Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 maart


diane

Aanbevolen berichten

Dankje voor je uitleg, Bako.
Bedoelde er verder niets mee, alleen dat ikzelf vrij heftig op die medicatie reageer. Sorry..

Carolien, die schrijf ik op, dat gedichtje. Doe ik wel vaker, dingen wat hier wordt geschreven voor mijzelf noteren. Krijg ik het echt moeilijk, dan lees ik het door en dat helpt echt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Dhendo gefeliciteerd hoor:present:

Ja Bako in vind die tramadol ook niks maar soms is er geen keuze. Moet er ook maagbeschermers bij slikken dus kun je nagaan wat een troep het is.

Ben ook al vaak op mijn vingers getikt maar vind het wel meevallen, het lijkt wel of ik eerst veel sneller bans te pakken had. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
druppeltje

Mogge allemaal,




Dhendo gefeliciteerd hoor:present:




Ja Bako in vind die tramadol ook niks maar soms is er geen keuze. Moet er ook maagbeschermers bij slikken dus kun je nagaan wat een troep het is.




Ben ook al vaak op mijn vingers getikt maar vind het wel meevallen, het lijkt wel of ik eerst veel sneller bans te pakken had.
:)



maag beschermers roepen benauwdheid van mijn longen op
is dus ook geen optie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hallo
Straks naar het UWV voor een gesprek, dus dat zal mn enige avontuur zijn van vandaag. Nog steeds niet fit om meerdere dingen op een dag te doen.
Gister nog weer een akkefietje gehad op doggydance, 1 van de cursisten begon tegen me te blaffen. Haha nu ik het zo neer zet kan ik er wel om lachen maar gister kon ik wel janken. Geprobeerd het van me af te zetten, dat is redelijk gelukt.
Een vriendin begon vreselijk vuil te roddelen over een gezamelijke andere vriendin. Hele toestanden. Ik heb me laten verleiden om uiteindelijk toch iets ook te roddelen. Shame on me. Dat zijn dingen die ik niet ok vind. Wat een stommerik ben ik bah. Volgende keer meer allert zijn want dit kan echt niet. Foei !
Ik ga me klaar maken voor het fijne gesprek hiep hoi - not.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,
Nou bij de huisarts geweest en die was ook blij dat ik naar buiten kwam met het verhaal, heb op mijn verzoek een paas slaap tabletten gekregen.
( en nee ben ik niet van plan te vaak te gebruiken, maar af en toe een goede nacht is mischien wel bevordelijk).
Ik heb me ook net in geschreven hier voor de online behandeling,..... snap het nog niet helemaal maar komt vast goed.
Mijn moeder was met me mee naar de arts want zij moest er toevallig ook zijn en heeft gelijk een dubbele afspraak geregeld( omdat ik vroeg aan het werk ben)
Maar was voor haar wel een verrassing waarvoor ik nu eigenlijk wilde en ze vond het heel knap en steunt me gelijk hier in.
Nou het is 12 ur dus mijn kleine meisje komt zo van school terug , dus ik ga maar even brood maken .
tot later

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag. Kom net terug van de markt. De komkommers waren in de aanbieding. De sfeer rond de kraam was een beetje melig zeg ik 'ik bied de helft' en het lukte nog ook haha.

ReneS heb je al eens gekeken naar laseren? Wordt vaak nog vergoed ook. Bij mij hielp het niet maar ja niet geschoten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee, okee, okee... :P

"Men" zegt altijd dat ik flierefluitend door het leven ga
Ik denk dat dat zo is en daar maar rustig mee door ga!
Het bevalt eigenlijk wel, en wat zou er mis mee zijn.
Ik heb nergens spijt van en voel me nergens schuldig over!
Het is gegaan zoals het is gegaan. En het zal gaan zoals het gaat.

Even de postbode mailen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben effe boos, heeeeeeeeeeeeel erg boos...ga jullie er verder niet mee lastigvallen, maar die boosheid omzetten in iets wat goed blijkt. Ga m'n auto schoonmaken.
Ah, verd...verdorie....ging zo goed, dit laat ik niet verknallen door iemand die er 0, niks verstand van heeft!!!!
De zon schijnt hier, ideaal weer om een auto'tje schoon te maken, toch??
Uitleg volgt, zoniet vandaag, dan morgen. Ben nu buiten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...