Spring naar bijdragen

woensdag 25 maart


diane

Aanbevolen berichten

Pino,

Ik droomde gisteren nog dat ik een glas wijn nam, en dat aan mijn hulpverlener schreef, die zei dat dat helemaal niet erg was.
Belachelijk natuurlijk, want dat zou wel erg zijn, daar ik meestal mijn grenzen niet ken
Drink al bijna 8 maanden niet meer, dus ook ik ben er na zo,n lange tijd nog steeds mee bezig.
Maar goed joh, 18 dagen, daar mag je heel trots op zijn, want vooral het begin kan heel moeilijk zijn.
Super!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 238
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

nou het weer is idd niet echt geweldig eh.
Maar ja nu ff lekker douchen huisje aan kant maken , eerder ging ik altijd even liggen een uurtje waneer ik thuis kwam van mijn werk, dat gaan we dus maar niet meer doen.
Gwewoon een lekker normaal ritme op bouwen.

Hey Judith mooi dat je r hier ook bij bent,, en blijven volhouden !

voor iedereen hier ,.... gezellig dat jullie er ook weer zijn fris en fruitig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,
ik snap echt niets meer van mezelf...De eestren 18 dagen dat ik niet meer gedronken had gingen erg goed voor mijn gevoel. Zelf zo goed dat ik er verbaasd over was. En dan op een avond 2 glasen wijn en ik heb de rest weggegooid. Dan weer een paar dagen niet drinken tot eergisteren.
Ik snap gewoon niet waar de ruzies met mijn vriendin vandaan komen.Zij was diegene die het forum had gevonden zonder haar was ik niet op deze site terecht gekomen.
Vanmorgen heb ik een koffie voor haar gemaakt maar we hebben tot nu toe nog niet met elkaar gepraat. Ik zit op mijn kamer en terwijl ik weet dat we veel werk hebben is tot nu toe nog niets uit mijn handen gekomen. De enige beslissing die ik tot nu toe heb genomen is dat ik niet drink....
Ik wilde jullie nog bedanken voor de steun.
Groetjes Papillon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal

Vorige week heb ik 4 dagen niet gedronken, maar helaas het weekend een flinke uitglijder gehad van vrijdag avond tot zaterdag avond.
Zondag weer opgekrabbeld en weer een nieuwe start ge maakt, hopelijk gaat het deze week beter!
Ik ga er in elk geval wel voor!

Iedereen een fijne dag vandaag, ondanks de regen.

Groetjes Silver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Papillon, het is natuurlijk wel zo dat er dingen gaan veranderen in je leven als je zelf ingrijpt. Als je bijvoorbeeld jarenlang hebt gedronken en je stopt er mee, krijg je dingen voor je kiezen waar je eerder nooit aan had gedacht. Je krijgt JEZELF voor je kiezen. Natuurlijk heb je dan gevoelens dat je jezelf niet meer snapt. Gun het de tijd. Ervaar het en maak het mee. Mijn eigen ervaring is (door scha en schande) doe er in het begin niet teveel mee, concentrer je gewoon op niet drinken. En laat de andere gevoelens gewoon op je af komen.

Verder ga ik vandaag ontzettend basaal in de tuin werken. Hier regent het niet en er komt een zonnetje door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister naar een ceedee die ik in de caravan
vaak opzet. Madeleine Peyroux.
Ik word er rustig van, de hond ook.
Die ochtendlijke onrust komt ergens vandaan.
Het heeft te maken met druk, zowel van buitenaf
Maar ook heel sterk van binnenuit.
Zondagochtend stond ik voor het laatst onder de douche
Het wordt weer tijd geloof ik. Dan de hond uit.
Gooshe Frabba!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen allemaal,

Het is sh#t weer als ik zo naar buiten kijk, maar binnen is het lekker knus. En ik voel me lekker fit en rustig van binnen. Ik heb weer vrede met mezelf. En weten jullie hoe dat komt? Nou ik wel, HET KOMT DOORDAT IK DIE EERSTE LAAT STAAN. Doen jullie met me mee?

Sandra, fijn te lezen, dat het kwartje is gevallen. Ben trots op je. Jij gaat er komen.

Groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb tot nu toe al meerdere pb berichten gehad. Maar heelaas kan ik ze niet beantwoorden. Ik toets wel de naam in en dan een o en dan krijg ik het bericht dat dat de betreffende persoon geen bericht wil ontvangen..Wat doe ik fout? Heeft iemand een tip voor mij???
Groetjes Papillon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pappillion, jij hebt de enige, maar JUISTE beslissing genomen, dat je niet drinkt!!!
De rest komt vanzelf, echt geloof me. Ik zit hier ook dagelijks te knokken. Tegen die !@#$%&*( alcoholverslaving, maar ook loop ik op mijn tenen tenijnde mijn man het naar de zin te maken. Heb nu wel inmiddels ingezien, dat partners van een verslaafde het ook niet makkelijk hebben...
Stuur me desnoods een pb, dan word ik je maatje, als je het wil. Vechten we er samen voor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Hier brand een lichtje voor Fish en Karinneke die vandaag de uitslag krijgen in de hoop dat Pip er ook wat van mee krijgt maar denk het wel.

Misschien moet ik er voor mezelf ook eentje aansteken want zit maar om KMW te jammeren en vind die niet. Sinds enkele weken is (denk ik) ook mijn pols aangedaan en die pijn snijd dwars door de tramadol heen. Wordt een een beetje wanhopig van allemaal maar het vervelende is opstandig ook. Krijg steeds meer de nijging de fles te pakken en de tramadol er uit te trappen. Aan beide ga je ten onder en wil telkens voor het 1e kiezen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lama. Ik wilde wat schrijven maar heb er ter plekke geen zin meer in.
Ik wil wel 1 ding vertellen: altijd heb ik opengestaan voor meningen, en ik heb er van proberen te leren. Dat is ook heel lerend geweest! Daardoor, mede door jullie support en eigen ervaringen, ben ik waar ik nu ben.
Ik zal me nu verder moeten afleren om me te ergeren aan dingen waar ik me aan erger.
Dus ga ik even wat anders doen. Die uitjes heb ik al geplant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...