Spring naar bijdragen

vrijdag 10 april


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 250
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mogge allemaal,

Darjeling en Diane dat was dan een les waar je van geleerd hebt om weer door te kunnen gaan.:heart:

Albertina ik begrijp dat je een donker wolk ziet maar probeer deze te laten waar hij thuis hoort en dat is boven het hoofd van je vader en zus. Makkelijk praten moet je zeggen.

Zelf weet ik ff niet of ik nu lachen of huilen moet. Er is zojuist een prachtige boeket paasbloemen bezorgd, echt heel mooi. Ik vroeg nog een de bezorger of ze echt voor mij waren en dat was zo. Uitgepakt en snel het kaartje met vrolijk pasen willen lezen maar het was blanco. Ik heb bezorgbriefje gepakt om te kijken waar ze dan vandaan kwamen maar de geadresserde was mijn man die al 4 jaar overleden is..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel Soothe voor jou ook fijne dagen toegewenst.

Ja Jip dat heb ik naturlijk gedaan en ze gaan hun best doen maar als het in de winkel contant betaald is weten ze nooit door wie. Nu gaan ze nakijken of het op rekening is gedaan want dan weten ze het wel maar ze zijn bang van niet want het leek hun ook te akelig. Zelfs zijn initialen staan er bij dus het moet een heel bekend iemand zijn en dan dat blanco kaartje met vrolijk pasen er op doe me neigen het hele boeket in de kloko te smijten. Ziekelijk gewoon en wist ik maar wie of waarom opeens na 4 jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loontje,

Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Wat vind je belangrijker ; er alles aan doen om de drank te laten staan en dus bijvoorbeeld zo een afspraakje/uitnodiging aan je voorbij laten gaan omdat je nog in het beginstadium zit of er naar toe gaan met een hoge kans dat je voor de bijl gaat ?

Your call.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb m verwijderd van mn pc....zodat ie me niet meer mee kan vragen anders ga ik voor de bijl .....hartstikke leuke jongen maar ook n zuiper nou dat kan nooit goed gaan dus ik heb hem zonder pardon verwijderd uit mn msn....mssn wel de liefde van mn leven verwijderd:huh:
Nah ja was toch nix geworden als hij zelf zoveel drinkt (studenttype)
xxx ben wel blij dat ik dat gedaan heb pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...