Spring naar bijdragen

donderdag 16 april.


diane

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 101
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allen,

Hier een bezig baasje!!
Het forum verslindt tijd.

Dus een grote pas op de plaats.

Daar is woef, die met het mooie weer graag buiten is.
Hij mag niet alleen op stap!!

De piano, die steeds meer investering vraagt, wil er enige groei zijn.

Het huishouden. :D

En last but not least, ons aller Anna.
Die mag niet verwaarloost worden.

Een tijdje geen forum, en er worden bergen verzet.

Doe jullie best en houd het droog!

Groet van Soothe, ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super Albertina.!!!!!

Soothe is dat ook een ziekte?:)

Yep heb ook goed nieuws. De HA heeft iemand op me afgestuurd om me te helpen alles wat te versnellen wat betreft scoot, hulp etc en die komt morgen al. Maar nu op daar de DA en das minder want kleine doggy verblikt of verbloost niet onder 5 mg diazepam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha net terug van de dierenarts en volgende keer 10 mg want die kleine gaat niet relaxt. De DA schok er van en gaf haar een prikje en nog spartellen tegen de narcose maar toen viel ze uiteindelijk wel om. Helemaal tiptop gemaakt en toen wilde ze niet wakker worden, drupje in paniek, doggy nog een prikje om om wakker te worden en daar schuffelden we weer naar huis. Nee hihi geen schuivende gordijntejs gezien maar die waren er beslist, Banjo ligt plat en ga dat ook maar even doen want was weer zeer vermoeiend; maja tis gelukt!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Albertina, mijn kunst is niet per defenitie Fair Trade.
Ingredienten van mijn kunst kunnen wel eens door kinderen of slaven zijn gemaakt. Geen garantie op eerlijke arbeid.
Een combinatie daarvan is (nog) niet te doen.

quote:


Originally posted by:
albertina

Woman,




je wilde ooit graag met Fair Trade beginnen.


Waarom geen "Fair art by Maris"?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nondejuuuuu,

ik ben heeeeel erg boos!

ik volg groeptherapie met drie personen, nu heeft één iemand afscheid genomen van ons en het leven. het vervolg ............iedereen blijft achter met emoties, onbeantwoordde vragen en vooral de vraag "waarom"

de reden dat ik kwaad ben is dat er geen aandacht werd besteed aan het gebeuren maar de groep is ontbonden!
ik zit dus thuis met alle emoties en geen therapie meer!

eerlijk bekennen... ik heb drie biertjes gehad, helaas haal ik daarmee niemand meer terug in het leven en maak het mijzelf moeilijker, dus stoppen met die ellende...............

uit de grond van mijn hart komt op dit moment..@@##$$%%^&^&@@#%#$%@#$^&^*^%$%@$%@% TT wat ben ik kwaad en verdrietig

^&R^*(^$%^@#$%!$$#!@$#@$!W$ (vertaling....GVD)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Tas, dat is heftig zeg
en niet echt slim van die therapeuten ook.

Eerst even het bier door de gootsteen gooien okee!!!!
Daarna even naar je ouders gaan ofzo, of een vriendin opbellen.

heel veel sterkte toegewenst, de zoveelste al uit jouw groep, dat is niet normaal meer hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de drank is niet het probleem, ik ben de kroeg uit gegaan en thuis heb ik niets

ik moet mijzelf even beetgrijpen, waarom? waarom hij? waar ben ik nog alle moeite voor aan het doen? positiviteit? krijg het heen en weer

++++ hier stond een niet zo handige tekst, sorry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke,
Idd bier helpt jou niet door je emotie heen en zal degene die zelfmoord heeft gepleegd niet terugbrengen.
Ik vind het wel vreemd dat de begeleiding van de groep jullie in de kou laat staan.
Voel je echter niet schuldig aan de dood waarvoor die persoon heeft gekozen.
Het leven kan zoveel pijn doen, dat je echt wilt uitstappen. Die persoon heeft daarbij echt NIET gewild dat jij zou gaan huilen, je boos voelen of je verantwoordelijk voelen, omdat je zijn/haar dood niet hebt kunnen voorkomen. Voor jezelf én voor die persoon kun je beter concluderen dat het goed is dat het gelukt is.
En ik hoop dat die persoon de rust heeft gevonden die hij/zij zocht.
Voor jou, :present: en neem contact op met je psychiater of een van je andere professionele begeleiders. Door de groep zonder meer te ontbinden, ontlopen ze wel hun verantwoordelijkheid naar jullie toe. Jullie zijn niet voor niks in therapie.
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
tasseke

Nondejuuuuu,




ik ben heeeeel erg boos!




ik volg groeptherapie met drie personen, nu heeft één iemand afscheid genomen van ons en het leven. het vervolg ............iedereen blijft achter met emoties, onbeantwoordde vragen en vooral de vraag "waarom"




de reden dat ik kwaad ben is dat er geen aandacht werd besteed aan het gebeuren maar de groep is ontbonden!


ik zit dus thuis met alle emoties en geen therapie meer!




eerlijk bekennen... ik heb drie biertjes gehad, helaas haal ik daarmee niemand meer terug in het leven en maak het mijzelf moeilijker, dus stoppen met die ellende...............




uit de grond van mijn hart komt op dit moment..@@##$$%%^&^&@@#%#$%@#$^&^*^%$%@$%@% TT wat ben ik kwaad en verdrietig




^&R^*(^$%^@#$%!$$#!@$#@$!W$ (vertaling....GVD)



Ik scheld even heeeeeeeel hard met je mee Tasseke @#$%&^%$#!!!!!!!!!!!!

En een arm om je heen, wat vreselijk.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, ben ik weer,

heb even met houtje over de telefoon gesproken en ben ook een stuk rustiger maar nog steeds heel verdrietig en boos.

ik laat het even bezinken en ga de bietjes met speklap klaarmaken, lekker aards en down to earth

snotver... ik voel me gekruisigd in mijn gevoelens..

maar goed, eerst eten en dan pas relativeren.

ik ben straks terug, in ieder geval sorry voor het neer gooien en bedankt voor de reacties

knuffel tas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Compliment juist dat je het hier hebt neergegooid, anders hadden al die lieve (andere) mensen niet zo kunnen reageren naar je. En ja, we hebben even gebabbeld, en besloten dat het KL****te is. Ik vind het heel knap van je dat je zoveel respect hebt voor de keuze van W.

En het is !@#$%^&*()(**&^&^%$$##@ dat jullie zo in de steek gelaten zijn.

O jaaaaaaaaaaaaaa en super goed dat je uit de kroeg bent gegaan en nu bietjes staat te koken.

Twee vette complimenten van mijn kant dus. Eigenlijk DRIE. :heart:. In mijn gedachten ben ik bij je met je bietjes, speklap en je poezen en je dochter. Die hebben je allemaal nodig. Maar jij hebt jezelf ook nodig.

Je bent een prachtig mens om zo te kunnen relativeren. Dat is VIER.

En nou ga ik naaar me nassie anders krijg ik hier hommeles en geen vreten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tasseke sterkte hoor maar wat vreemd dat ze meteen gaan opheffen, hebben ze zelf hulp nodig. Zet een pot van je lievelings thee en neem een heerleijk verfrissend bad. Wedden dat je strakjes hier weer opgeknapt terug komt?:present:

Nee Soothe ze moest niet van de wereld af maar ontspannen zijn en dat deed ze dus niet. Tocen bleek dat ook haar gebit gereinigd moest kreeg ze narcose want was absoluut niet handelbaar. Volgende keer dus dazepam 10 mg voor zo'n klein doggy.

Sjonge ben erg blij dat de HA die man heeft ingeschakeld voor morgen om me te helpen alles wat te versnellen. Wist niet eens dat zoiets bestond maar toen die man me belde zei hij al meteen dat ik spoedig hulp nodig had dus vandaar morgen al. Wat een zegen om zo'n lieve HA te hebben die zo begaan is, ben hier erg dankbaar voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...