Spring naar bijdragen

donderdag 16 april.


diane

Aanbevolen berichten

Tasseke, een zefdodiing laat je achter met zoveel verrotte gevoelens, boosheid, verdriet, je staat machteloos en je staat buiten spel, je kan niks meer.
Ik vind dat je het heel knap doet, weet niet of ik dat zou kunnen.

Therapeuten zijn ook mensen met gevoelens en juist samen zou je hier over moeten kunnen praten, vind het dan ook niet echt handig om jullie naar huis te sturen zonder verdere opvang.
Hoe nu verder?

Goed dat je Houtje gebeld hebt, gewoon even een luisterend oor en je verhaal kwijt kunnen.. het is zo naar als je iemand zo puur leert kennen, wat toch gebeurt in zo'n therapiegroep, dat diegene zomaar besluit om met het leven te kappen. Toen mij dat overkwam was ik zo ontzettend boos op diegene die er een eind aan gemaakt had, woest was ik.... en nog steeds wel merk ik...

sterkte Tas!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

grrrrr, welke idioot laat speklapjes verbranden? ik dus!
het is een heel wonderlijke combinatie geworden van bietjes met een goulashkroket.

weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet of kan vertellen mijn koppie is even een puinhoop

in het diepste van mijn hart heb ik respect voor de wens om dood te gaan, ondanks dat ik de daad niet kan waarderen ben ik wel blij dat hij de rust heeft gevonden die hij zo graag wilde. Vervolgens snap ik ook wel het ziekenhuis, we hebben al zo een kleine groep en juist daardoor komt deze actie extra hard aan.
ik snap ook wel dat een groep van twee niet echt een groep is en dat er daardoor gezocht wordt naar alternatieven.

misschien ben ik daarom ook wel in de war, ik kan alles begrijpen, kan alles relativeren, doorgronden, minimaliseren en weet ik al niet meer....
maar ja, dat is verstand

wat voel ik nu?????
daar kan ik met mijn verstand een heel lijstje opnoemen met direct een reden waarom ik dat niet zo mag voelen, dus... voel ik maar niet??
met mijn verstand maak ik alles recht wat voor mijn gevoel krom is en, als een volleerd piekeraar, weer andersom.....

ok, ik stop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, Druppeltje,

Ja, dat kleine hondje van je is net zo,n pittige tante als haar bazin. Niet stuk te krijgen.
Heb even teruggelezen van jou. Tjonge , dat is allemaal niet niks wat je te verstouwen krijgt.
Fijn dat je zo,n fijne h.a(vriend ) hebt die de zaak wat kan bespoedigen wat betreft je scootmobiel.

Lukt het je niet meer om in je auto te rijden?? Of heb je dat roze briefje nog steeds niet terug.

En hoe gaat het met de pijnmedicatie?? Lukt het nog steeds met tramadol??
Oh , ik begrijp het al,. Daar mag je natuurlijk ook niet mee autorijden.

PFFF, Mag je eindelijk je rijbewijs terug , Nu je er niks meer aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heej lieve Sam,

Hoe gaat het met jou?

Ja meis rose papiertje is terug maar met tramadol rijd je ook weer onder invloed dus schoot er niets mee op maar het terug hebben en de erkenning van weinig/niet drinken was me alles waard.

Idd fijn dat mijn HA een vriend is en met de tramadol lukt het wel want hij hoogt het gewoon op. Pijnpoli is ook overwogen maar gezien ik niks meer wil laat hij me ff met rust en dat is wat ik wil. Verhaal van de oncoloog heb je gelezen dus ben nu erg benieuwd hoe nu verder. Naja met een scoot kom ik ook wel ergens.

Vertel a.j.b. hoe het met jou gaat.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tas,

Wat een @#$$@##$ peuten,
Goed dat je houtje even hebt gebeld.
En heel goed dat je dat hebt gedaan.
Tjonge, wat een slechte begeleiding.
Meis, zorg goed voor jezelf,
die drie biertjes lossen niets op!
Ben trots op je dat je de kroeg uit bent gegaan,
bietjes bent gaan koken en aan jezelf hebt gedacht.
Dikke :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo.
Waarom is het nodig om je kwaad te maken? Waar dient dat toe, heb je al niet stress genoeg van jezelf? Dit even in het algemeen.
Ja Druppel ,ik had hodgkin. De komende tien jaar moet ik elk half haar op controle. Als je er verder iets over wil weten, doen we dat per pb, want ik vind dit nogal persoonlijik, en dat heb ik ook steeds aangegeven.
Maar vandaag weer een dag zonderr drank & jank, dus dat zit goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry Vie had ik zo niet begrepen maar ben erg benieuwd(lees meelevend) hoe het daar meer gaat. Hoop op een pb van je.

Sam KANJER ben erg blij dat het goed met je gaat en adb ook natuurlijk want daar ging alles om.

Banjo waggelt nog een beetje en de schilderstukjes van de poezen had ik al voor onze vakantie.

Meis hou je taai en fijn dat je contact houd.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou eindelijk weer eens fantastisch nieuws voor mij !!!
Zo zie je maar, als je ergens je best voor doet en enthousiast over bent heeft het resultaat, namelijk:
Een van de buikdanscursisten heeft 13 juni een optreden hier in Zaandam, buiten op een podium, tijdens een evenement ofzo. Samen met er dochter.
En jawel
Of ik mee wil doen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAJAJAJAJAJAJAJAJA
Natuurlijk wil ik mee doen !
Een optreden van een half uur, met zn drietjes
Ik zei meteen tegen haar; maak jij me even ontzettend blij zeg, dit heb ik zoooooooo nodig !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond,

Tasseke, wat een dreun zeg, ja met je verstand kun je veel relativeren, Maar ik kan me begrijpen
dat je gevoelsmatig met een flink stuk onmacht en woede zit, niet slim dat ze jullie niet opvangen,
sterkte hoor en knap dat je niet door ben gaan drinken!

Druppeltje, fijn weer wat van je te lezen en dat je zo'n goede HA hebt.
Ik heb je geschilderde hondje en poezen gezien, het zijn allemaal snoeppies.
Is de pijn nu een beetje dragelijk?

Ik ben vandaag ook druk met mijn beesjes geweest, de grootste (bastaard labador) moest nagels
geknipt en de klein (cairn terrier) moest gekapt, ze is nu weer om te zoenen.
Ik heb een aanhanger aan mijn fiets gekocht, ik dacht dat dat ding kant en klaar was
maar hij moest nog gedeeltelijk in elkaar gezet. Enfijn ze hebben in de winkel geholpen.
Toen nog een probleempje, het ding kon niet door de poortdeur. IJzers van de deurpost af geschroeft en een gat in de deurpost gemaakt, nu gaat het net. Ik ben al met de meisjes naar het bos gefiets, ff wennen maar het lukt. 'k Ben bekaf maar wel voldaan.

Liefs allemaal en welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niets terug gelezen. Ik sta nog steeds droog.
Absoluut moeilijke momenten gehad zoals gisteren in de supermarkt. Frisdrank is natuurlijk aan de ene kant en de bier aan de andere kant in een gang. Volgens mij heb ik wel een paar minuten staan twijfelen. Van ah die ene maakt toch niet... UIteindelijk maar een fles crystal clear gepakt en heel hard weggelopen.
Dat was echt moelijk. Ik ga heel veel geld besparen. Ik denk niet dat ik heel veel nog in een supermarkt kom alleen als het echt niet anders kan.
En ik heb nog steeds hoofdpijn. Als dat inderdaad een ontwenningsverschijnsel is en niet door dukkend weer ofzo komt hoelang duurt dat dan ongeveer want ik ben het nu wel weer zat die koppijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Diana, ik heb geen idee hoe lang die hoofdpijn duurt. Bij mij waren het mijn spieren die, nadat ik stopte met dirnken, vast gingen zitten.. onderrug, nek, alle spanningsklachten kwamen er in 1 keer uit.
Woman, gaaf zeg!! een echt optreden!! daar kikker je inderdaad weer van op!

Tasseke, je verstand kan van alles zeggen maar jij voelt wat jij voelt en dat is er ook gewoon. Iets verstandelijk begrijpen en je toch rot voelen gaat ook samen. Je voelt je in de steek gelaten en dat is ook zo dus dat mag je voelen.
Ik neem aan dat jullie uiteindelijk weer gewoon hulp gaan krijgen maar dat ze zich nu moeten gaan beraden hoe of wat... maar dan nog, het is een rotsituatie en je kan er gewoon niks mee nu behalve er enorm de balen van hebben!!!

Hier was het een te volle dag maar morgen ben ik vrij gelukkig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een heftige dingen vandaag op het forum.

Ik meld mij even. Niet veel op het forum geweest deze week, heel veel last van mijn rug dus dan ga je ook niet even lekker achter de pc zitten. behalve dat het nu al zo'n 4 maanden aan de gang is ( en de rest) ziet het er ook naar uit dat ik dit weekeinde niet naar de Ardennen kan. Daar baal ik van want ik had er zin in. Ook zijn mijn griepsymptomen nog steeds niet weg.

De sociale dienst stuurt mij nog steeds van het kastje naar de muur. Ik denk dat het enige logische wat ik kan doen is te gaan zoeken voor werk. Want zo kom ik echt in de moeilijkheden.
Ik zou zo graag het woord sociaal in de sociale dienst eens uitgelegd krijgen.
Het onderwijs ligt even buiten mijn bereik, door alle stress is mijn geheugen behoorlijk aangetast en mijn gemoed ontzettend onvoorspelbaar.
Ik blijf het vreemd vinden, mijn peut en huisarts hebben aangegeven dat ik gewoon een paar maanden rust nodig had, niet dat ik arbeidsongeschikt zou zijn. Even rust en dan er weer tegen aan.
Enfin. Jammer dan.

Ik ga nu een afspraak maken met de huisarts zodat hij mij even kan doorlichten. En dan ga ik maar schoonmaken ofzo. De huur moet wel betaald worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ieder diertje z'n pleziertje.
Via doggydance komen we bij de buikdans!
En nu kijk ik bij- wie is wie- en krijgen we een afbeelding van een male stripper.
Er zit dus een "opwaartse" lijn in. :)

Het enige wat ik tegen Marco kan zeggen is,
probeer het een dagje zonder drank!

Mocht het strippen nuchter niet werken, dan zou ik een
ander metier zoeken.

Overigens welkom. ;)


Ik denk dat ik ook iets in die richting ga zoeken!
Beetje de vrouwtjes gek maken, wow!
Alleen ben ik wat uitgezakt. :D

Trusten.

P.S ik dol een beetje met je hoor. Probeer er wat aan te doen, de drank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...