Otje Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Water, 2 jaar !!! Wie weet dat ikzelf ook ooit.......als ik zo door ga gaat het wel lukken. Met wat vallen en opstaan nog, maar ik zie het wel gebeuren. Dat dat was een half jaar geleden nog zeker niet het geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Heb ff keihard Vader Abraham aangezet: Tussen kroegen en kerkenTussen kroegen en kerken is er weinig verschilwant drinken en bidden maakt alle twee stilJe denkt alleen aan je zonde bij drank en gebediedereen heeft daar ooit een voetstap gezet...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Tuutlijk kun jij dat ook, Woman.Ik heb ook op dag 1 gestaan, en op een week, een maand, een half jaar...en nu is nuchterheid "a way of life" geworden.Gewoon die eerst niet pakken.De zaken nemen zoals ze komen.Doen wat je kan.En vastbesloten blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ha Druppel. ik hou het bij Marvin Gaye:Save the children... En: What's going on?Maar lekker, de muziek keihard op. Opslomen geblazen. Het is alweer een hele dag geweest, veel dingen geleerd, gedaan, ervaren. Is soms wat veel voor extra gevoelige typetjes zoals wij vaak zijn. Dat moet rustig verwerkt worden.Anna, ik vond je verhaal gewoon mooi omdat het zo eerlijk was. Het stond er gewoon, zonder omwegen.Heeft er iemand een opsloomgedachte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 "Morgen wordt ik wakker met een fris koppie" sloomt bij mij altijd prima op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 :sun:Water:sun: van :heart:e met je mijlpaal van 2 JAAR JWWVRIJ :musicnote: dat lijken maar 2 l*llige kadootjes, maar de inhoud is o zo rijk Op naar jaar 3 Ferry op de val reep: gelukkig nieuwjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Tasseke even op je eigen eilandje... neem rustig de tijd om jezelf te (her)vinden, de rest volgt dan vanzelf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 FF inhaken:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Hallo Kaia, ik zeg jou nog even welterusten en duik het bed in. Geen idee wat ik daar weer zal aantreffen... een heerschap, honden, een kat? Altijd weer een verrassing.Nee ik zit te dollen hoor, en Water dankjewel voor je opsloomgedachte, alleen word ik daar wakker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Voor de 21e keer bloed prikken, wedden dat ik bloedarmoede heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Weltrust Vie, misschien ligt de hond wel op de vensterbank, de kat in je bed en je man in z'n mand en weltrust iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ben een tikje hees dus kruip lekker onder de veertjes.Slaap lekker allemaal:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Ferry van harte gefeliciteerd. Nog veel droge verjaardagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Bah, ik verveel me kapot thuis, genoeg te doen, maar kom nergens toe.Voorjaarsdepressie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Zelfs geen zin om naar Mr Right te gaan.Heb de kapper vandaag afgebeld. Geen zin. PFFFFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Tasseke,Laat jij het maanlicht maar over ons schijnen.Je hoeft niet actief mee te doen. Dat is echt niet verplicht.Gewoon doen wat voor jou het beste valt.Maar natuurlijk is het fijn te weten dat het met het niet drinken goed gaat.Ik voelde me in het begin vooral en daarna nog veel keren net Alice in Wonderland.Allemaal nieuwe ervaringen, gevoelens die rauw en ongefilterd binnenkomen.Weten dat je met die ervaringen en gevoelens wat kan doen ten goede, maar je weet nog niet goed hoe je dat kan doen en tegelijkertijd zou je het liefst niet willen voelen.Dat heen en weer slingeren tussen twijfel en weten.Het beste is om het allemaal maar te nemen zoals het komt en dag voor dag te leven.Ik voel me nu niet je dat, maar als ik terugkijk naar een half jaar geleden, een jaar, twee jaar is er veel verbeterd en als ik nog verder terugkijk - naar mijn dranktijd - ja, dan is het verschil levensgroot.Dus al zie je het even niet zitten. Laat toch die eerste maar staan. Het wordt echt beter, steeds beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Jongelui, ik ga naar bed!Weltruste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Zo, dag 10 maar afsluiten.Morgen weer een frisse nieuwe start, gedachten van vandaag loslaten, en positief blijven.Het loslaten van de drank gaat me makkelijker af, dan het loslaten van mijn gedachten die niks met drank te maken hebben..Dus die pak ik ook maar van dag tot dag aan.Ook de verandering van pessimist naar optimist is groot..het lijkt alsof er ineens teveel in 1x veranderd...maar het is goed..denk ik..Slapen, en het loslaten..welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Jammer voor de geen reacties, ik ga naar bed.Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 truste rat:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 1 april 2009 Rapport Share Geplaatst 1 april 2009 Misschien als dagdraadsluiting, tenzij er nog nachtbrakers iets willen posten toch maar Water nog van harte feliciteren met je 2 jaar droogstaan :moon:En hup...nou naar bedje. Truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden