Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Een tergend trage verbinding speelt hier weer opRapilos, doe wat je moet doen wat jij denkt dat goed isHet zou bij mij enorm gaan knagen. Maar dat is mijn probleem.Nu gaat de hond weer met mij buiten spelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Goed, nieuwe poging. Toch maar eens een nieuwe batterij voor mijn muis kopen....Lekker knusse dag. Buiten regen, binnen droog. Studie, gestofzuigd, de was, gelezen, dutje en nog wat van die dingetjes.Vie je eerdere bericht raakt iets waar ik zelf ook mee oefen. Ergernissen registreren en er niks mee doen verder :light:Niet reageren. Dat is zeer heilzaam.Alles mag er gewoon zijn zoals het is. En ik mag me ergeren. Dat is genoeg.Voordeel: bui is zo voorbij.Iedereen moet zelf weten of-ie drinkt. Maar als het zo leuk was dan zaten we niet hier op het forum.Als ik dan lees van mensen die jarenlang niet hebben gedronken en dan weer in die cirkel terechtkomen... dat is zeer leerzaam voor mij.groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Marjo en Vie,Bedankt voor jullie reacties.Ondanks dat jullie het niet met mij eens zijn denk ik toch dat ik er goed aan gedaan heb omdat ik vind dat de arts er recht op heeft te weten dat de vermoeidheid die hij voelt niet alleen van de medicijnen komen maar dat er dus ook nog wat anders in het spel is.Enfin, laten we het onderwerp maar afsluiten he, zoveel mensen, zoveel meningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ik ga naar huis tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Rapilos, het gaat geloof ik niet om het oneens zijn, maar je hebt een onderwerp aangesneden waar gedachten van loskomen. Dat is toch niet verkeerd? Wees er maar trots op dat je zo'n interessant onderwerp aansnijdt. Persoonlijk heb ik dat liever dan snoezige berichtjes. Ja nou, ik zet graag ergens mijn tanden in, nadenken over iets, en daarover praten met degene die het zegt. Dat heeft van mij uit niets te maken met je afkraken ofzo.Kate, we leren elke dag , leuk hè?En potverju nog aan toe, het is alweer bijna etenstijd, de tijd vliegt en ik weet nog niet wat ik ga koken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Rapilos, misschien heb je wel datgene gedaan wat het beste is. Wie zal het zeggen.Doe wat je hart je ingeeft dan is het goed. Hoe het ook uitpakt.Ja Vie het leven is 1 groot klaslokaal Papillon dat is niet niks wat je vertelt. Veel moed en kracht wens ik je.Bako, mooi om te lezen hoe je de zegeningen weet te zien. Er gaat gekookt worden!eet smakelijk, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Hoi Pippi Ik vergat de fluittoon in m'n kop!! Ik val uiteen.Als ik pianospeel is het er niet. Dan zegt het gehoor, zo klinkt een piano niet. Gek hè.De KNOarts noemde het mijn akoestische instellig. Mooi, vind je niet?Pippi, de onverschilligheid, die een drankje teweeg brengt spreekt mij echt wel aan.Lekker dempen, daar kan geen pil tegenop. Ook vind ik het erg lekker!Maar koning alcohol grijpt als een octopus om zich heen!Zijn armen omklemmen alles, maar dan ook alles, wat het leven nog enige zin geeft!Dus dan maar zo.Pippi, alles komt zo als het komt, geen zorgjes.Angst is een raadgever van dubieus alooi.Ik wens je piece of mind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Wat ik achteraf van alcohol denk is, dat het een vuile manier is om te denken dat je leuker bent dan je bent. En wat er uiteindelijk gebeurt is dat je helemaal niet meer leuk bent.Het begin is voor mij gewesst: ik wil vlotter zijn, getapter en grappiger. Kortom, ik wil geaccepteerd worden. En dat was ook zo in het begin, met twee wijntjes. Maar als je het gaat gebruiken om je anders te voelen dan je bent gaat er toch een groot stoplicht branden.Ik denk dat ik nu bezig ben met zonder middelen te zijn wat ik ben. Is dat leuk? Ik weet het echt nog niet. Dat is nog een proces, nog steeds. Maar ook nog steeds de moeite waard om het mee te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Heden is, na een langdurig lijdendat hij met godsvertrouwen droeg,Jean Pierre Rawie van ons verscheiden.Hij komt dus niet meer in de kroeg.Dat hij, die somber was bij tijden,de hand niet aan zichzelve sloegstemt misschien nog wat tot verblijden,al is het zo al erg genoeg.Wat hem tot slot de dood in joeg,de liefde of de drank, of beide? -wij hebben door dit overlijdeneen leger leven voor de boeg.Het is zoals de Ouden zeiden:de besten gaan altijd te vroeg.(p. 36) Dit gedicht bleek drie jaar later bijna realiteit te worden toen Rawie door overmatig drankgebruik voor korte tijd in het ziekenhuis kwam te liggen (wat zich in 1987 zou herhalen). Zijn tweede bundel, Intensive care (1982), droeg de littekens van deze heftige periode. De eerste vier gedichten dragen dezelfde titel als de bundel, genummerd I tot IV. Hierin beschrijft de dichter de behandelingen van 'de als arts geïncarneerde goden' plastisch en met nauwelijks onderdrukte spot: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Dank Soothe voor de mooie Rawie-gedichten. Al blijf ik zelf maar liever in het aardse, tegenwoordig.Ik kook vanavond heel simpel rijst met stukjes kip, wat knof en curry, en een sausje van tomaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Vie, ik word recht depri van dit weer. Geen boodschap gedaan.Dus brood, wel een beetje opgeleukt. .Eet smakelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Hier spinazie met een eiMen bekijkt het maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Pip's da shit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Stout&Lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Soothe! je boterham brandt aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 HaHa, het zit er al in. Lekker beetje Tabasco erbij.Daar gaat een mens weer van gloeien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Pip, ik verbaas me over de kinderenHet verloopt vloeiend wat dat betreftMaarja, ik ben ook nog niet weg...Zonuendan en dat snappen ze heel goed.Dinsdag komt de mediator weer. Klaas en ik komen eruit. Er wordt nog steeds weinig gepraat.Wat ook weinig zin meer heeft. We zijn het eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Ben ik met je eens, het staat voor geen meter, daarom vergis ik me altijd.Ik kijk ook altijd of het een beetje leuk staat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 De grootste zorg ben iknaar het schijnt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Maar zelfs dat komt goed!Dat weet ik zeker!Ja Pip, het gaat wel goed zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Hallo allemaal , ik was ook weer thuis van het werk.En mijn zoon had lekkere kip burgers gemaakt,... op woensdag doen we meestal junk food, ene keer patat andere keer pizza of zoals nu kip burgers met brood.En met een lekker glaasje nou zeg maar glas rode.................. RANJA!nou lekker toch .Tot nu toe gaat het prima, en dat houden we zo .Ik ga even tv kijken en de beentje omhoog doen.Ik ben nog niet zo een grote prater hier op het forum maar komt wel .warme groet aan allen ,.. en maak er een fijne avond van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Lekker! Ranja!Goed Diane! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
diane Geplaatst 25 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 OOoh ja dat wilde ik ook nog zeggen.Eerder ging ik altijd even liggen in de ochtend al ik klaar was met werk en nu is het nog geen 8 uur en ik voel me al moe worden.Dus die slaap tablettten zijn vast niet nodig.Hoe is dat met het slapen bij jullie??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2009 Waarde Forumgenoten, het is een heugelijke dag zo blijkt.Geen toespraken, geen bloemen, maar Kaiaen Soothe staan vandaag 16 maanden droog!*** Kaia Je bent aardig op weg. Haagse kringen, onderschat het niet!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden