tasseke Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 houtje, ik zit weer de helft te lezen!balen!!!!! natuurlijk is het moelijk om afscheid te nemen van vriendin, maar zeker je zusje! een extra knuffel van mij:heart:word er zelf al verdrietig van, alleen maar het idee en het machteloze gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Soothe ben jij een Handyman?Hij pompt niet meer af en centrifugeerd niet meer. Hij kan nog wel water innemen en rondjes draaien.Voor dat hij dit deed maakte hij eerst erg veel lawaai bij het afpompen....alsof er iets meetrilde.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Heb je het filter schoongemaakt. Een vervelend pluisje, kan legio klachten geven.Een "domme" vraag. heb je stroom, is de stop niet doorgeklapt.Ik denk dat hij met een schoon filter loopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Bedankt nogmaals allemaal, ik ga maar op mijn gevoel af en troost mijn kids als het moet.Heb mijn vriezer uitgesopt van de koelkast, hij ging amper meer dicht. Gisteren de andere vriezer, dus alles weer schoon.Als verrassing nog ijsjes voor de kids gehaald, die leg ik er strax in.Dank allemaal!Log ff uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Fish, niet zo opendraaien, dan loopt al het water eruit.Beetje bij beetje in een bak laten lopen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Houtje Komt mij niet onbekend voor, om razend en stapel te worden.Je hoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Soothe,Weet jij wel hoeveel water er in een wasmachine zit? Heel veel.Zelfde euvel hier een keer gehad. Nieuwe machine was nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 wahaahwagrrammmhahaha,SSSSSt, niet te hard doorvertellen, maar ik heb ook al een tijd last van een grommende wasmachine.geen probleem, lekker laten grommen maar.. ik ben al een tijdje bobbels van silliconen kwijt ( voor insiders ; "kipfilets !?" )Handyman? zijn onzichtbare dingen ook terug te vinden in de wasmachine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Tasseke, wat bedoelu? Ben ik niet bij de les? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 En nu eten!! Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Jemig wat een toestanden he, als ik het zo lees allemaal, overal wat.Nou ik wil even vertellen dat hier vanmiddag flink is ingenomen onder mijn neus EN flinkt gepaft!!. Ik vond ze stinken en super vervelend. De lucht is nog niet weg hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Burengerucht. Zomers. Ja ik doe ook wel eens ramen en deur dicht als het me te gortig wordt.Heerlijk vind ik dat dan. Het lawaai buitensluiten.Gelukkig scheelt het dat er inmiddels hiernaast een paar uit het gezin vertrokken zijn.Maar als het spul op bezoek komt...Als ze het zelf gewoon vinden zal het ook niet veranderen.Ik heb 1x zelf als een visvrouw staan schreeuwen toen ze met een knetterende brommer bezig waren. Het antwoord was: wat zeg je, ik versta je niet. Daar moest ik ook wel weer om lachen. het hielp wel. Maar het boeren schreeuwen en schelden verander je niet.Zijn trouwens Nederlanders in een keurige buurt. Misschien toch de wijkagent inschakelen Houtje.Drukke week gehad. Vanmiddag voor pampus op de bank gelegen.Ben er nu weer bij.Tijd voor een kopje zoethoutthee.Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Getverdemme An. Maar even flink luchten dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Nou An dan weet je meteen weer waarom je bent gestopt met roken toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Ik heb ook wel eens uit het raam lopen te blerren hoor, maar toen was ik hoog zwanger en super gevoelige hormoontjes En ik heb het wel gehad met al die troep!Alleen nog even uitvinden hoe al die tijd in te vullen, want ik hou steeds meer over.Ben super fit en energiek en dan al die tijd.Ik ga gewoon weer fietsen, kan ik mijn energie kwijt.Een luxe probleempje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Even iets heel anders. Ik ben voor morgenavond op een date gevraagd. Heb al aangegeven dat ik niet drink maar ben er niet helemaal gerust op. Hebben jullie tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Geen probleem van maken, lekker gaan en niet drinken, geniet ervan!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Is het echt zo simpel An? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 WASMACHINE DOET HET WEER !!!!iKKE HELEMAAL BIJ!!! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Niet drinken Hermie. Je zei toch dat je niet drinkt.Dan denkt men dat is een vrouw met pit. Die toont een beetje karakter!Ik zou meteen voor je vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Bah, vieze rokers.Waarom laat je ze niet in de tuin roken An?Ik sta bij Anna ook in de tuin.En ook Albertina rookte bij Houtje buiten.Veel niet rokers doen dat verzoek, ook bij m'n ex stond ik op het balcon.Niets mis mee toch.Groet van"de blije" roker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Er zat een touwtje wat aan een rits zat vast aan de onderkant bij de afvoer. Ik kon erbij zonder de machine open te maken! ik hoefde alleen maar 100 x met een plat deksel onde de afvoer de schroefdop open en dicht te draaien om er wat water uit te laten lopen tot de machine leeg was...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Voortaan alle koordjes van mijn fleece vest én jas verwijderen voor het wassen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Nee ik ben ook niet van plan om te drinken Soothe maar weet je stiekem ben ik het zat om altijd de vrouw met pit te zijn en wil ik ook wel eens een keertje gewoon losgaan.. snap je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FishermansFriend Geplaatst 17 april 2009 Rapport Share Geplaatst 17 april 2009 Pip, je gaf me weer hoop met jouw beugel verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden