sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Albert, zie nog net je berichtje.Ja dat hopen wij ook. Ik bericht je morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 OH Rudy, wat zonde, ik moet echt gaan,zie je nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hey Marion, blij je weer eens te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Corinne ik kan niet antwoorden op jouw vraag want ik rook, maar onbestemde gevoelens komen ook voor als je nog rookt hoor en dan steek je er maar weer 1 op.Jij nu niet dus hè , gewoon volhouden en even ontspannen het gaat weer over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Knuffel voor Bikkel, en tot later Snowy:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Pfff het weer; gisteren een tornado; 2 doden, vandaag de zoveelste aardbeving en vanavond plens en onweer en traag internet. Maar morgen, 16 en zonnetje denk ik.Vandaag ander theesmaakje gekocht, vanille, ik vind het lekker ruiken maar eigenlijk niet zo lekker smaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Dhendro dat theesmaakje deel ik met je vanille ruikt lekker maar smaakt inderdaad minder, ik zou het mengen met een bosvruchten thee oid, dat combineert wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Als onrust de overhand neemt, kijk ik ernaar.Waar komt de onrust vandaan.Als ik de oorzaak weet kan ik wat aan de onrust doen.Meestal laat ik op zo'n moment alles uit mijn handen vallen en zoek een rustige plek op.Plant mijn voeten stevig in de grond, sluit de ogen, ademhaling controleren en laat mijn gedachten de reveu passeren.Daar word ik rustig van.Een andere manier dan pillen slikken om rustig te worden.Is er geen mogelijkheid even rust te pakken, dan doe ik een gebed en vraag daarin om rust.Het helpt mij.Tot nu toe heb ik alles gekregen waarom ik heb gevraagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Dag Marion tot de volgende keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Dendroh, ik dacht dat ik verantwoording moest afleggen waarom ik niet meer dronk.Achteraf helemaal niet nodig.Je zet jezelf er alleen maar mee in de etalage.Gewoon een... nee merci, mag ik fris, is genoeg.Voor mij althans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ja het gaat goed AR, dank je.Wel beetje buikpijn, heb ook teveel gesnoept deze week......:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Anna leuk dat je weer eens schrijft.De onrust goed verwoord.Aanvaarden, o.k het hoort erbij die onrust.Hoort bij mijn leven.Alleen zo denken geeft al rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 dat zal wel ergens mee te maken hebben Fish, voor mij althans wel, ben al 2 maanden `s avonds zoet aan het snaaien, speculaas, sprits, chocola en weet ik veel wat. Daarvoor (met drank) alleen maar hartig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 En door zo te denken creeer je ruimte.Ruimte om naar de onrust te kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik stop ermee.Word onrustig.Pc op slot.Tot een volgende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 truste Rudy:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Ik lees hier morgen verder, internet hopeloos traag vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 tot morgen Dhendro truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Hallo allen, zo druk dagje achter de rug.Vandaag de hele dag bij mijn dochter en kleinzoon geweest.Lekker wat voor haar kunnen doen en dat heerlijke mannetje kunnen bewonderen en knuffelen.Wat een heerlijk jochie is het. Zo lief en klein.Hij is nu ruim 2400 gram en groeit goed.Ga er snel weer naar toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Fijn dat het zo voorspoedig gaat Mieke:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Zo dat was leuk !!Voortaan een rok aan, want dat scheelt enorm in hoe de bewegingen eruit zien. Erachter gekomen dat 1 van de medecursisten mn buurvrouw is van hier verderop, vanmiddag elkaar nog even gesproken, maar we hebben elkaar nooit herkend.......idioot he, flink ingepakt in een regenpak de hond uitlaten kom je toch anders over dan met een buikdansoutfit We kennen elkaar al weken, en zitten ook al weken allebei op buikdansen.....Ik vertelde iets over het doggydance en toen viel bij haar het kwartje :):)Even bij haar nog gezeten en gebabbeld, kreeg een wijntje aangeboden maar braaf afgeslagen, en ook gewoon vertelt waarom. Ik schaam me er niet voor. Al met al erg blij werd wel weer een keer tijd, potverdorie !!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Gelukkig wel Albert dat was met mijn vorige kleinzoon wel heel erg anders.Niet vast kunnen houden, niet horen huilen, niet van kunnen genieten.Dit komt als een zegen, heel wonderlijk allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Leuk Woman, dat je een gezellige avond hebt gehad en blij bent geworden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catie Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Nog even,Vandaag op een bazar in een verz.huis geholpen, heel gezellig, maar ik ben wel afgedraaid.Vanavond druk in mijn hoofd en onrustig. Ik heb toch maar een oxasepannetje genomen,'k had best zin in een paar grote glazen wijn, toch ben ik blij dat ik die weg afgesloten heb.Fris wakker worden is veel waard, dus dat hoop ik dan maar. Nog even de honden latenplassen en dan plat.Welterusten allemaal , groejes, Catie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 26 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2009 Knap staaltje werk Catie.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden