Spring naar bijdragen

vrijdag 17 april


Vie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 147
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo mensen,

Ik ben ook bekaf, met de honden in de kar achter de fiets naar het bos geweest, toch wel zwaar trappen hoor, enfijn goed voor mijn coditie. Vanmiddag vrijwillegers werk in 2de hands winkel veel staan ,slecht voor mijn rug, maar wel gezellig, nu ff zitten. Sraks nog een keer naar 't bos maar dan neem ik maar even de aoto. Op mijn manier druk gweest en nu zin in een paar glazen wijn. Kan dus niet, die weg heb ik zelf afgesloten en dat is maar goed ook.
Soms heb ik toch het gevoel mijn vriendje kwijt te zijn, maar ik weet dat het mijn vijand is, gedachten omzetten dus, lastig hoor. Doeiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet doen hoor Catie, neem lekker een warme douche, pak nog even het avondzonnetje mee, ga een stukje wandelen, plof op de bank en zet de tv aan, doe een computerspelletje
maar vandaag drink jij niet!! toch?

Niet meer drinken is een rouwproces, je bent inderdaad een slecht vriendje kwijt, eentje die je verraadt, die aardig lijkt maar op de lange duur een blok aan je been is, die lief doet maar ondertussen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owwe Catie dan is iedereen weer vertrokken naar ene ander draadje, orde van de dag hier hahaha.

Ja herken dat heel goed want maatje en vriend is weg maar voor ons ik de taak de knop om te draaien dat het een vijand is en dat doet soms pijn want je geloofde in die vriendschap. Dat heb je heel lang gedaan en opeens is het weg. AU.........

Gaat je lukken Catie, je kan dat net als een ander hier en je bent even sterk.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor jullie zijn niet alleen.

Hier een zwaar geirriteerd Houtje, kan er niet tegen. Zo dra het mooi weer is gaan bij onze buren ALLE ramen en deuren open, het hele huis kun je buiten horen, en wordt er flink in het Arabisch door zés man sterk tegen elkaar geschreeuwd, gegild en gekrijsd. Ik word er zó geirriteerd van. Zelfs de fiets pakken in de schuur duurde me te lang, dus ben naar mijn auto gespeerd om pizza te halen voor ons 3-en. Mijn hemel, de TV staat aan, de computer, de radio, van die Arabische muziek (moet je van houden) en Nickelodeon keihard erboven uit. Hoeveel kan je hebben?

Ik heb nu alle deuren en ramen dicht, altijd, onze huizen zijn niet eens erg gehorig, ik kan niet meer buiten zitten, nou ja, als dat het ergste is, maar ik word er GEK van. Dat GEKRIJS tegen mekaar, dan begint de jongste van 3 weer te gillen néé néé néé de TV MOET AANBLIJFU !!!!!!!!!!! hun schuurtje ligt één meter t.o. ons schuurtje, en daar rennen ze in en uit, het lijkt wel een uitdragerij.

Overigens zijn ze allemaal schor. Als het hun te gek wordt, parkeren er ze één buiten die dan begint te krijsen en op de ramen en deuren te bonken tot hij/zij weer naar binnen mag.

Sorry dat ik jullie met zoiets triviaals lastig val, maar ik word er helemaal knetter van en irriteer me rot. Elke dag mooi weer is een drama, en ik ga op regen hopen voor de rust. De moeder is nu niet thuis, want dan is het iets minder erg.

Maar ook als ze boven in huis zijn, alles staat wijd open, voor en achter, maakt niets uit, je hoort ALLES alle gesprekken.

Idioot toch? Het frustreert me in hoge mate. Soms vraag ik vriendelijk of het wat zachter mag en of ze willen ophouden met krijsen (de jongsten) dat helpt dan 2 tellen. Maar ik kan wel gillen!!!!!!!!!!

(ja ik ben ook moe, heb ruzie met Zoon over computeren, met Dochter over eten, en het is vrijdag).

Nogmaals sorry maar ik moet het ff kwijt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

Dat is een van de redenen waarom ik nou ook een beetje hekel heb aan mooi weer.

Nee, mijn buren zijn niet eens van die grote gezinnen met krijsende kinderen, maar die TV's en (auto)radio's worden altijd zo hard gezet (zijn ze doof of zo?) en natuurlijk is het motorseizoen weer begonnen en is het in het weekeinde van BROM BROM BROM, want iedereen moet toch weten dat ze een bromding hebben. Ik hoop dan altijd dat ze grandioos verongelukken onderweg.

Geïrriteerd, nee hoor. Razend ben ik op mensen die een ander geen buiten zitten gunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje je hoeft je niet te verontschuldigen hoor want burengerucht staat nog immer op nr. 1 v.w.b. ergernis en/of overlast. In mijn oude woning had ik dat ook. Ook regelmatig vriendelijk gevraagd of het wat rustiger mocht. Uiteindelijk heb ik de wijkagent ingeschakeld en dat hielp ineens wel.. tja er zijn toch nog mensen onder de indruk van een uniform. Vond het destijds niet zo'n fijne oplossing maar ja iedereen heeft er recht op om gewoon in zijn eigen tuin te kunnen zitten zonder het familieleven van de buren mee te maken toch. Misschien een optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niks sorry Houtje das niet misselijk wat je verteld. Kun je er niet over praten met ze? Overlast bellen? Komop het is toch belachelijk dat je met alles dicht moet zitten mof hopen op regen.

Pubers weer lekker bezig zo te lezen maar wanneer komt daar ook eens een einde aan denk je dan? Ook nog moe maar mag je dan ff ploffen met deze combi?

Heej tijger, hou je taai en zo niet dan forummen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank jullie voor jullie reakties. Steunt me echt. Even van me afschrijven helpt echt, want dit zijn (vóór het eten) dan toch weer ouderwetse triggers. Bah.

Ik hoop dat volgende week op de verjaardag van Dochter het stroomt van de regen, anders moeten we naar buiten met het bezoek.

Ik snap er niets van hoe ze leven en blijkbaar geld in overvloed hebben. LCD van 1 x 2 meter aan de muur, een knots van een nieuwe auto (diesel !!! fijn !!!) voor de deur, en dit zijn géén goedkope huizen. Voor begripeen van sociale woningbouw dan. Nou ja, nu ga ik toch discrimineren.

In de zomervakantie zijn ( o heerlijkheid) meestal 6 weken naar Marokko. Ik verheug me er nu al op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik ben weer "in staat van oorlog" met Zoon, die toch gameverslaafd wordt vind ik. DUs ik heb de controllers afgepakt en verstopt en 2 uur per dag krijgt ie ze.
Dochter is ook flink bezig met emotionele chantage en stuur ik dan zonder warm eten (maar met brood en drinken natuurlijk dat wel) naar bed.

Heus, ik sta zelf ook soms te huilen op de gang van verdriet, eenzaamheid en ellende.

En mijn ex heeft mij net uitgefoeterd over iets dat ik hélémáál niet gedaan heb. Ik doe voor de kids zo mijn best de relatie goed te houden, maar hij barst van de stress en leefde dat net op mij uit. Ik had al een week geleden gevraagd wanneer hij Dochter wou vieren, vriendelijk, en nu toch een smsje gestuurd dat ik het graag wilde weten. Ook vriendelijk met begrip voor stress op zijn werk en drukte privé.

Zijn Nieuwe Geliefde heeft haar huis verkocht en gaat definitief terug naar haar geboorteland. Wel in Europa, maar toch 8 uur met de trein voor Dochter om ooit haar zusje nog te zien. Ik kan dat stel wel killen omdat MIJN dochter elke avond ligt te huilen in bed dat ze haal (half)zusje wsch. nooit meer zal zien. Elke nacht slaapproblemen, slaapt nu bij mij (nog nooit gedaan) omdat ik haar dan de hele tijd kan troosten.

Het is toch verschrikkelijk. Daarvan ga je toch..............nou ja aan de Spa rood dan maar. Mijn pizza is bijna klaar en uit ervaring weet ik dat eten helpt.

Onze andere buren zijn voetbalfans, en hebben dan ook de deuren wijd open, wij kunnen de TV zacht zetten, maar verder prima mensen. Maar deze mensen gaat van 8 tot 22 uur door, het begint al vóór het naar school gaan 's ochtends.

Met Pasen was het mooi weer, en ik zie er nogal slecht uit, dus iedereen vroeg: heb je niet lekker buiten gezeten? Nee, dus ik smeer maar wat extra rouge en jok dat ik héérlijk heb buitengezeten. Heb binnengezeten met alles potdicht.

En nu komt in één explosie alles eruit, s*rry lieve mensen dat ik jullie, die zoveel ernstigere problemen hebben lastig val.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter is 11 en wordt volgende week dus 12 (logisch als ze volg. week jarig is). Zoon is 14,5 jaar oud.
Het halfzusje is 3,5 en Dochter is helemaal weg van haar (het schattige kleine meisje-effect). Niet leuk dat ze naar een ander land gaat verhuizen.
En ik zit ermee> met het verdriet van Dochter.
Haar vader doet er weinig aan.
Ze kan af en toe nog wel komen spelen met het zusje, maar er is daar in huis zoveel stress dat ze het er nooit langer dan een paar uur uithoudt. Ik breng haar altijd, omdat dat veiliger voor haar is. Zit ik ook 2 uur in de trein, maar dat vind ik niet erg.

*nog een paar weken dan, tot de verhuizing. Voor mijn Ex is het ook stress, die is zijn tweede relatie kwijt. En stress op zijn werk helpt ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat opeens te denken aan meer als ene jaar geleden hier. Toen hadden we iemand met de ondertiteling 2 violen en een schuiftrompet. Vond dat altijd zo dapper want ondanks onze ellende of verdriet kwamen er altijd weer die 2 violen en de schuiftrompet en dat fleurde wel op vond ik. Weet eigenlijk niet wat ik er mee wil zeggen maar dacht er opeens aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Catie:devil:
gaterverzesjakkesdiejemekanverzinnen!

ik vroeg vanochtend om te zoeken naar een lichtpuntje! niet naar een reden tot beloning met alcohol!
bedoel het niet rottig, ondanks dat het er af en toe verkeerd uit komt, beloning is goed maar koop dan in godsnaam een ketting of zoiets.

ok een beetje late reactie, je bent ook niet meer ingelogd, maar je leest het vast terug....

DOOS!!!!!!!!

Tapas,
ik herken heel veel in wat je meemaakt en verteld, ook ik had vanochtend een gevoel van pillenfabriek, weer die club die alles beter weet maar vooral niet luistert, of nu wel of niet officieel IETS heb, ik heb een probleem waar ik vanaf wil, en toch.....

ach die zeikerds en IK liggen niet altijd op één lijn maar ik heb de lieverds ook wel nodig!

wat ik wel bemerk is dat momenteel je overal diploma's nodig voor hebt maar op het moment als je ervaring belangrijk is, het niet wordt geaccepteerd.
Vanochtend werd ook wel duidelijk dat ik nooit hoef te solliciteren bij de brijder, oud clienten nemen ze namelijk niet aan, het feit dat je al je diploma's hebt en heel veel werkervaring wordt je niet geaccepteerd als velddeskundige

ach, so be it!

Trek je eigen plan en wees overtuigd van wat je wilt:present:

Kirk,
heb je al aarbeienplanten???? ik heb er zes en ik lust die dingen niet, heb er rare associaties bij.
Kom je ook op de meeting? krijg je van mij aardbeienplanten :D

Voor de rest weet ik even niet meer wat er speelt, voor jullie een gemak (houdt die kletsdoos eindelijk haar klep) voor mij even vervelend.

I'Will be back, met commentaar.. lusten de honden geen brood van :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,

ok, niet echt een moederlijk gevoel, maar ik zit af en toe echt te wachten wanneer dat 'k' oftewel dochterlief, zelf een kind krijgt, misschien wordt ze dan aardiger:angry:

maar je hebt gelijk...

altijd hard aan het werk voor jezelf, de kinderen en weet ik al niet meer. en ja ook dus voor ex-lief!

gatverdamme,
natuurlijk wordt je boos op de kids omdat ze niet te hanteren zijn, maar wat wil dochterlief nu eigenlijk???
alleen maar haar zusje. wat wil zoonlief?? rust..geen gezeur van familie.
goed, aardig, overdacht, wel nondejuuuu NEEE maar het zijn wel pubers :heart:
Als moeder zijnde denk ik "oeps weer een oorlog, nou, vooruit dan maar", als tante zijnde........hahahahaha, laat jij je even in de luren leggen door een paar kinderen:D

hoe dan ook, je blijft in het midden staan, niets rottigs tegen je ex kunnen zeggen want dan bekritisieer je ook de kinderen en andersom :heart:

*** vergat ik om te melden***

het lijkt nu dat je alles alleen moet doen en dan ook nog vekeerd, er wordt niets aardigs gezegd of gedaan, maar.......................................................................................................................... er komt een moment dat DIE kleine, die van JOU, tegen je zegt of vraagt.......................................................

Mam, ik wil met je trouwen, mam, ik vind je lief, mam, mag ik buitenspelen?, mam, ik hou van je, mam, wil je mijn was doen?, mam wil je oppassen, mam, mag ik geld lenen?, mam, waarom niet meer?

dat zijn de momenten dat je jezelf realiseert "wat ik ook doe, ik ben mam en ik ben ik, en ik ben goed!"

postverzesdubbele, en genieten ervan B):P:D:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje wat erg!!!!!
Ik zou er ook stapelgek van worden!!
Meestal had ik alleen last van het verkeer, maar dit is nog VEEEL erger!
Ik moet zeggen dat het wonen in een drukke buurt één van de redenen was voor mijn psychische problemen.
Nu woon ik nu rustiger en het gaat veel beter.
Ik hoop dat je met ze kan praten of anders inderdaad Burengerucht inschakelen, vaak zis dat een samenwerking van wijkagent en wooningbouwvereniging. Zijn het huurhuizen? Dan moet er zoiets bestaan!! Sterkte!!
En ondertussen doen we een regendansje.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...