Spring naar bijdragen

Dinsdag 24 maart


diane

Aanbevolen berichten

Ik zag dat jullie ellke ochtend een nieuw draadje maken dus heb ik vast gedaan,
aan gezien ik denk ik hier de vroegste vogel ben .
Moet zeggen heeft even geduurd voor dat ik in slaap viel maar goed.
Ook dat is even wennen.
Nu de eerste stap is gezet gaat er natuurlijk ook zo veel door mijn hoofd.
Maar goed dag 2 voor mij en straks op naar de huisarts.
Tot later lieve mensen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 245
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Moggûh!

Diane, succes bij je huisarts
Het slapen komt weer
Je lichaam moet even wennen
Waak voor de geest en probeer te ontspannen

Karinneke, sterkte!
Dat lijkt me geen pretje een darmonderzoek.

Geen fut om het draadje van gister nog door te nemen
Er staat nogal wat geloof ik. Wellicht later vandaag
Misschien ook niet

Heb de nacht bij dochter in het eenpersoonsbedje doorgebracht
We begonnen in mijn slaapzak op de bank... :D
Buikpijn. Nu over. Zie!
Zo maar op de fiets om het lichaam weer in positie te krijgen
Werken vandaag. Dus nu koffie.

Ik mis de geiten. Maar goed.
Zolang ik hier nog woon zal ik me wel wat vreemd blijven voelen
Dat geeft niet. Het is zo.
Nuchter heeft het zijn zin zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch snel gelezen
Marion sterkte meid!
Blijf hier komen alsjeblieft

:present:

About Hermie en Dhendro...
Niets. Het is de moeite niet waard
Zo gaat het soms. na een nacht slapen ziet
alles er anders uit. Proef en leer.
Na de verslaving komt de rest.
Dit is de rest.

Rudy :heart:
Afscheid en herstellen
Sterkte voor jou!

Wing, stick to the plan! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hond moet nog uit
Ik laat me weer teveel beïnvloeden door alles
Dat is mijn probleem
Still learning

Nog maar een bakje koffie
Tot het uitindelijk ook mijn neus uitkomt
Kan ik daar ook mee stoppen
en nog één roken natuurlijk
Doorgaan tot het niet meer gaat...

Gnigni, helemaal niet verslavingsgevoelig en
leven op het randje door mezelf uit te putten.

Jullie gaan me aan het hart
Maak er maar een fijne dag van en
Keep it simple...

Groetje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps, helemáál geen :clock: nu en een drukke dag voor de boeg :huh:
Toch maar even een groet aan jullie allen, het forum blijft in mijn gedachten.
Vanavond maar eens een poging doen om bij te lezen.
Sterkte voor al diegenen die met een verlies, gestoei met Jww en/of gezondheid te maken hebben :present:
Voor de rest een behouden vaart toegewenst vandaag.

Lieve groet
Har

Link naar opmerking
Deel via andere websites

haha, wat een heerlijk snel antwoord Wing!
bij mij is het trouwens ook de maag, alsof hij te leeg is of te vol is en de ademhaling vaak, net als wanneer je verliefd bent, ook altijd in de maag
zo wat heb ik lekker geslapen zeg! dat was ook wel nodig,
vandaag een redelijk lege dag voor de boeg, weet ook nog niet wat ik ga doen en dat laat ik maar zo, ik zie het wel!

Dhendro! gefeliciteerd met een maand nuchter!! wat een goeie prestatie!! ;);););)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ik lees in de gauwigheid dat hier veel mensen een verlies op hun pad hebben; gremlins op bezoek hebben en het op hun eigen mannier moeilijk hebben. Bij deze heel veel sterkte allemaal, :present:

Het spijt me, dat ik me niet vaker meld, maar dat is niet persoonlijk bedoelt. Het gaat goed en dan ben ik weer in mijn oude ritme van voor de verslaving en rol ik 's avonds moe maar voldaan mijn nestje in.
Heb me ook weer aangemeld als taximoeder op school. Dwz, dat ik de kinderen heen en terugrij naar diverse uitstapjes, als er geen bus aan te pas komt. Ik durf het langzamerhand weer aan en dat betekent, dat mijn zelfvertrouwen ook weer terugkomt.
Afgelopen week genoten van het mooie weer en dat heeft me goed gedaan. Ook het hardlopen weer opgepakt en dat valt vies tegen (geen conditie!), maar dat komt vanzelf wel.
Ik ga niet iedereen bij naam noemen, want ik vergeet er vast een paar, maar jullie zitten nog steeds in mijn hart! bijlezen is niet te doen, maar ik zal proberen me vaker hier te laten zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Orleando, wat is dat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat!
verontschuldig je niet maar 'geniet'!!!!!!!

doe je nu die dagbehandeling? maakt niet uit, probeer dit gevoel vast te houden en vast te leggen en doe het rustig aan
en vooral genieten van hoe het gaat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vrijheid van meningsuiting
natuurlijk moet je de spelregels in acht nemen
maar niemand van jullie viel erover en/of reargeerde
dan had ik het zelf wel verwijderd
we zijn volgens mij volwassen mensen die elkaar als het zo uit komt kunnen corrigeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, Tapas!

Nee, geen dagtherapie. We zijn nu met z'n allen in een soort van therapie. Dus manlief en ik, maar ook onze kinderen. Daar was ik in 1e instantie helemaal niet voor, maar ze doen spelenderwijs allerlei leuke dingen met de kinderen op hun niveau zeg maar, maar wel zo, dat ze er ook echt wat aan hebben. Wij, als volwassenen krijgen allerlei opdrachten zeg maar en de kinderen dus ook. Elke week is dat (1 avond) en het onderwerp is voor de volwassenen en de kinderen gelijk, zodat je er naderhand thuis over kunt praten. De kinderen vinden het leuk (dat was voor mij ook erg belangrijk, het moet niet iets gedwongends worden) en ze vragen elke keer weer, wanneer we weer gaan. Er zijn ook andere ouders bij en als je hun verhalen hoort...daar schrik ik echt van...:huh:. Maar ik ervaar het (voor mijzelf tov mijn gezin) als positief bezig zijn met mijn eigen ik en dat is ook een fijn gevoel. Het werkt ook positief naar mijn man toe, want ik kijk met heel andere ogen naar hem. Wat heeft hij met mij allemaal moeten doorstaan? Maar we ervaren ook meer en meer, wat we aan elkaar hebben en vinden steun van elkaar. We groeien weer naar elkaar toe, zeg maar. Ook thuis komt er steeds meer de gewone sfeer en regelmaat terug. Ja, ik doe nog steeds lekker gek met de kinderen en ga graag met ze op stap, maar ik merk, dat ik het steeds beter aankan.
Denk echter niet, dat ik geen gremlins op bezoek krijg! Die zijn er helaas nog steeds. Vandaar dat ik weer ga hardlopen; ik loop de onrust in mijzelf weg. En ik voel me dan weer schuldig, als ik lees, dat hier nog zoveel forummers het moeilijk hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

orleando, waarom zou jij je schuldig voelen omdat het goed met je gaat!! ben je gek!! Ik ben echt heel erg blij voor je dat het zo goed gaat, dat heb je wel verdiend!
klinkt goed die therapie, en zo te horen hebben jullie er allemaal veel aan! wat goed dat je dat bent gaan doen!!
mijn complimenten Orleando.. en die gremlins.... gewoon niet naar luisteren en vasthouden wat je nu hebt!

en nu moet ik rennen want heb over 7 minuten een afspraak, oeps, weer te laat!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me schuldig, omdat ik het een ieder gun zich zo te voelen, zoals ik me momenteel voel. Snap je? Ik weet hoe hard het vechten is (dat doe ik nog steeds) en hoe hard je soms kan vallen.

Bako, waarom slik jij tramadol? Dat is toch een soort spierverslapper? Heb ooit 1 diazepam geslikt (was door m'n rug gegaan) en was de rest van de dag zowat van de wereld. Kan helemaal niet tegen dat spul..En ik snap die discussie van vrijheid van meningsuiting ook niet helemaal (maar dan heb ik ook niet bijgelezen). Tijdens de opname gooiden we er ook een flinke dosis humor ertegenaan qua verslaving. Het ging daar met een lach en een traan. Voor een niet-verslaafde niet altijd even begrijpelijk, maar soms steek ik de draak met mijn eigen verslaving. Mag dat dan niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
orleando

Ik voel me schuldig, omdat ik het een ieder gun zich zo te voelen, zoals ik me momenteel voel. Snap je? Ik weet hoe hard het vechten is (dat doe ik nog steeds) en hoe hard je soms kan vallen.




Bako, waarom slik jij tramadol? Dat is toch een soort spierverslapper? Heb ooit 1 diazepam geslikt (was door m'n rug gegaan) en was de rest van de dag zowat van de wereld. Kan helemaal niet tegen dat spul..En ik snap die discussie van vrijheid van meningsuiting ook niet helemaal (maar dan heb ik ook niet bijgelezen). Tijdens de opname gooiden we er ook een flinke dosis humor ertegenaan qua verslaving. Het ging daar met een lach en een traan. Voor een niet-verslaafde niet altijd even begrijpelijk, maar soms steek ik de draak met mijn eigen verslaving. Mag dat dan niet?



tramadol is een stevige pijnstiller
jan in de sraat zou zeggen een chemische morfine
slik het regelmatig bij opvlammingen van reuma
nu ivm gordelroos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...