg blij mee, niet in 1e instantie voor mijn gezin, die nu weer hun moeder/ vrouw zien terugkomen en noem me maar een tut, maar ik ben nu eenmaal zo. Mag graag thuiszijn, als de kinderen thuiskomen en zie hier; het lukt me ook nog!
Het gaat hier goed, zelfs beter dan dat ik had gedacht, voel me sterk!!
Dat wilde ik ook wel eens melden, dat het ook goed kan gaan, als je niks van je laat horen. Doe mee met therapie, de kinderen vinden hun plaats weer. Is dat dan niet belangrijk?
Ik drink niks en vaak denk ik niet eens aan die rommel. Dan gaat het toch goed? Vaak genoeg in opname tegen die zgn deskundigen aangeschopt, maar dan was het weer junkiegdrag...
Nu hervind ik mijn eigen leven weer en het voelt GOED!!!
Dat wil ik met andere forummers delen...ik kan zonder die rommel, heb het niet meer nodig...

Geplaatst

Giechel. Pip! ;)

Sjokte net door de polder en genoot van het
mooie weer, de vogels en het sjokken door de polder.
Aan het eind gekomen stond daar een bord. Met de stomme tekst
dat ik daar eigenlijk helemaal niet mocht sjokken. Laat staan met een
hond die alle hazen de stuipen op het lijf jaagt...
Terug keurig over het fietspad gewandeld. Ook lekker.

Ik zit te denken om maar te stoppen met de voorlichting
Het leven verteld genoeg door ondervinding. Voor je het weet
praat je onbewust angst aan waar dan weer recalcitrant gedrag op volgt.

Geplaatst

Nog even over dat flierefluiten
Men ZEI altijd dat ik dat DEED
Jaren niets mee gedaan
Juist volgens het stramien getracht te leven
Lukte niet

Dus nu weer door met flierefluiten
Dáár ben ik gewoon GOED in...
En het geeft mij het gevoel dat ik iets heel nuttigs doe!

Want nut is dat wat onnut heeft.

Geplaatst

Dan ga ik nu weer even in de zon zitten
om te bedenken wat we vanavond weer
voor lekkers zullen gaan eten...

Hartstikke nuttig hoor!

Geplaatst

in de zon zitten?? hmmm lekker hier is die zon er alleen af en toe.
Maar ja maakt niet uit ik moet toch weer even werken, van 4 tot half 7
tja en dan eh dan was meestal het moment dat ik een glas wijn nam .
Maar voor de verandering kom ik dan gewoon hier online, moet maar mijn nieuwe maatje worden niet dan
nou geniet nog even van de zon mensen

Geplaatst

Net terug van bezoek aan de bank ivm verkoop huis. Spring ik er niet alleen schuldenvrij maar zelfs nog met een leuk klein spaarpotje uit. Dat wordt een WII voor de kleine en een laptop voor mams jippie! Is niet alcoholgerelateerd, maar ben zo blij nu.

Geplaatst

Bovendien, bruin staat me goed
En het is fijn weer een beetje ijdel te zijn
Boven alles is het goed voor het brein
Want door een gebrek aan flierefuiten
en een overmatige alcoholconsumptie kwam
dat in een depressieve toestand. Daar wil het uit
en in de zon. Dat helpt.

Dat is een goed plan Diane! Hier van je af praten.
Dat wijntje voegt namelijk niets toe uiteindelijk.
Het maakt je verder van jezelf af, en dat is niet fijn!
Fluit de flier en drink maar niet!

Joepie hermie, dat is goed nieuws voor jou!
Ik zou een gebakje halen en een lekkere wandeling gaan maken
Of zoiets :)

Geplaatst

He Pip wat leuk voor je dochter, wat is die prijs?

Tips om te stoppen met roken? Heb vanalles al geprobeerd: accupunctuur, boek van Allan Car, nicotinepleisters, laser, nicotinekauwgom, yoga, hypnotherapie enz. Mijn conclusie is dat er een sterke wil om te stoppen moet zijn en ik had die alleen maar omdat mijn muren zo vaak gewit moeten worden.

Turlijk Karinneke ben ik ergens mee gestop en dat was het 3e (na roken en drinken) toen ik weduwe werd en heb het al 4 jaar volgehouden, hahaha, nee geintje hoor. Ja zal morgen aan je denken en duimen.

Das mazzel Hermie met die komkommers, meestal krijg ik het gevoel dat de prijzen stijgen als ik over de markt loop.

Geplaatst

ReneS, sterkte met nadenken, je hebt een heftig bericht gekregen van de dokter. Een bericht waar misschien wel elke roker bang voor is, ook ik.

Geplaatst

Rudy, drup, Over een huis verkopen, als ik een huis uit moest waar ik toch veel had liggen, schreef ik ergens op een geheim plekje, bv achter een losse plank of een stukje los behang of in de kruipruimte: "Dag lief huis, bedankt voor je warmte" Het hielp mij op het achter me te laten en de volgende fase in te stappen.

Geplaatst

Dat was een goed gesprek zeg, jeemig.
Ik mag zelfs nog niet werken van de verzekeringsarts. Ik ben iemand die afgeremd moet worden. Gemotiveerd genoeg maar het is nog geen tijd om aan het werk te gaan. Alleen zal mn inkomen volgende maand wel 35 % minder worden omdat ik 2 jaar ziek ben.
Nou ja dat komt ook wel weer goed. Er van wakker liggen laat geen geld aan de bomen groeien, mn rust nemen en heel worden wel.

Geplaatst

Als extraatje heb ik mezelf getrakteerd op hele goede (en dure) schoenen.
Deze draag ik eigenlijk al jaren. Al een aantal keer versleten en afgedragen weggegooit en nieuwe gekocht.
Steeds koop ik ze weer. Goed voor mn voeten en goed voor mn rug. Kan alleen maar winst opleveren.

Geplaatst

Lieve tip dhendro, de tranen staan al weer in mijn ogen. Ben nu van alles foto's aan het maken. Het vervelende is dat als er mensen komen kijken ik telkens hoop dat ze het niet mooi vinden of de financiering niet rond krijgen. Zo schiet het dus niet op en in deze tijd durf ik niet te verhuizen zolang mijn woning niet verkocht is maar zoals ik het zei voor het geld hoef ik het niet doen. Alleen als dit nog lang duurt kan ik de muren weer laten witten:)

Geplaatst

Druppeltje:$, ik denk dat je er iets voor in de plaats krijgt wat vanaf nu beter bij je past, laat het verleden maar en neem het mee in je hart, je huis neem je ook in je hart mee, en ook al maak je overal foto`s van over een paar jaar weet jij nog exact hoe het er uit zag, waar wat stond en wat er kraakte of haperde. kop op `t komt goed hoor:present:

Geplaatst

AR dat komt aardig in de buurt ja, laat die verklaring dan maar zitten haha.

Drup het maakt niet uit of je je huis al dan niet gedwongen moet verlaten, het doet pijn. Kijk ik ben blij dat het huis na een jaar is verkocht en zeker in deze tijd maar aan de andere kant het heeft zoveel herinneringen, mijn dochter is daar geboren, ik had er graag willen blijven wonen. Maar voor alles wat je achterlaat komen ook weer nieuwe dingen voor in de plaats.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...