Spring naar bijdragen

woensdag 8 april

diane

Aanbevolen berichten

bofferd Kirky!! hier giet het al uren!! maar niet getreurd! het komt vanzelf jullie kant op ;)
en hier komen zometeen de opklaringen !!!! gnignigni

Loontje, we zijn hier allemaal beginners geweest en hebben allemaal het gevoel gehad dat we er nooit tussen zouden komen... maar als je blijft meeschrijven wordt je voor je het weet in de grote AdB-familie opgenomen!!
wat voor hond heb je??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 255
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

NOu ik ga proberen met jullie mee te posten alleen moet ik ff uitvogele hoe het hier precies in zn werk gaat!!
Thanx voor de oppepper want ik voelde me alweer helemaal remi....:$
Ik heb het hele internet afgezocht naar fora waar je terecht kunt voor je verslaving maar alle fora zitten vol met jongeren die ervaringen uitwisselen en waar je vreselijke trek kan krijgen.....
Nogmaals ben blij dat ik dit forum heb gevonden!!
Ik heb n klein Boomer hondje genaamd Chica en zij is mn steun en toeverlaat...helpt mij door de lastige uren heen....de lieverd..;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik heb vandaag iedereen het bos ingestuurd om eens bij te slapen. Ik denk dat m'n depribui van de afgelopen dagen vooral kwam door moe zijn, echt moe. Nu zo duf als een konijn van dat slapen maar voel me wel beter. Ik ga maar even uitwaaien op het strand; de dromen uit m'n duffe hoofd en m'n jeukende grote teen uitlaten. ;)

Hoi Loontje; welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Loontje,

volgens mij lukt het meepraten al aardig!
Je zal merken dat er hier altijd iemand is, als je dat nodig hebt. Soms zal je iets harder moeten schreeuwen (hoodletters of zo...:D)
Waarschijnlijk denk je, zeker in het begin, dat het hier zó een hechte groep is, dat je er niet tussenkomt!
Dat klopt beslist niet. Niet iedereen zal (gelijk) reageren, maar je wordt altijd gelezen, door meer mensen dan je denkt!

Succes, ik hoop dat je je hier thuis voelt! Nou, met zóveel lotgenoten moet dat wel lukken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik liep lekker door de regen
Niets mis mee!

Hoi Loontje!
Van harte welkom hier!

Dat stuiteren en huppelen is gewoon nodig
Ik heb nooit "gewoon" leren lopen :D
Maar zo kom ik er ook
Niets aan de hand dus!

Ik ben nog geen herder
Nou ja, jááárenlang geweest ;)

Heb wat punten genoteerd en ga dit goed
voorbereiden. Het voelt nl als een goede stap!

Mam belt
Komen langs
Ook goed.

Gisteravond zei ik nog
Iedereen is zo goed in
doen alsof er niets aan de hand is
Nou voel ik toch duidelijk wat kolken.... :huh:

Oh ja Dhendro, goed uitrusten is van levensbelang!
Groeten aan de grote teen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Krijg een oproep voor een lipbiopsie en was ff aan het googelen maar ben nu erg bang geworden want las heel erg veel negativiteit.
:o
Zoals ik begrijp zit je altijd met de gebakken peren want die ingreep is niet niks en heeft een behoorlijke (soms lange) nasleep. Vinden ze niks dan heb je het voor niets laten doen, vinden ze wel wat is er niet veel aan te doen.:huh:Maar een afspraak met de HA gemaakt of ik dat wel laat doen want ben niet zo'n held en dan de 1e week ook nog eens problemen met eten/drinken zit ik al helemaal niet op te wachten met mijn 46 kilo's.
:(
Ben nu net zo vrolijk als het weer.
;)

Ojee, Druppeltje, dat is geen leuk nieuws. Zou idd maar eens met de ha overleggen.
Na zo een ingreep moet jij gewoon kunstmatig gevoed worden anders word je echt te mager.
Veel eten van te voren heeft ook geen zin, want jij komt toch geen gram aan.
Heel veel sterkte.

Tapas,
Bij jou zie ik beter nieuws met je foto's. Je gaat nog echt een hele doorbraak maken. Straks wil iedereen een Tapas aan de muur.

Ik trek me even onder het dekbed terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, Fijn dat het goed is gegaan! wat een opluchting... pffff... en verstandig dat je iemand hebt meegenomen! Ik ga nooit meer alleen, anders hoor ik van alles wat er niet gezegd word en niet wat er wel gezegd wordt ;
De lucht wordt hier lichter!

Albertina nog bedankt voor je compliment. Je zou denken dat als ik zo goed kon relativeren ik ook geen problemen zou hebben omdat ik die dan allemaal weg zou kunnen relativeren.. maar helaas werkt dat niet zo ;)
Net als dat een psycholoog het zo goed weet voor een ander en een zootje kan maken van zijn of haar eigen leven!

maar het gaat hier wel goed geloof ik, de ergste crisis is voorbij, heb me maanden rot gevoeld, waarom, dat snap ik nog steeds niet echt, een opeenstapeling van alles, rouwen om wat had kunnen zijn en niet is, rouwen om het niet meer drinken, rouwen om die rare ADHD diagnose, boos op de kilo's die er aan vlogen, niet met mezelf door 1 deur kunnen... maar langzaamaan neemt het positieve gevoel gelukkig weer toe, ga ik letterlijk weer lekkerder in mijn vel zitten en komen de 'leuke' dingen ook weer op mijn pad, zoals die 2 exposities. De ritalin geeft meer rust in mijn hoofd en dat is prettig!

Ik ben nu aan het zoeken naar een 'snor'fiets... een spartamet ofzo, zodat ik van de zomer makkelijker er op uit ga en niet overal bezweet en moe aankom.... zit nu al te genieten van de voorpret! Tapas in de bak voor, en dan al pruttelend er op uit! tuftuf.. wie weet kom ik dan een keer richting Amstelveen! gezellig!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oef druppel, had ik helemaal overheen gelezen! Wat een gedoe zeg!! Zit er wat raars op je lip?
inderdaad een goed idee om even langs je huisarts te gaan en te overleggen!
Sterkte!!!!

geloof het of niet, de zon breekt hier door!! hoppa, ik ga naar het bos!!!
tot later weer!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kirky
Nou ik kan wel zien dat ik op dit forum absoluut GEEN trek krijg en daarom ben ik er oooo zooo blij mee want dit is echt het eerste forum waar er echt aan de verslaving wordt gewerkt en niet hoe of wat je het moet doen...(bijv drugsforum):huh:
xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja dat weet ik, maar ik kan die stap nu niet zetten, hoe zwak het ook klinkt....... sinds gisteren ben ik er serieus mee bezig, maar ja door het niet te doen voelt het alsof ik er dus niet serieus mee bezig ben en dat maakt me een beetje raar in mn hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tim, als je er seriues mee bezig bent, zoals je zegt, dan zou ik nu alle
aanwezige drank door de gootsteen gooien.
Er zijn er hier meer die deze stap gemaakt hebben.
Stoppen begint met niet meer drinken!!!

Niet te ver vooruit denken. Vandaag drooghouden, morgen weer een nieuwe dag!
Ieder slokje, houdt de zucht naar het volgende slokje in stand.

Kappen is het credo!

Waarom zou het morgen of overmorgen beter gaan?
Weg met die troep.

Sterkte! :)

P.S Wees maar een beetkje raar in je hoofd. Dat ben ik meestal! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...