rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ja, alles doet het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 quote: Originally posted by: waterHee ben ik er weer? wat bedoel je Water? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Sorry :$ ik was aan het aquarellen en heb al die hulpkreten gemist van Marjo Dhendro en Trees.Maar jullie hebben gelukkig jullie handvatten weer gevonden en aangereikt gekregen.Het warme dekentje van het forum zal jullie warm houden.Hier geen trek, ben een poster in Jugendstil stijl aan het maken om vrijwilligers te werven voor de galerie.Er hebben een paar een baan gekregen.Grappig dat de galerie straks misschien mijn re-integratie traject gaat worden.Was ik niet opgehouden met het oude vrouwtje en mijn hond te lopen en met mijn Montesoriaantjes te gaan koken dan had ik vast dat blije gevoel niet gehad dat me sterk genoeg maakte om de galerie in te lopen en een vrijwilligers baantje te vragen als gastvrouw.En als ik al mijn ervaringen niet had opgedaan bij IBM en al mijn andere kantoorbaantjes ( toch zo'n 12 jaar samen ) dan hadden de kunstenaars mijn talent nooit ontdekt.Namelijk organiseren en adminstratie bijhouden.Er zijn opeens overal klappers voor die helemaal kloppen als ene bus i.pv. allerlei rondvliegende papiertjes die iedereen steeds kwijt is.Ik moet er wel stiekum om glimlachen het ongeregeld zootje dat het is.Maar daarom voel ik me er ook weer zo thuis.Albertientje we hebben bijgelegd, zand erover, we hebben er allebei iets uit geleerd dus kom alsjeblieft weer gezellig meekleppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 De server lag er blijkbaar eventjes uit, AR. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 ik geloof dat ik het antwoord al van Rapilos (hoi Rapilos) heb gekregenIk kwam ook niet meer op de site Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 en ik denken dat het aan mijn pc ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Hoi Albert,Ja, ze hadden het gelukkig snel verholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Wat er ook gebeurt, drank zal niets oplossen.Hier lekker gegeten en nu heb ik lekker 5 1-persoonsporties in de diepvries zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 quote: Originally posted by: CPASWat er ook gebeurt, drank zal niets oplossen. Hier lekker gegeten en nu heb ik lekker 5 1-persoonsporties in de diepvries zitten. Altijd makkelijk, wat in voorraad! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 "het eind is de bodem" ja die hou ik erin vanavond bij elke zeur in m'n kop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik doe niets, ik blijf zitten waar ik zit (voor de t.v. en achter de p.c.)maar o, o, wat kan deze zucht naar alcohol overweldigend zijn!Ik kan het bijna proeven...gek, want de afgelopen maanden is het zó makkelijk, zó goed gegaan!Maar ik houd vol....écht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 De wijze uil zat in de boom toen ik buiten kwamNu eet ik patat en een frikadel. En kijk tv!Bespottelijk plan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Trees, Dhendro en Marjo...... ik weet het zo goed hoe het voelt en hoe wanhopig je kan zijn.Zal ik wel, zal ik niet, zal ik wel, zal ik niet.....Bij internettherapie heb ik geleerd om zeven keer STOP te zeggen.STOP STOP STOP STOP STOP STOP STOP Jezelf verbieden om die gedachte af te maken.Je blijft STOP zeggen ......Zie het als een hele hoge golf die over je heen komt en ook weer afzwakt.Ga iets anders doen. Maar niet naar een winkel of een plaats waar wordt gedronken.We zijn met herstel bezig en dan moeten we een 'gezonde' omgeving opzoeken.Een plaats waar we veilig zijn.Of ga iemand bellen en vertel over je trek moment.Schrijf net zo lang op het forum totdat je voelt dat het zakt.Als je maar niet drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Trees: je weet dat dit zomaar kan gebeuren.Een bepaalde gebeurtenis, gemoedstoestand, een herinnering.Bepaald eten of een ontmoeting... noem maar op.Herinneringen...We moeten werken aan nieuwe herinneringen.De herinnering... hoe je DIT moment hebt overwonnen.Een nieuwe geschiedenis schrijven voor een nieuwe toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 An,Die stopremedie kan ook goed helpen als je ,s nachts ligt te malen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik heb ook al ruim een week last van virussen op m'n laptop, met Norton heb ik ze er uit kunnen halen maar 2 dagen later waren ze weer terug. Ik ben nu bestanden aan het wissen omdat ik bang dat het ergens in een bestand zit. Het virus steekt vooral de kop op bij het opstarten, de laptop kan gewoon niet meer opstarten, via de achterdeur van opstarten in een herstelpunt kom ik dan opgestart maar ik weet niet of het probleem nu echt weg is of ergens suddert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik had mezelf flink te pakken vandaagGaat niet weer gebeuren!Patat en fikadel zijn eigenlijk helemaal niet lekkerNieuwe herinneringen bouwen AnDank!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Trees,Morgen ziet alles er weer heel anders uit , echt waar.En, met als extra voordeel, dat je dan geen kater hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ja Wing, dat is wijs. Wijzer dan niets doen he...En HiJackThis is een erg goed programma, maar niet het makkelijkste.Succes ermee!Ik ben heel slim geweest: ik heb m'n klokken nu alvast een uur vooruit gezet, mag ik over een uurtje al naar bed... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Wing misschien is dit het antwoord op je vraagAl in 1896 had de nieuwe jugendstil in Duitsland en Oostenrijk haar naam gekregen door het tijdschrift "Die Jugend", een geïllustreerd weekblad "für Kunst & Leben" in München. Het lettertype had daar al de kenmerkende vormen van deze nieuwe stijl. Otto Eckmann illustreerde de eerste jaargangen met karakteristieke vignetten en randversieringen. In 1899 werd het tijdschrift "Die Woche" opgericht. Dat was de aanleiding voor Otto om zijn eigen alfabet te ontwikkelen voor de Rudhardsche Schriftgiesserei (Lettergieterij) in Offenbach, compleet met randversieringen en vignetten. Dit werd het klassieke schrift van de jugendstil. Het diende als voorbeeld voor alle later getekende lettertypen.Duitse jugendstilontwerpers gebruikten gestileerde, natuurlijke elementen. Ze zijn vaak zo gestileerd dat er geen duidelijk planten- of dierenmotief te herkennen is. De kenmerkende zweepslag komen we natuurlijk ook tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 O jee, is het morgen al zomertijd, goed dat je het zegt water Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Wing weet je zeker dat het virussen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Life is 10% what you make it and 90% how you take it. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik heb ook al ruim een week een virusprobleem. Met Norton er uit gehaald maar 2 dagen later was het weer terug. Het infecteert het opstarten van m'n laptop. Door naar een eerder herstelpunt te gaan krijg ik lap weer opgestart. Waar kom je het virus tegen (in welk programma), wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 maart 2009 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2009 Ik heb Avast.comDat is een gratis on line antivirus programma, doet het erg erg erg goed ! quote: Originally posted by: wingchunMijn laptop is geïnfecteerd met één of meerdere virussen. Nou zit ik te denken om dit via Hijackthis.nl zelf op te lossen. Is dat wijs? Dit lijkt off-toppic, maar mijn laptop is mijn verbinding naar o.a. dit forum en speelt een belangrijke rol in het bewustwordingsproces inzake alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden